همونطور که مورینیو گفت شد! | مورینیو این خداحافظی را پیش بینی کرده بود

3

1402/7/19

17:09


همونطور که مورینیو گفت شد! | مورینیو این خداحافظی را پیش بینی کرده بود

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ادن آزار ستاره سابق چلسی و تیم ملی بلژیک در ۳۲ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد تا جهان فوتبال را شگفت زده کند. مصدومیت‌های متوالی و دور ماندن از شرایط مسابقه برای چندین سال باعث شد که او بعد از جدایی از رئال مادرید بدون تیم بماند و البته خودش نیز تمایلی به قبول پیشنهادات نداشت تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت از فوتبال به طور رسمی و قطعی خداحافظی کند.  

هم تیمی سابق ادن آزار در چلسی، خوان ماتا - که قبل از پیوستن او به یونایتد در ژانویه ۲۰۱۴ با آزار یک فصل و نیم در استمفوردبریج بازی کرد - در پاسخ به پست آزار نوشت: «چقدر از بازی با این مرد لذت بردم... یکی از بهترین بازیکنان. دوست من از فصل جدید زندگی ات لذت ببر، تو لیاقتش را داری، از اینکه شادی خود را به فوتبال آوردی متشکرم.»

فرانک لمپارد اسطوره چلسی نیز در مورد این پست اظهار نظر کرد: "تبریک می‌گویم ادن. چه بااستعداد و چه حرفه ای. بازی با تو لذت بخش بود و تو از هر نظر یک انسان برتر هستی. موفق باشی.»

کیلیان امباپه بازیکن پاری‌سن‌ژرمن در استوری اینستاگرام خود نوشت: «ممنون، ‌ادن بزرگ، بابت همه چیز متشکرم.»

ویلیان بازیکن فولام که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ برای چلسی بازی کرد، در واکنش به خداحافظی آزار نوشت: «از بازی با تو بسیار خوشحالم برادرم، امیدوارم خداوند به زندگی تو برکت دهد. مرسی بابت همه چیز دوستت دارم برادر.»

دیگر هم تیمی او در چلسی، دنی درینکواتر نیز گفت: «دوره کوتاهی بود که با هم گذراندیم برادر... اما مایه افتخار بود! شعبده باز واقعی.»

برونو فرناندش از منچستریونایتد نیز در اینستاگرام پیامی دوست داشتنی برای آزار گذاشت و نوشت:«بابت تمام لحظات خوبی که به دنیای فوتبال دادی متشکرم. همه طرفداران واقعی این ورزش زیبا از تماشای بازی تو لذت بردند.»

مجموعه‌ای از باشگاه‌های سابق ادن آزار نیز در رسانه‌های اجتماعی از این بازیکن بلژیکی تشکر و بهترین آرزوها را به اشتراک گذاشتند. حساب کاربری چلسی نوشت: «ادن آزار؛ یکی از بهترین بازیکنانی که در این ورزش بازی کرده است. برای همه چیز از تو متشکریم و امیدواریم در دوران بازنشستگی خود موفق باشید.»/خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو