بازی‌های خانگی استقلال به مشهد انتقال پیدا میکند!

منبع: ساعد نیوز

4

1402/7/19

12:01


ساعدنیوز: علی خطیر مدیرعامل استقلال اعلام کرد که احتمال انتقال بازی‌های این تیم به استادیوم امام رضا (ع) مشهد وجود دارد.

بازی‌های خانگی استقلال به مشهد انتقال پیدا میکند!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، علی خطیر مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ممکن است بازی های این تیم به استادیوم امام رضا (ع) مشهد منتقل شود.

برگزاری بازی‌های پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور فوق ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و نیمار در تهران، خرابی بخش‌های زیادی از چمن استادیوم آزادی را به سوژه بسیاری از رسانه‌های دنیا تبدیل کرد و این موضوع باعث شد تا ترمیم این ورزشگاه در اولویت قرار بگیرد.

چند هفته‌ای است که اخباری درخصوص احتمال تعطیلی برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی به گوش می‌رسد و مسئولین به دنبال آغاز اقداماتی کاربردی در جهت تعویض چمن این استادیوم هستند تا پس از گذشت چندین سال که آزادی با چمنی باکیفیت میزبان بازی‌های متعددی بود، این ورزشگاه پیر و قدیمی چند وقتی را به استراحت بپردازد.

جواد نکونام

در این میان، مکان برگزاری دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس، به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این استادیوم، به سوال هواداران دو تیم تبدیل شد. طبیعتا ترمیم زمین استادیوم آزادی نیازمند تعویض چمن است و این اتفاق به معنای تعطیلی چندین ماهه بزرگترین ورزشگاه کشور است که با خانه به دوشی سرخابی‌ها در ارتباط مستقیم است.

حالا نیز علی خطیر، مدیرعامل استقلال، با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی این خبر را تأیید و اعلام کرد که آبی پوشان حتی استادیوم مورد نظر خود برای برگزاری دیدارهای خانگی‌شان را انتخاب کرده‌اند و اگر تعطیلی استادیوم آزادی قطعی شود، آنها راهی مشهد خواهند شد.

خطیر در این خصوص گفت: حدود 10 روز پیش جلسه‌ای در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران و همچنین رئیس شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش برگزار کردیم که دوستانی از سازمان لیگ و نمایندگان استقلال و پرسپولیس نیز حضور داشتند.

او ادامه داد: در این جلسه بحث کیفیت چمن استادیوم آزادی مطرح شد و اعلام شد که این ورزشگاه ظرفیت برگزاری دیدارهای استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و قرار شد که از تاریخی به بعد، این استادیوم مورد ترمیم قرار بگیرد که البته هنوز تاریخ دقیق آن را به ما اعلام نکرده‌اند.

مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: قرار شد که ما بازی‌هایمان را به استادیوم دیگری منتقل کنیم که ما تقاضا داده‌ایم که دیدارهایمان در مشهد و در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شود. ان‌شاءالله در مشهد میزبان حریفان باشیم.

علی خطیر در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح کرد که شهر مشهد پیش از این و هم در لیگ برتر و لیگ دسته اول، میزبان دیدارهای خانگی برخی تیم‌ها مانند نساجی و خیبر خرم آباد بوده و باید دید آیا این موضوع چه زمانی به صورت رسمی و از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو