برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

منبع: تکراتو

6

1402/7/18

17:00


برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس اعلام شد. دومین محصول وارداتی سایپا به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با قیمت جدید عرضه خواهد شد.

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس اعلام شد. دومین محصول وارداتی سایپا به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با قیمت جدید عرضه خواهد شد.

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد. پیش‌تر شورای رقابت قیمت دو مدل خودرو چانگان را اعلام و عنوان کرد که هردو آنها به زودی در سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد. حال دومین وارداتی سایپا نیز قرار است در همین هفته جاری برای فروش عرضه شود. قطعاً این هفته بازار خودرو روندی مثبت به خود خواهد گرفت و با عرضه 9 مدل خودرو وارداتی انرژی جدید به بازار سرازیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو مهر 1402 با 6 مدل خودرو وارداتی

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

روز گذشته اسامی خودروهای وارداتی جدید به لیست سامانه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شد. در دور جدید عرضه وارداتی های شش خودروی چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، زوتی DL5، تویوتا کرولا، هیوندای الانترا، کیا سلتوس حضور دارند. یکی از محصولات چینی و البته نسبتاً جذاب در این دور چانگان CS55 پلاس که توسط شرکت سایپا عرضه می‌شود. در ادامه برنامه عرضه شاسی‌بلند وارداتی سایپا را شرح می‌دهیم.

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

قرار است عرضه دومین وارداتی سایپا در روز چهارشنبه و همزمان با زوتی DL5 انجام شود. هنوز قیمت‌گذاری برای این شاسی‌بلند انجام نشده اما پیش‌بینی می‌شود قیمت CS55 پلاس زیر ۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان باشد. قرار است موعد تحویل این خودروها ۹۰ روزه باشد و البته هنوز تعداد دقیق خودروهایی که در این مرحله عرضه می‌شوند مشخص نیست.

مشخصات فنی و آپشن‌های چانگان CS55 پلاس

زیر کاپوت محصول جدید و وارداتی سایپا یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را انجام می‌دهد. قدرت در این کراس‌اوور از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ‌های جلو می‌رسد. تعلیق در قسمت جلو از نوع مک فرسون است و در محور عقب سیستم مولتی‌لینک یا چند اتصاله را داریم. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عدد قابل قبولی است.

برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس مشخص شد

عرضه دومین وارداتی سایپا حالا انرژی جدیدی به روند واردات خودرو می‌دهد. روندی که بسیار کند پیش می‌رفت اما حالا بنظر می‌رسد که سرعت بیشتری به خودش گرفته است. همچنین قرار است در روزهای آینده عرضه خودروهایی نظیر چانگان CS35 پلاس، هیوندای کنا، هیوندای توسان، هیوندای کرتا و فیات ۵۰۰ را در سامانه عرضه خودروهای وارداتی داشته باشیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که مهمترین المان در نقش تنظیم‌گری وارداتی‌ها در بازار قیمت و میزان عرضه خواهد بود. باید دید این خودروها در نهایت با چه قیمتی و در چه تعدادی به بازار کشور ورود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه عرضه چانگان CS55 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو