انواع مختلف بلوز بافتنی پسرانه و ژاکت های شیک و خاص انتخاب بسیار خوبی برای فصل پاییز و زمستان محسوب می گردند که علاوه بر اینکه پوشش مناسبی برای روزهای سرد می باشند، می توان استایل های زیبا و جذابی با آنها داشت. بر این اساس قصد داریم در این مطلب جدیدترین بلوزهای بافتنی را معرفی کنیم که مطمئنا مورد پسند شما عزیزان واقع می شوند.

۲۵ مدل بلوز بافتنی پسرانه جدید و خاص

لباس های بافتنی محبوب ترین لباس ها برای فصول سرد سال محسوب می شوند که تنوع بالایی نیز دارند و برای افراد با جنسیت و سنین مختلف مناسب هستند، همانطور که گفتیم قصد داریم در این مقاله انواع مدل بلوز بافتنی پسرانه را معرفی نماییم که انتخاب مناسبی برای کودکان شیک و پوش و به روز هستند. در مطالب قبلی به معرفی انواع مدل کت بافتنی پسرانه، دامن بافت، دستکش بافتنی، انواع مدل کلاه بافتنی و… پرداختیم که هر یک زیبایی خاص خود را داشتند و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

لباس بافتنی جدید

مدل بلوز بافتنی جدید

بلوز بافتنی شیک

بلوزهای بافتنی تنوع بسیار بالایی دارند و اغلب با یقه های مختلف، طرح های متنوع و یا به صورت جلو بسته و جلو باز بافته شده اند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه چندین مدل بلوز بافتنی شیک و خاص را ملاحظه می نمایید که در عین سادگی بسیار زیبا و خاص می باشند.

بلوز یقه اسکی بافتنی

لباس بافتنی پسرانه

بلوز بافتنی بچه گانه جدید

بلوز بافتنی پسرانه شیک و جدید

مدل لباس بافتنی شیک

مدل بلوز بافتنی جدید

مدل بلوز بافتنی جدید

 

بلوز بافتنی پسرانه

لباس های بافتنی جلو باز و یا کلاه دار نیز که به عنوان ژاکت بافتنی و هودی شناخته می شوند انتخاب های مناسبی برای پسر بجه ها محسوب می گردند. عکس های زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های این سبک لباس ها هستند که می توانید با ایده گرفتن از آنها زیباترین لباس های بافتنی را برای کودکان خود ببافید.

مدل لباس بافتنی

بلوز بافتنی پسرانه

بلوز بافتنی جلودکمه

بافت بلوز پسرانه

لباس بافتنی بچگانه

لباس بافتنی شیک

مدل بلوز بافتنی بچگانه

بافت لباس بچه گانه

لباس بافتنی بچه گانه

لباس بافتنی شیک

مدل لباس بافتنی جدید

لباس بافتنی شیک بچه گانه

مدل هودی بافتنی پسرانه

تصاویری که در این مقاله ملاحظه نمودید بخش از مدل های جذاب و زیبای بلوز بافتنی بود که می توانید از آنها به عنوان ایده و الگو برای بافت لباس های مختلف استفاده کنید و البته در صورت تمایل می توانید از دیگر مطالب مجله ما نیز دیدن نمایید و با مدل های جدید و زیبا آشنا شوید.