این رفتار سیگاری ها کل دنیا را متعجب کرده است! | یکی از ویژگی های خوب سیگاری ها که باید بدانید

4

1402/7/22

08:42


این رفتار سیگاری ها کل دنیا را متعجب کرده است! | یکی از ویژگی های خوب سیگاری ها که باید بدانید

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک‌چهارم سیگاری‌‌ها زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره ترک عادت سیگار کشیدن می‌کنند تا اینکه چه کسی قهرمان لیگ می‌شود یا تعطیلات بعدی‌ کجا بروند.

به گزارش روزیاتو، یک نظرسنجی از ۱۵۰۰ نفر سیگاری نشان داد ۱۸٪ زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره ترک سیگار می‌کنند تا مسائل مالی یا حتی اینکه شب برای شام چه درست کنند. بیش از نیمی (۵۵٪) گفتند ترک یکباره گزینه ترجیحی آنها برای ترک سیگار است، در حالی که ۲۹٪ برنامه‌ریزی کرده‌اند از جایگزین‌های بدون دود مانند ویپ استفاده کنند. با این حال، ۷۶٪ سابقه تلاش ناموفق برای ترک در گذشته را داشته‌اند؛ به طور میانگین تلاش‌های آنها تنها ۸ و نیم روز طول کشیده است تا دوباره سراغ سیگار روند.

پس از اینکه ILUMA که از فناوری القایی برای گرم کردن و نه سوزاندن توتون واقعی استفاده می‌کند و ادعا می‌کند مواد شیمیایی مضر را ۹۵٪ کمتر از سیگار منتشر می‌کند و بدون دود یا خاکستر است، وارد بازار شد، شرکت IQOS مطالعه‌ی بالا را انجام داد.

هری ویک، از این برند، گفت: «نتایج نشان می‌دهند ترک سیگار می‌تواند نسبت به بسیاری از چیزهای روزمره مثل اینکه آن شب چه غذایی بخوریم یا تیم فوتبالمان چطور بازی می‌کند، ذهن را بیشتر درگیر کند. اکتبر فرصتی در تقویم برای سیگاری‌ها فراهم می‌کند تا واقعاً به قصد خود برای ترک دائم سیگار متعهد شوند. با این حال، در حالی که همه می‌دانند بهترین کاری که هر سیگاری می‌تواند انجام دهد این است که کاملاً سیگار کشیدن را ترک کند، کسانی که از اکتبر به عنوان سکوی پرش برای ترک سیگار استفاده نمی‌کنند، باید به جایگزین‌های کم‌ضررتر فکر کنند. با روی آوردن به جایگزین‌های بدون دود و کم‌ضررتر، سیگاری‌ها می‌توانند تا ۳۰۰۰ پوند در سال صرفه‌جویی کنند که هم برای سلامتی بهتر است و هم برای از نظر مالی به صرفه تر است.»

اکتبر زمان برگزاری کمپین سالانه ای به نام استاپ‌توبر است. استاپ‌توبر، کارزاری است که سیگاری‌ ها را تشویق می‌کند تا به مدت ۲۸ روز، از اول اکتبر، سیگار کشیدن را کنار بگذارند. این کمپین بر اساس تحقیقاتی بنا شده‌است که نشان می‌دهد ترک سیگار به مدت ۲۸ روز می‌تواند احتمال موفقیت در ترک دائمی را پنج برابر افزایش دهد. اکتبر نقطه‌ای در تقویم است که سیگاری‌ها می‌توانند با پیوستن به هزاران نفر دیگر که در تلاش برای ترک سیگار هستند، به‌طور واقعی به قصد خود برای ترک دائم سیگار متعهد شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو