واکنش عجیب باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان خبرساز شد+عکس

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/17

00:01


ساعدنیوز: باشگاه الاتحاد عربستان در بیانیه‌ای رسما به لغو دیدار با سپاهان واکنش نشان داده است.

واکنش عجیب باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان خبرساز شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت 19:30 دقیقه (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان عربستان به مصاف هم بروند اما اعضای تیم الاتحاد حاضر به حضور در زمین نشدند تا بازی لغو شود.

تاکنون رسانه‌های رسمی باشگاه‌های سپاهان و الاتحاد درباره اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه نقش جهان توضیحی نداده‌اند. با این حال رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی در موجی هماهنگ مدعی شدند که اعضای تیم الاتحاد به دلیل وجود سردیس شهید سلیمانی در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، حاضر به ورود به زمین نشده‌اند.

باشگاه الاتحاد در بیانیه‌ای به لغو بازی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه می‌خواهد توضیح دهد که بعد از آنکه تیم به ورزشگاه محل برگزاری بازی با سپاهان رسید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازی در زمان معین برگزار نخواهد شد و تیم می‌تواند ورزشگاه را ترک کند و طبق این تصمیم ما ورزشگاه را ترک کردیم و راهی فرودگاه شدیم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «باشگاه الاتحاد جزئیات این تصمیم را پیگیری خواهد کرد و از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که حقوق باشگاه را بر اساس قوانین و لایحه‌های موجود رعایت و حفظ کند.»

لغو این رقابت با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همراه بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره لغو این بازی نوشت: «دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2024-2023 میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌ خاطر شرایط غیر منتظره و پیش‌بینی‌نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه، تماشاگران و همه سهامداران و افراد مرتبط تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.»

واکنش عجیب باشگاه الاتحاد به لغو بازی با سپاهان خبرساز شد+عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو