فال سرنوشت هفته آینده بر اساس ماه تولد

4

1402/7/11

10:17


فال سرنوشت هفته اینده

آدمی همیشه دوست دارد از سرنوشت و اتفاقات فردای خودش باخبر شود. نه فقط از فردا بلکه از روز، هفته، ماه و سال‌های بعدتر زندگی. واقعا چرا انسان چنین تمایلی دارد؟ انسان‌ها معمولا به طور ذاتی ابهام و ایهام را دوست ندارند، دلشان نمی‌خواهد پا به آینده‌ بگذارند، در حالی که نمی‌دانند فردا چه نقشه‌ای برای‌شان کشیده است. در هر حال، بعضی آدم‌ها به هر دری می‌زنند تا از فردای خودشان زودتر از رسیدن فردا باخبر شوند. گرفتن فال و مراجعه به فالگیر هم یکی از راهکارهای افراد برای آگاهی یافتن از آینده نامعلوم‌شان است. گرفتن فال و فالگیری در واقع عمل و تلاشی برای پیشگویی و پی بردن به اتفاقاتی است که در آینده برای فرد خواهد افتاد. در ادامه فال سرنوشت هفته اینده را با توجه به ماه تولد خواهید خواند.

فال سرنوشت هفته آینده متولدین فروردین:

این روزها شما از تصور آینده‌تان لذت می‌برید درحالی که این خیال‌بافی‌تان باعث سردرگمی دیگران می‌شود، حواستان باشد قبل از قدم برداشتن ابتدا در شرایط فعلی و حال خود به ثبات برسید. از طریق تقویت یکی از توانایی‌هایتان و با یاری دیگران می‌توانید فردایی بهتر و کم‌دردسرتر برای خود بسازید از آرمان گرایی‌های غیرواقعی دیگران فاصله بگیرید. متاسفانه شما خودتان را به اشتباه می اندازید.

♉ فال سرنوشت هفته آینده متولدین اردیبهشت:

چند روز بیشتر صبر کنید رخدادهای جالبی را تجربه می‌کنید. اگر واقعیت را برای دیگران آشکار کنید زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید آرزوهایتان به آرزوهای دیگران متفاوت است و این باعث قطع همکاری شما و آنها می‌شود ممکن است این موضوع شما را کمی ناامید کند زیرا به دوستی صمیمی یا یکی از همکارانتان بسیار وابسته شده بوده‌اید راهی تازه پیدا کنید و سعی کنید روش‌تان را تغییر دهید.

♊ فال سرنوشت هفته آینده متولدین خرداد:

در حال حاضر به خوبی می‌دانید که چه خواسته‌ای دارید فراموش نکنید که اگر بیش‌از‌حد از خودراضی باشید ممکن است که همه چی معکوس شود و اتفاق ناخوشایندی ایجاد گردد. نمی‌توانید فکرتان را روی زندگی خصوصی‌تان متمرکز کنید. شما دوست دارید افراد یا راه‌های مختلفی را امتحان کنید. در تلاشید که خود را خیلی خوب مطرح کنید اما برخی از موقعیت‌ها که ذهنتان را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کند مانع از این کار می‌شود.

» فال تاروت کبیر تک کارتی بگیر «

♋ فال سرنوشت هفته آینده متولدین تیر:

سعی کنید روش خود را تغییر دهید و اگر می‌بینید که قادر نیستید به تنهایی از عهده‌ی کارهایتان برآیید دوباره به دوستان‌تان ملحق شوید، یک دروغ کوچک و مصلحت آمیز می‌تواند در شرایط فعلی فاجعه‌ای به بار آورد، تحت هیچ شرایطی به آن متوسل نشوید. به صحبت های دیگران زیاد گوش نکنید آنها انتظارات غیر منطقی از شما دارند، به یاد داشته باشید که عمل کردن به استانداردهای خودتان مهم‌تر از تامین رضایت دیگران است.

♌ فال سرنوشت هفته آینده متولدین مرداد:

اکنون به درک واضح و درستی از اخلاق و رفتار خود دست یافته‌اید و مشکلات را پشت سر گذاشته‌اید. اگر هنوز به هدف مورد نظرتان نرسیده اید ناامید نشوید. خودپسندی را از خود دور کنید و با اعتراف به ضعف‌ها و کاستی‌هایتان راه‌های تازه را امتحان کنید. اگر بیهوده وقت‌تان را تلف نکنید می‌توانید به همه‌ی تعهدات خود عمل کنید. لزومی ندارد تا این حد به گذشته‌ی خود برگردید، این کار هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

فال سرنوشت هفته آینده متولدین شهریور:

به هنگام جر و بحث و مشاجره شما همیشه سفیر صلح هستید. این روزها سرشار از انرژی و شور زندگی هستید. صبر و حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب برای افشای حقایق بیشتر فرا برسد. یک اتفاق تازه در زندگی عاطفی‌تان این هفته باعث می شود که همسرتان از شادی روی ابرها به پرواز درآید. اطلاعات بیشتری در مورد اطرافیان خود کسب کنید!!

» فال شمع آنلاین بگیر «

فال سرنوشت هفته اینده متولدین مهر:

شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید زیرا تغییر و تحول در این مقطع زمانی به نفع‌تان نیست. از هر گونه بحث و جدل با فرد مهمی در خانواده‌تان خودداری کنید در غیر این صورت ناخواسته باعث دلخوری خواهید شد. کار سخت و جا‌به‌جایی‌ها شما را از پا درآورده با استراحت، ولو اجباری انرژی کافی را برای ادامه کار در خود ایجاد کنید. صبرتان تمام شده است ولی باید بدانید مشکل بوجود آمده به راحتی حل نمی‌شود.

فال سرنوشت هفته اینده متولدین آبان:

می‌ترسید که دیگران شما را همان‌گونه که واقعاً هستید نخواهند به همین دلیل نمی‌توانید با خود صادق باشید. با وجود آن‌که نسبت به خیلی از موضوعات اطمینان خاطر دارید بهتر است از هرگونه تصمیم‌گیری پیش از موعد خودداری کنید. با فرد مورد علاقه‌تان در مورد خواسته‌هایتان صحبت و تبادل نظر کنید تا به افکار و احساساتتان پی ببرد و همراهی‌تان کند. بیش از حد برای کاری نگرانید بدانید که زمان کافی در اختیار دارید، دست پاچه نشوید.

فال سرنوشت هفته اینده متولدین آذر:

از یکنواختی کارهای روزانه رها خواهید شد، امکان دارد به سفری کوتاه بروید، نسبت به تصمیمی که گرفته‌اید تجدید نظر کنید برای کاری که حاصلی ندارد بیهوده خود را به درد سر نیندازید.  از طریق حل مشکل یا اداره موقعیتی دشوار اعتماد به نفس‌تان افزایش می‌یابد، به جای صرف انرژی زیاد در جهت پنهان کردن احساساتتان آنها را با دوست صمیمی قابل اعتمادتان در میان بگذارید.

» فال انبیا الهی آنلاین بگیر «

فال سرنوشت هفته اینده متولدین دی:

مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده ساده بگیرید تا خود به خود حل شود از خود محوری دور بمانید تا دیگران با جان و دل حمایتتان کند با وجود آن که مایل هستید با تعدادی از دوستان خاص نزدیک‌تر باشید اما محدودیت های مالی و مسئولیت‌های کاری‌تان در اولویت قرار دارند، اهمیت دادن به این اولویت‌ها به موفقیت و پیشرفت شما کمک خواهد کرد در رابطه با امور مالی مشاجراتی را تجربه خواهید کرد.

فال سرنوشت هفته اینده متولدین بهمن:

احساس می‌کنید دیگران چیزهایی را از شما پنهان می‌کنند، نگران نباشید مسائل در کوتاه‌مدت به نفع شما خواهند شد. بیهوده در تلاشید تا خود را فریب دهید و این فریب را باور کنید در مورد اعمال خود سخت‌گیر باشید و از شناخت و اعتراف به ترس‌های خود نهراسید اگر خودتان به اصلاح خود اقدام کنید بهتر است تا به دیگران چنین اجازه ای بدهید. این هفته مراقب باشید طوری رفتار نکنید که شخصی در اطرافتان احساس تحقیر و بی‌ارزشی کند

فال سرنوشت هفته اینده متولدین اسفند:

با حمایت های خانواده موفق می‌شوید کاری را به سرانجام برسانید. به شدت وسوسه شده‌اید که به هر شکل ممکن سر از کار یکی از دوستانتان در آورید. هم‌زمان ایده غیرعملی به ذهنتان رسیده که مایلید آن را نیز انجام دهید. این حس ماجراجویانه بیش از حد وقت‌تان را می گیرد. بهتر است برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. شرایطی برایتان مهیا می‌شود که به ملاقات شخص مهمی بروید. اسرار زندگی‌تان را فاش نکنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو