اولین مدل تسلا سایبرتراک با قیمت 400 هزار دلار در مزایده فروخته شد

منبع: تکراتو

3

1402/7/19

21:54


طی یک مزایده در موزه اتومبیل پترسن، اولین مدل تسلا سایبرتراک به قیمت 400 هزار دلار به خریداری که هنوز هویت وی فاش نشده، فروخته شد.

اولین مدل تسلا سایبرتراک با قیمت 400 هزار دلار در مزایده فروخته شد

طی یک مزایده در موزه اتومبیل پترسن، اولین مدل تسلا سایبرتراک به قیمت 400 هزار دلار به خریداری که هنوز هویت وی فاش نشده، فروخته شد.

اولین مدل تسلا سایبرتراک که احتمالاً جنجالی‌ترین خودرو برقی جهان لقب گیرد، پیش از اینکه چرخ‌هایش به جاده‌ها برسد، طی مزایده‌‌‌ای در محل برگزاری موزه اتوموبیل پترسن شهر لس‌آنجلس، با قیمت قابل‌توجهی به‌فروش رسید. موزه‌ی اتومبیل پترسن همواره با تسلا ارتباط نزدیکی داشته و بیشتر خودرو‌های این شرکت را به نمایش گذاشته است. این ارتباط به میزبانی «جامع‌ترین گردآوری محصولات تسلا» تاکنون در این موزه منتج شده است. بااین‌حال همچنان پرسشی وجود دارد که معنای مزایده سایبرتراک برای دو میلیون نفری که هنوز در انتظار تحویل خودروی برقی خود هستند، چیست؟

بیشتر بخوانید: خودرو پلیس سایبرتراک تسلا به نمایش گذاشته شد [+عکس]

فروش مزایده‌ای اولین مدل تسلا سایبرتراک

این مزایده در حالی برگزار شده که تولید انبوه سایبرتراک‌ اخیراً در ابرکارخانه تسلا در تگزاس آغاز شده است. برای بسیاری که در صف خرید این خودرو قرار دارند، برگزاری مزایده و فروش اولین محصول به فردی ثروتمند بدون توجه به انتظار سایرین، امری توهین‌آمیز تلقی می‌شود. این درحالی است که قیمت خودرو چندضلعی تسلا در مزایده‌ به عدد باورنکردنی 400 هزار دلار دست یافته است. البته با این که عدد بسیار بزرگی است؛ اما به پای نخستین مدل خودرو برقی GMC هامر 2024 نمی‌رسد که به مبلغ 500 هزار دلار فروخته شد.

اولین مدل تسلا سایبرتراک

از زمان رونمایی از سایبرتراک در نوامبر 2019 تأخیرهای بسیاری شکل گرفته و این امر باعث ناامیدی طرفداران تسلا شده است. در حالی که شماره شناسایی خودرو (VIN) مزایده‌شده فعلاً انتشار نیافته؛ این موضوع نگرانی‌هایی را در بین افرادی که منتظر اولین خودروی برقی خود هستند فراهم آورده است.

اولین مدل تسلا سایبرتراک

از طرفی بلیت‌های مزایده پترسن نیز بسیار گران‌قیمت بودند؛ هر صندلی با قیمت 1750 دلار ارائه شد، در حالی که جایگاه‌های ویژه، 30 هزار دلار قیمت داشتند. این انحصاری بودن منجر به شکل‌گیری نگرانی‌هایی در افرادی می‌شود که نوبت خرید دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش اولین مدل تسلا سایبرتراک در مزایده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو