چند راهکار طلایی خرید لباس برای قد بلند دیده شدن زنان

منبع: شبره

4

1402/7/11

10:38


اگر شما هم به عنوان یک زن یا دختر احساس می‎کنید که قدتان کوتاه است، احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده‎اید که چگونه می‎توان با استفاده از خرید لباس مناسب قد خود را بلندتر از آن چیزی که هست نشان دهیم. با اینکه قد نه در زنان و نه در مردان نشان‎دهنده شخصیت یا

چند راهکار طلایی خرید لباس برای قد بلند دیده شدن زنان

اگر شما هم به عنوان یک زن یا دختر احساس می‎کنید که قدتان کوتاه است، احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده‎اید که چگونه می‎توان با استفاده از خرید لباس مناسب قد خود را بلندتر از آن چیزی که هست نشان دهیم. با اینکه قد نه در زنان و نه در مردان نشان‎دهنده شخصیت یا ارزش و اعتبار فرد نیست اما واقعیت این است که برخی لباس‎ها و استایل‎ها می‎تواند قد شما را بلندتر از آن چیزی که هست نشان دهد. با ما همراه باشید تا متوجه شویم که روش خرید لباس مناسب برای قد بلند به نظر رسیدن چیست.

در خرید لباس به دنبال مدل‎های راه راه باشید

یک راهکار خوب برای اینکه قد بلند به نظر برسید، خرید لباس زنانه با خطوط عمودی است. این لباس‎ها می‎توانند توهم قد بلند بودن را ایجاد کنند. به هیچ عنوان لباس با خطوط افقی نپوشید به این خاطر که چشم به طور طبیعی به سمت بافت‌ها حرکت می‎کند و کوتاه‎تر از آنچه که هستید جلوه خواهید کرد.

خرید لباس راه راه عمودی

خرید لباس راه راه عمودی

کت کمردار بپوشید

اگر به دنبال خرید لباس هستید، حتما از کتی استفاده کنید که دور کمر شما جمع می‌شوند. استفاده از چنین لباس‎هایی می‎توان پاهای شما را بلندتر از آنچه که هست نمایش داده و به این ترتیب قد بلندتر به نظر برسید.

قد بلندتر دیده شدن با لباس

نشان دادن خط کمر

تک‌رنگ بپوشید

در خرید لباس به دنبال جادوی تک‎رنگ‌ها باشید. اگر لباسی بپوشید که از سر تا پای شما یک رنگ باشد، آن‎ها بلند قدتر به نظر خواهید رسید. به این خاطر که این کار یک خط پیوسته و بدون شکستگی ایجاد می‎کند که منجر به توهم قد بلندتر بودن خواهد شد. اگر علاقه‎ای به پوشیدن لباس‎های تک‎‎رنگ ندارید پس لباس با رنگ‎های هم‎خانواده بپوشید.

از کفش‎هایی استفاده کنید که پوست پای شما را به نمایش بگذارد

استفاده از کفش‎هایی که کل پا را نمی‎پوشانند و با رنگ پوست شما همخوانی دارند، بهترین راه برای بلند قد نشان دادن یک دختر ریزه میزه است. این کفش‎ها یک خط ناگسستنی ایجاد می‎کنند و پاهای‎تان را بلندتر نشان خواهند داد. کفش‎های نوک‎تیز پاشنه‎دار علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را افزایش می‎دهند، قدتان را هم بلندتر جلوه می‎دهند.

از زیورآلات عمودی استفاده کنید

همه چیز به خرید لباس مناسب ختم نمی‏شود. استفاده از زیورآلات عمودی نیز می‎تواند باعث قد بلند دیده شدن شما شود. گردنبندها و گوشواره‎ های بلند از جمله این موارد هستند به این خاطر که چشم‎ ها را از بالا به پایین می‏کشند. اگر یک دختر قد کوتاه هستید، از چوکر یا گردنبندهای کوتاه استفاده نکنید چرا که گردن شما را کوتاه‎ تر نشان خواهند داد.

مچ پای خود را نشان دهید

هنگام خرید لباس حتما به شلوار خود اهمیت ویژه‎ ای دهید. استفاده از شلواری که مچ آن برش خورده یا لبه‎ های جمع شده می‎تواند شما را بلند قدتر نشان دهد. بهتر است به دنبال شلوارهایی باشید که قوزک پای شما را به نمایش می‎گذارند. این ترفند کوچک اما تاثیرگذار می‎تواند پاهای شما را بلندتر و لاغرتر از آن چیزی که هست نشان دهد.

لباس‎های یقه هفتی بپوشید

تاپ، پیراهن و بلوز یقه هفت می‎تواند قد شما را بلند نشان دهد. به این خاطر که با خرید لباس یقه هفت و پوشیدن آن‎ها چشم افراد به سمت پایین کشیده شده و بالاتنه ‎تان بلندتر نشان داده می‏شود. همچنین انواع فرم‎ های بدن می‎توانند از لباس‎های یقه هفت استفاده کنند و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد.

پیراهن یقه هفت زنانه

لباس یقه هفت

اعتماد به نفس اصل اساسی است

با اینکه در این نوشته سعی کردیم تا نکات مهم خرید لباس برای بلند قد دیده شدن را شرح دهیم اما لازم است بگوییم که اعتماد به نفس مهم‎ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید تا قد بلندتر دیده شوید. سعی کنید صاف بایستید، شانه‎های خود را عقب ببرید و لباس‎ها و بدن خود را با غرور تکان دهید. قد کوتاه بودن چه در مردان و چه در زنان اشکالی ندارد اما اینکه با خود واقعی‎تان احساس راحتی نکنید قطعا نه تنها در این مورد بلکه در موقعیت‎های دیگر نیز می‎تواند مشکل‎زا باشد.

سخن پایانی

همان‎طور که دیدید، با این که راه‌حل‌های مختلفی برای خرید لباس جهت بلند قد دیده شدن وجود دارد اما اعتماد به نفس بهترین ابزاری است که می‎تواند شما را با خود واقعی‎تان راحت‎تر کند. یادتان باشد که قد شما استایل‎تان را مشخص نمی‎کند. با این حال اگر نیاز به خرید لباس مردانه یا لباس زنانه دارید و به دنبال تنوع بالا در محصولات هستید، حتما به فروشگاه موری سر بزنید. در این وبسایت می‎توانید بهترین لباس‎ها مناسب با تیپ و استایل خود را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید. تقریبا هر سلیقه‌‎ای که داشته باشید می‎توانید لباس مدنظر خود را در این سایت بیابید. 

رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو