قیمت جدید ساینا S مهر 1402 ؛ سه‌بار افزایش قیمت در یک هفته! [+جدول]

منبع: تکراتو

5

1402/7/11

15:57


قیمت جدید ساینا S مهر 1402 اعلام شد. سایپا به طرز عجیبی ظرف یک هفته سه بار قیمت ساینا اس را افزایش داده است.

قیمت جدید ساینا S مهر 1402 ؛ سه‌بار افزایش قیمت در یک هفته! [+جدول]

قیمت جدید ساینا S مهر 1402 اعلام شد. سایپا به طرز عجیبی ظرف یک هفته سه بار قیمت ساینا اس را افزایش داده است.

قیمت جدید ساینا S مهر 1402 توسط سایپا اعلام شد. ساینا S که یکی از خودرهای محبوب در طرح یکپارچه وزارت صمت است که امروز بار دیگر افزایش قیمت داشت. این خودرو که پیش‌تر فاقد استاندارهای 85‌گانه بود و از طرف سازمان استاندارد نمره منفی گرفته بود، حالا با افزایش امکانات توانسته نمره قبولی را بگیرد و طبیعتا سایپا قیمت آن را افزایش قابل توجهی داده است. سایپا قیمت این محصول را نسبت به شهریور 1402 سه بار افزایش داده است و به بالاتر از 300 میلیون تومان رسانده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

قیمت جدید ساینا S مهر 1402

به گزارش تکراتو و به نقل از آخرین خودرو، گروه خودروسازی سایپا با اعلام بخشنامه طرح تبدیل محصولاتش، دوباره قیمت ساینا S را افزایش داده و این سدان اقتصادی را گران کرده است.

بر اساس بخشنامه صادر شده در 10 مهر توسط سایپا برای طرح تبدیل محصولاتش، قیمت ساینا S تیپ DA به ۲۹۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسیده بود. این در حالی است که قیمت ساینا S تیپ DA پیش از آن حدود ۲۹۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان اعلام شده بود. به این ترتیب سایپا حدود ۴ میلیون تومان ساینا اِس را گران کرده است. با این وجود این پایان ماجرا نیست و سومین افزایش قیمت ساینا اس در مهر ماه امروز اعمال شد.

به بیانی دیگر، از مرداد 1402 تا به امروز، این پنجمین بار است که گروه خودروسازی سایپا قیمت ساینا S را افزایش می‌دهد. در اواسط تابستان امسال قیمت این خودرو در کارخانه سایپا کمتر از 250 میلیون تومان بوده است. اما حالا قیمت این خودرو در کارخانه بیش از 300 میلیون تومان حساب می‌شود. البته این احتمالا پایان ماجرا نیست و اگر سایپا به همین روال ادامه دهد هر روز می‌توانید این صفحه را برای افزایش قیمت‌های بعدی این محصول چک کنید!

نام خودرو قیمت قدیم (شهریور 1402) قیمت جدید (10 مهر) قیمت جدید (13 مهر)
ساینا اس تیپ  DA 254,760,000 291,650,000 301,739,000

ساینا S سایپا به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۸۶.۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ساینا اس از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

در این خودرو امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه ای، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، نمایشگر تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، رینگ فولادی و… مجهز است. احتمال دارد که این افزایش قیمت به خاطر اضافه شدن امکانات اجباری مانند سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید ساینا S مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو