تبلت وان پلاس Pad Go با تراشه مدیاتک Helio G99 معرفی شد

منبع: ترنجی

3

1402/7/14

13:30


پس از افشاگری و شایعات فراوان، سرانجام تبلت وان پلاس Pad Go در هند معرفی شد. این دستگاه، یک نسخه ضعیفتر از OnePlus Pad است که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود.

تبلت وان پلاس Pad Go با تراشه مدیاتک Helio G99 معرفی شد

پس از افشاگری و شایعات فراوان، سرانجام تبلت وان پلاس Pad Go در هند معرفی شد. این دستگاه، یک نسخه ضعیفتر از OnePlus Pad است که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود.

نمایشگر تبلت وان پلاس Pad Go دارای وضوح 2.4K و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است

وان پلاس Pad Go شبیه به OnePlus Pad معمولی به نظر می‌رسد. این محصول دارای فریم تخت و ماژول دوربین منحصر به فردی است. قاب پشتی این دستگاه دو رنگ بوده و رنگ سبز نعنایی جذابی دارد. OnePlus Pad Go دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی IPS LCD با وضوح 2.4K و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است.

این نمایشگر دارای گواهینامه TUV Rheinland بوده و علاوه بر این، یک حالت «زمان خواب» وجود دارد که باعث می‌شود تا شما راحت‌تر به خواب بروید. Pad Go مانند OnePlus Pad دارای صفحه نمایشی با نسبت ابعاد تصویر ۷:۵ است.

وان پلاس ادعا می‌کند که این نسبت، فضای بیشتری را برای مطالعه کتاب، صفحات وب و بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نکته جالب آن است که حاشیه های اطراف صفحه نمایش این تبلت نیز ۷.۵ میلی‌متر است. نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶.۴ درصد است.

OnePlus Pad Go

تراشه مدیاتک Helio G99 نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Pad Go را تأمین می‌کند. گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این محصول به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.2 بهره می‌برد.

باتری پد گو ظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی و اصلی این تبلت رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و هر دو دوربین می توانند ویدیوهای 1080p/30fps ضبط کنند، اما دوربین پشتی دارای لرزشگیر الکترونیکی (EIS) است. Pad Go از Wi-Fi 5، بلوتوث 5.2، GPS و پورت USB-C به همراه شبکه اینترنت 4G پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این محصول اما از قلم پشتیبانی نمی‌کند.

وان پلاس پد گو

ترفند های نرم افزاری جالبی برای وان پلاس پد گو در نظر گرفته شده است. با فعال کردن Screen Mirroring در این محصول می‌توانید گوشی هوشمند خود را در یک صفحه نمایش بزرگتر کنترل کنید. همچنین می‌توانید عکس ها و فایل ها را بین دو دستگاه انتقال دهید و تماس‌ها و اعلان‌ها را مستقیماً در Pad Go دریافت کنید.

وان‌پلاس Pad Go همچنین می‌تواند محتوای گالری را با گوشی‌های وان پلاس و اوپو به اشتراک بگذارد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر مشاهده و ویرایش کنید.

تبلت وان پلاس پد با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

قیمت OnePlus Pad Go

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، فروش تبلت وان پلاس Pad Go از تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) از طریق آمازون، Flipkart، و فروشگاه‌های OnePlus Experience آغاز خواهد شد. امکان پیش سفارش این محصول از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) وجود خواهد داشت. قیمت وان پلاس پد گو به این شکل خواهد بود:

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (نسخه Wi-Fi): ۱۹,۹۹۹ روپیه (۲۴۰ دلار)

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی (نسخه LTE): ۲۱,۹۹۹ روپیه (۲۶۴ دلار)

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (مدل LTE): ۲۳,۹۹۹ روپیه (۲۸۸ دلار)

نظر شما درباره این تبلت جدید وان پلاس چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو