برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه اعلام شد

منبع: تکراتو

3

1402/7/11

21:11


برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه مشخص شد. سایپا در نظر دارد خودروهای وارداتی خود را در سامانه یکپارچه به زودی به فروش برساند.

برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه اعلام شد

برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه مشخص شد. سایپا در نظر دارد خودروهای وارداتی خود را در سامانه یکپارچه به زودی به فروش برساند.

برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه اعلام شد. چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس نیز مانند 4 مدل خودروهای هیوندای و فیات 500 از هفته آینده در سامانه یکپارچه مخصوص خودروهای وارداتی عرضه شوند.

شرکت سایپا به عنوان دومین خودروسازی برتر ایران، اولین شرکتی بود که نخستین محموله‌های خودروهای وارداتی در آغاز برنامه واردات خودرو را وارد کشور کرد. اما حالا و با گذشت چندماه از ورود دو کراس‌اوور چینی به کشور، بلاخره قرار است از هفته آینده در سامانه وزارت صمت برای فروش عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه اعلام شد

هفته آینده قرار است تا هشت مدل خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش این محصولات عرضه شوند. سایپا هم برنامه دارد تا دو کراس‌اوور را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه کند.

بر اساس اطلاعات رسیده سایپا چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس را در سامانه عرضه خواهد کرد. بدیهی است مشتریانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به ترتیب اولویت برای خرید این کراس‌اوورهای چینی و وارداتی اقدام کنند.

برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه اعلام شد

قلب تپنده چانگان CS 55 Plus یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) است. این پیشرانه از فناوری بلو کور چانگان بهره می‌برد که نسبت به دیگر موتورهای این شرکت مصرف سوخت پایین‌تر و بازدهی بیشتری دارد. این پیشرانه قادر است قدرت نهایی ۱۸۸ اسب‌بخار و گشتاور نهایی ۳۰۰ نیوتن‌متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل کند. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی‌لینک است که سواری نرمی را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. چانگان CS55 پلاس دارای استاندارد یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۹ لیتر است.

چانگان CS55 پلاس به عنوان دومین کراس‌اوور وارداتی سایپا با تیپ فول‌آپشن به بازار ایران نیامده است. اما می‌توان گفت که امکانات قابل قبولی برای این کراس‌اوور چینی انتخاب شده است. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم صوتی پایونیر، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ثبت وقایع، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه‌ای، جلو آمپر دیجیتال و… از جمله امکانات چانگان CS55 پلاس است.

زیر کاپوت چانگان CS35 پلاس کامپکت یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو می‌رسد.

شش کیسه هوای ده‌نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پارک، دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه جانبی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه‌ای و سقف پانورامیک در این خودرو دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برنامه عرضه خودروهای چانگان در سامانه یکپارچه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

آخرین خودرو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو