نجف اشرف از امسال در لیست مقصدهای پروازی فرودگاه گناباد قرار گرفت

منبع: همگردی

6

1402/7/17

19:36


ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات منتشر گشته، نجف اشرف از امسال در لیست مقصدهای پروازی فرودگاه گناباد قرار گرفت.

رضا نصیری افزود: با توجه به استقبال مسافران و ظرفیتهای فرودگاه گناباد در جنوب استان خراسان رضوی در نشست اخیر با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، شهر نجف کشور عراق هم در فهرست پروازی این فرودگاه قرار گرفت و نخستین پرواز گناباد به نجف و بر عکس همزمان با دهه فاطمیه انجام می شود.

وی اظهار کرد: در نخستین پرواز از فرودگاه گناباد به مقصد نجف جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از این طریق برای زیارت اماکن متبرکه در کشور عراق انتقال می یابند.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به قابلیت فرودگاه گناباد راه اندازی خطوط پروازی بین این شهرستان با شیراز، کیش و مازندران در دستور کار قرار دارد و بعد از فراهم شدن شرایط لازم راه اندازی خواهد شد.

نصیری افزود: در نشست اخیر با سرمایه گذاران گنابادی مقیم تهران خرید هواپیمای اختصاصی فرودگاه این شهرستان پیگیری و با استقبال خوب آنها مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به خطرخیز بودن جاده های گناباد از جمله جاده گناباد به قائن و بروز حوادث منجر به فوت در آن در جلسات اخیر با رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار ادامه طرح دو بانده سازی این جاده تبادل نظر شد و نتایج خوبی را هم به دنبال داشت.

نجف اشرف از امسال در لیست مقصدهای پروازی فرودگاه گناباد قرار گرفت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو