معرفی سریال پرواز پرنده ؛ داستان، بازیگران و بررسی

معرفی سریال پرواز پرنده ؛ داستان، بازیگران و بررسی


منبع: پلازا

3

1402/7/17

21:22


معرفی سریال پرواز پرنده ؛ داستان، بازیگران و بررسی

سریال ترکی پرواز پرنده یکی از سریال‌های پرطرفدار این کشور است که توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و پرطرفدار شود. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی سریال Kuş Uçuşu همراه شما باشیم.

سریال ترکی پرواز پرنده نه تنها جذابیتی برای علاقه‌مندان به درام‌های عاشقانه دارد، بلکه یک گزینه تازه و متفاوت برای بینندگان سریال‌های عمومی ترکیه در ایران محسوب می‌شود.

در سریال Kuş Uçuşu، از جنبه‌های دراماتیک و جذاب دنیای رمانتیک به خوبی برای روایت یک داستان پرجنب و جوش استفاده شده است. سازندگان سریال نیز به خوبی به درخواست‌های اصلی مخاطبان این نوع آثار توجه کرده و آن‌ها را در سریال به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورده‌اند. در این مقاله پلازا بیشتر درباره سریال پرواز پرنده صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید در این مطلب درباره بهترین سریال‌ های عاشقانه ترکی بیشتر بخوانید.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال پرواز پرنده

سریال ترکی پرواز پرنده، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که سال 1401 برای اولین بار از شبکه پرطرفدار و بین‌المللی نتفلیکس پخش شد. این سریال ترکی خیلی زود و تنها پس از پخش چند قسمت ابتدایی خود، مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفت. ژانر سریال ترکی پرواز پرنده، درام و رمانتیک است؛ یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمای ترکیه که طرفداران پر و پا قرصی دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال ترکی پرواز پرنده بپردازیم.

داستان سریال پرواز پرنده

بررسی سریال Kuş Uçuşu

لاله یک مجری موفق است که زندگی پرمحتوا و موفقی دارد. او با سلیم ازدواج کرده و دو فرزند دوست داشتنی را به دنیا آورده است. لاله بین کار و زندگی خود تعادل خوبی را برقرار کرده و در کارش بسیار موفق است.

کنان، مردی خوش تیپ به عنوان یک عاشق‌پیشه از دوران دانشگاه هنوز هم لاله را دوست دارد، اما با احترامی که به زندگی جدید لاله قائل است، به عنوان یک دوست قابل اعتماد در کنار او باقی می‌ماند.

موگه نیز یکی از دوستان نزدیک لاله است و به عنوان سردبیر در همان شبکه تلویزیونی که لاله کار می‌کند، حضور دارد. او همواره آرزو داشته به عنوان یک مجری موفق بدرخشد ولی به دلیل شرایط خاصش، مجبور به کار در پشت صحنه شده است. موگه مخفیانه به دوستش حسادت می‌کند و زیر سایه لاله قرار می‌گیرد. اگرچه لاله، کنان و موگه در کنار هم در شبکه کار می‌کنند، اما با ورود کارآموزان جدید، زندگی آن‌ها ناگهان تغییر می‌کند.

بازیگران سریال پرواز پرنده

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال پرواز پرنده پرداختیم. همانطور که می‌دانید هنرپیشه‌های مشهور و پرطرفدار بسیاری در این سریال درام و عاشقانه ترکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی پرواز پرنده، خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

Irem Sak در نقش Müge Türkmen

بازیگران سریال پرواز پرنده

ایرم ساک یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 9 فوریه 1986 به دنیا آمد. او به خاطر بازی در فیلم و سریال‌های مختلف شناخته شده است، از جمله «Almost Famous» که از سال 2012 تا 2014 پخش شد، «Marti» که در سال 2017 به روی آنتن رفت و «Mortal World» که در سال 2018 اکران شد.

Miray Daner در نقش Asli Tuna

بازیگران سریال پرواز پرنده

میرای دانر یک بازیگر و خواننده ترکیه‌ای است که در تاریخ 15 ژانویه 1999 به دنیا آمد. او به خاطر بازی در فیلم و سریال‌های مختلف شناخته شده است، از جمله «Dersimiz: Atatürk» که در سال 2010 اکران شد، «Vatanim Sensin» که از سال 2016 تا 2018 پخش شد و «Bir Litre Gözyasi» که از سال 2018 تا 2019 نمایش داده شد.

Ibrahim Celikkol در نقش Kenan Sezgin

سریال ترکی پرواز پرنده

ابراهیم چلیکول یک بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترک است که در تاریخ 14 فوریه 1982 به دنیا آمد. نام خانوادگی مادرش “Pomak” است که ریشه در یونان دارد و خانواده پدری‌اش اهل عربستان هستند. او از دوران نوجوانی به عنوان مدل فعالیت می‌کرد، اما زندگی هنری او پس از ملاقات با “عثمان سیناو”، تهیه‌کننده ترک، تغییر کرد.

او برای اولین بار در سال 2008 در سریالی به نام “پارس: راوی” (Pars: Narkoterör) به بازیگری پرداخت. تا سال 2012، او به عنوان یک بازیگر سریالی در تلویزیون مشغول به کار بود و همچنین در فیلم سینمایی هزینه‌بر “فتح 1435” (Fetih 1453) که دربارهٔ فتح شهر استانبول در سال 1453 است، در نقش اصلی حضور داشت.

همچنین در همین زمان، در سریال “عفت” (Iffet) نیز فعالیت می‌کرد. در طول بازی در این سریال، رابطهٔ عاشقانه‌ای با بازیگر زنی به نام “دنیز چاکر” داشت که پس از پایان سریال در حدود یک سال ادامه یافت. در سال 2017، او با “مهری متلو” ازدواج کرد. در سال 2013، ابراهیم چلیکول به سریال “مرحمت” (Merhamet) پیوست. از دیگر سریال‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به “عشق سیاه و سفید” (Black and White Love) و “Muhtesem Ikili” اشاره کرد. او در سال 2019 در فیلم “مست عشق” اثری از “حسن فتحی” نیز بازی کرد و در کنار بازیگرانی مانند “شهاب حسینی” و “پارسا پیروزفر” حضور داشت.

بررسی سریال Kuş Uçuşu

بررسی سریال Kuş Uçuşu

تا به این بخش از مقاله به معرفی سریال ترکی پرواز پرنده، پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال رمانتیک ترکی برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی پرواز پرنده نیز خواهیم پرداخت.

سریال ترکی پرواز پرنده از همان ابتدا که بر روی آنتن رفت، توجه بسیاری از سینما‌دوستان را به سوی خود جلب کرد. همانطور که اشاره کردیم، سریال ترکی پرواز پرنده، از یک فیلم‌نامه نسبتا خوب بهره می‌برد که با بازی بازیگران توانا و مشهوری همراه شده است. همین دلایل منجر به موفقیت این سریال عاشقانه ترکی شده و آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در این کشور کرده است.

اگر شما نیز هنوز سریال ترکی پرواز پرنده را تماشا نکرده‌‎اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Kuş Uçuşu اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

این سریال به دلیل داستان خاص و منحصر به فرد خود توانست بسیاری از بینندگان را جذب کند و نتایج مثبتی را به دست آورد. البته حضور بازیگران حرفه‌ای و مشهور نیز در این سریال نقش مهمی در موفقیت آن ایفا کرده است. ساخت این سریال به عهده یکی از شرکت‌های فیلم‌سازی معروف ترکیه به نام Ay Yapim بوده و فیلم‌برداری آن در استانبول انجام شده است.

در مورد نمرات سریال Kuş Uçuşu نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 6.3 از 10 است.

سخن پایانی

بررسی سریال Kuş Uçuşu

در این مقاله از پلازا به معرفی و نقد سریال Kuş Uçuşu، پرداختیم. سپس به خلاصه، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال رمانتیک و درام ترکیه‌ای اشاره کردیم. همچنین در پایان مقاله به نقد سریال ترکی پرواز پرنده و بررسی نمرات آن پرداختیم.

این سریال تا به اینجای کار، مورد قبول بینندگان و طرفداران سینمای ایران قرار گرفته است. فیلم‌نامه این سریال درام ترکی به دست مجموعه‌ای از نویسندگان مطرح ترکیه‌ای نوشته شده است. نتیجه این همکاری، فیلم‌نامه‌ای قدرتمند شده که به وضوح می‌توان آن را در هر سکانس سریال Kuş Uçuşu مشاهده کرد.

باید به تماشای سریال Kuş Uçuşu بنشینیم، تا از سرانجام شخصیت اول در این سریال باخبر شویم! آیا اتفاقاتی که برای شخصیت جذاب ما در این سریال می‌افتد، زندگیش را دست‌خوش تغییرات مثبتی خواهد کرد؟ یا مشکلات و سختی‌ها مانعی برای پیشرفت او خواهد شد؟! ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. لطفا نظرات و نقدهای خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو