رییس جمهور: پیشرفت‌ها و گشایش‌های خوبی در انتظار فارس است

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/20

11:15


ساعد نیوز: رییس جمهور با بیان اینکه در طول 2سال گذشته، دولت بسیاری از مشکلات‌ استان فارس را رفع کرده تا مردم در رفاه باشند، گفت: پیشرفت‌ها و گشایش‌های خوبی در انتظار استان فارس است.

رییس جمهور: پیشرفت‌ها و گشایش‌های خوبی در انتظار فارس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب اظهار داشت: توفیقی است برای بنده که در ایام سرور و شادمانی ملت ایران به بخاطر ولادت امام صادق (ع) و در روز پیروزی‌های بزرگی که با تلاش مجاهدانه مردم فلسطین برای دفاع از این سرزمین و ایستادگی آنها در مقابل رژیم صهیونیستی نصیب آنها شد در استان فارس حضور یافتم.

رییس جمهور ضمن اظهار تأسف از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ابراز امیدواری کرد که این نبرد به پیروزی نهایی مردم فلسطین منجر خواهد شد.

آیت‌الله رییسی ادامه داد: در سفر به فارس و شهر شیراز در دور نخست به خاطر کرونا نتوانستیم دیدارهایی با مردم داشته باشیم اما در این سفر شرایط متفاوت شده و میتوانم به برخی شهرها سفر کنیم و به پروژه‌های که در دور اول سفر مصوب شد سرکشی کنیم.

رییس جمهور یادآور شد: در این دوره، کارها پیشرفت‌های خوبی داشته و برخی اقدامات انجام شده و برخی نیز در دست اقدام است.

وی با اعتقاد به اینکه استان فارس ظرفیت‌های بسیاری دارد و با این ظرفیت ها می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، گفت: فارس، استان علم و فرهنگ و ادب و هنر است و به عنوان دارالعم شناخته می‌شود؛ این استان مرکز ادب و هنر، قطب سلامت و گردشگری و برخوردار از صنعت و معادن است؛ در طول این 2سال هم دولت بسیاری از مشکلات‌ این استان را رفع کرده تا مردم در رفاه باشند؛ البته باید تلاش مضاعفی انجام داد تا مشکلات مرتفع شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری 10 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو