برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی ظرف 10 سال آینده!

منبع: تکراتو

5

1402/7/14

14:00


به عقیده ماسایوشی سان، مدیرعامل سافت‌بنک تا 10 سال آینده شاهد برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی در کلیه زمینه‌ها و فعالیت‌ها خواهیم بود.

برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی ظرف 10 سال آینده!

به عقیده ماسایوشی سان، مدیرعامل سافت‌بنک تا 10 سال آینده شاهد برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی در کلیه زمینه‌ها و فعالیت‌ها خواهیم بود.

ماسایوشی سان، مدیرعامل سافت‌بنک، طی کنفرانسی جدید ادعا کرد که هوش مصنوعی انسان‌گونه (AGI) 10 هزار برابر هوشمندتر از انسان است. سان ضمن اشاره به پیشرفت سریع هوش مصنوعی مولد، برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی را در 10 سال آینده در تمامی زمینه‌ها را قطعی دانست. وی از شرکت‌های ژاپنی درخواست کرد که در مورد پروژه‌های هوش مصنوعی اقدام کنند و از تکنولوژی روز هوش مصنوعی عقب نمانند.

بیشتر بخوانید: سم آلتمن به دنبال جایگزینی هوش مصنوعی با انسان است!

برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی تا 10 سال آینده

به‌گزارش رویترز، ماسایوشی سان ایده هوش مصنوعی پیشرفته انسان‌گونه را طی کنفرانس جدید به‌میان آورده و گفت این هوش مصنوعی طی 20 سال آینده تحقق خواهد یافت و 10 هزار برابر هوشمندتر از انسان خواهد بود.

برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی

مدیرعامل سافت‌بنک طی کنفرانس جدید اعلام کرد: «این اشتباه است که بگوییم چون هوش مصنوعی توسط انسان ساخته شده است، نمی‌تواند باهوش‌تر از انسان باشد.» وی از چند سال قبل همواره درباره هوش جامع مصنوعی و توانایی‌های آن بحث کرده؛ بااین‌حال این نخستین مرتبه‌ای است که جدول زمانی مشخصی برای توسعه آن ارائه می‌دهد.

رنه هاس، مدیرعامل ARM، از طریق تماس ویدئویی در کنفرانس سافت‌بنک حضور یافت و موضوع بهره‌وری طرح‌های شرکتش را مطرح کرد. به عقیده وی این طرح‌ها برای تقویت هوش مصنوعی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برتری هوش مصنوعی بر هوش انسانی تا 10 سال آینده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو