آموزش آپدیت پابجی موبایل؛ صفر تا ۱۰۰ نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

آموزش آپدیت پابجی موبایل؛ صفر تا ۱۰۰ نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل


منبع: پلازا

3

1402/7/22

09:19


آموزش آپدیت پابجی موبایل؛ صفر تا ۱۰۰ نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

آپدیت ۲.۶ بازی پابجی موبایل با ویژگی‌های جذاب و جدید منتشر شد و به همین دلیل قصد داریم نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل را به شما کاربران عزیز پلازا آموزش دهیم. علاوه بر این قبل از آموزش آپدیت پابجی موبایل به یک سری نکات مهم در مورد بروزرسانی و خطاهای احتمالی نیز اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مهم‌ترین تغییر بازی پابجی در نسخه ۲.۶، اضافه شدن تم داینوگرند است و در آن می‌توانید از سه دانیاسور تی‌رکس، پتروسور و ولوسی رپتور استفاده کنید. این آپدیت جدید پابجی را به علاقه‌مندان دوران ژوراسیک توصیه می‌کنیم و به همین دلیل آموزش آپدیت پابجی موبایل را برای این عزیزان تدارک دیدیم. پس از آموزش نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل نیز به خطای Update file error و راه حل آن خواهیم پرداخت. اگر در ورود به بازی مشکل داشتید حتماً سری به مطلب راهکارهایی برای حل مشکل ورود به پابجی موبایل بزنید.

فهرست مطالب

نکات مهم قبل از آموزش نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

قبل از این‌که نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل را به شما آموزش دهیم باید یک سری نکات را یادآور شویم تا هنگام این کار با مشکل مواجه نشوید. توصیه می‌کنیم حتماً قبل از آموزش آپدیت پابجی موبایل نگاهی به این نکات داشته باشید.

۱. اگر پابجی را با استورهای خارجی آپدیت می‌کنید حتماً از ابزارهای تغییر آی‌پی و رفع تحریم استفاده کنید. توجه داشته باشید که هنگام تغییر آی‌پی، کشورهایی را انتخاب کنید که پابجی را تحریم نکرده‌اند. از جمله این کشورها می‌توان به چین، پاکستان، افغانستان، هند، نپال و عراق اشاره کرد. اگر از کشورهای ممنوعه استفاده کنید ممکن است با خطای «This item is not available in your country» مواجه شوید.

۲. برای آپدیت پابجی موبایل حتماً از یک اینترنت پایدار استفاده کنید. اگر در طول فرایند آپدیت پابجی موبایل، اینترنتتان قطع و وصل شود ممکن است فایل‌های آپدیت به صورت ناقص دانلود شوند و هنگام اجرای بازی با خطا مواجه شوید.

۳. قبل از آپدیت بازی حتماً از وجود فضای کافی در حافظه گوشی خودتان مطمئن شوید تا در میانه آپدیت با خطا مواجه نشوید. برای داتلود آپدیت نسخه ۲.۶ به حداقل ۱.۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید و ترجیحاً کمی بیشتر از این مقدار را روی حافظه خود خالی کنید.

۴. پس از تکمیل آپدیت و قبل از شروع بازی، حتماً یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید تا مطمئن شوید که بازی به صورت صحیح و کامل آپدیت شده است.

آموزش آپدیت پابجی موبایل در گوشی‌های اندرویدی

در این قسمت به آموزش آپدیت پابجی از گوگل می‌پردازیم و در ادامه روش‌های دانلود از استور داخلی و لینک مستقیم را نیز به شما آموزش خواهیم داد. قبل از شروع کار حتماً با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی و رفع تحریم، کشور خود را تغییر دهید تا گوگل پلی به شما اجازه آپدیت بدهد.

۱. نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل با پلی استور

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل با پلی استور به صورت زیر است:

۱. ابتدا وارد Play Store گوشی خودتان شوید. در صفحه اصلی از گوشه راست بالای صفحه روی عکس پروفایل خود بزنید.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

۲. در منویی که مشاهده می‌کنید روی «Manage apss & device» بزنید.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

۳. در این قسمت کمی صبر کنید تا آپدیت‌های جدید بررسی شوند. سپس از قسمت «Updates available» روی گزینه «See details» بزنید تا تمام آپدیت‌ها به شما نمایش داده شود.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

۴. اگر پابجی در لیست آپدیت‌ها وجود داشت روی آن بزنید تا به صفحه زیر بروید. در این قسمت کافیست روی دکمه «UPDATE» بزنید تا به‌روزرسانی بازی آغاز شود.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

توجه: اگر می‌خواهید پابجی به صورت خودکار آپدیت شود کافیست در همین صفحه بازی، روی سه نقطه بالای صفحه بزنید و تیک «Enable auto update» را فعال کنید تا به محض انتشار آپدیت جدید پابجی موبایل، فرایند دانلود و نصب به صورت خودکار انجام شود.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

۲. آموزش آپدیت پابجی موبایل در استورهای ایرانی

در این بخش به آموزش نصب آپدیت جدید پابجی موبایل در استورهای ایرانی می‌پردازیم. مزیت اصلی آپدیت پابجی در استورهای ایرانی این است که نیازی به تغییر آی‌پی ندارید و دانلود آپدیت به صورت نیم‌بهاست. در ادامه برای نمونه به دو استور پرطرفدار ایرانی یعنی بازار و مایکت اشاره خواهیم کرد و برای سایر مارکت‌های ایرانی می‌توانید به همین روش عمل کنید.

۱. برای آپدیت پابجی موبایل از طریق بازار می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا وارد اپلیکیشن بازار خود شوید. از قسمت پایین صفحه وارد سربرگ «به‌روزرسانی‌ها» شوید و صبر کنید تا آپدیت برنامه‌ها بررسی شوند. اگر روی «بروزرسانی همه» بزنید تمام اپلیکیشن‌ها آپدیت می‌شوند اما اگر می‌خواهید فقط پابجی موبایل آپدیت شود روی دکمه «به‌روزرسانی» جلوی آن بزنید تا دانلود و نصب آن به صورت نیم‌بها انجام شود.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

۲. چگونه پابجی لایت را بروزرسانی کنیم؟ برای آپدیت پابجی موبایل لایت از طریق مایکت به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا وارد اپلیکیشن مایکت شوید. از قسمت پایین صفحه وارد سربرگ «به‌روزرسانی‌ها» شوید. سپس بازی پابجی را انتخاب کنید و مانند تصویر زیر روی دکمه «به‌روزرسانی» بزنید تا فرایند دانلود و نصب آپدیت به صورت نیم‌بها انجام شود.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

نکته ای که باید در خصوص این مقاله به آن اشاره داشته باشیم در دسترس نبودن بازی برای ای پی ایران بوده که متاسفانه برای مدتی به دستور مقام های قضایی امکان دریافت این بازی از بازار وجود نداشته است و با انجام تغییر ای پی باید از گوگل پلی به سراغ بازی بروید. دقت داشته باشید که امروزه سرویس گوگل پلی نیز برای ایرانیان تحریم بوده که جهت دستیابی به آن باید از یک تغییر دهنده ای پی استفاده کنید.

۳. آموزش آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم

گاهی اوقات ممکن است برای نصب و آپدیت با روش‌های بالا دچار مشکل شوید. برای مثال ممکن است در پلی استور خطای «This item in not available in your country» را ببینید یا امکان تغییر آی‌پی برای شما وجود نداشته باشد. چاره این مشکل، استفاده از لینک مستقیم سایت پابجی است که در این بخش به شما آموزش می‌دهیم. البته توجه داشته باشید که این روش فقط برای گوشی‌های اندرویدی کاربرد دارد و در گوشی‌های آیفون قابل استفاده نیست.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل از طریق لینک مستقیم به صورت زیر است:

۱. ابتدا از این لینک وارد سایت پابجی موبایل شوید.

۲. در این صفحه روی «APK Download» کلیک کنید. در ادامه جدیدترین نسخه APK این بازی بر روی سیستم شما دانلود می‌شود. حالا کافیست فایل را روی گوشی خود منتقل و نصب کنید.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل در گوشی آیفون

نحوه به روز رسانی PUBG موبایل آیفون مانند سایر اپلیکیشن‌های iOS بسیار ساده است. کافیست کارهای زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا وارد اپ استور گوشی خود شوید. آیکون اپ استور مانند یک A انگلیسی و به رنگ آبی است.

۲. از گوشه راست بالای صفحه روی عکس پروفایل خودتان بزنید.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

۳. صفحه جدید را رو به پایین بکشید تا آپدیت‌های جدید را مشاهده کنید.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

۴. در ادامه از قسمت «Available Updates» در همین صفحه گزینه «PUBG MOBILE» را انتخاب کنید تا وارد صفحه آن شوید. در این صفحه که به صورت زیر است روی دکمه «UPDATE» بزنید تا به‌روزرسانی پابجی موبایل انجام شود.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

توجه: اگر می‌خواهید آپدیت پابجی به صورت خودکار انجام شود وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه «App Store» را انتخاب کنید. سپس مانند تصویر زیر از بخش «AUTOMATIC DOWNLOADS»، کلید کشویی جلوی گزینه «App Updates» را فعال کنید تا به محض انتشار آپدیت جدید، پابجی موبایل به صورت خودکار آن را دریافت و نصب کند.

آموزش آپدیت پابجی موبایل

رفع خطای Update file error پس از آپدیت پابجی موبایل

در برخی مواقع هنگام ورود به بازی یا آپدیت آن با خطای «Update file error please contact customer service or restart the game» مواجه می‌شوید. این خطا به شما اعلام می‌کند که در آپدیت فایل خطایی رخ داده است و برای رفع آن باید با پشتیبانی در تماس باشید یا بازی را ری‌استارت کنید اما در عمل با انجام این کارها مشکل شما حل نخواهد شد.

نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل

این خطا اغلب به دلیل مشکل در فایل‌های آپدیت بازی رخ می‌دهد. در صورتی که برای آپدیت بازی از اینترنت ناپایدار یا بی‌کیفیت استفاده کنید ممکن است با این خطا مواجه شوید. برای رفع این خطا ابتدا بازی را کاملاً حذف کنید و با یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی، مجدداً آن را دانلود و نصب کنید. اگر از اینترنت سیم‌کارت برای دانلود استفاده می‌کنید، در طول دانلود هیچ مکالمه‌ای انجام ندهید تا فایل‌های آپدیت ناقص دانلود نشوند.

سخن پایانی

در این راهنمای جامع و تصویری به ساده‌ترین شکل ممکن نحوه ی بروز رسانی پابجی موبایل را به شما آموزش دادیم. آموزش آپدیت پابجی موبایل در بخش اندروید را به ۳ روش مختلف توضیح دادیم تا در صورت وجود مشکل در یک روش، از روش‌های جایگزین آن استفاده کنید. البته برای گوشی آیفون هیچ راهی به جز آپدیت از اپ استور وجود ندارد. علاوه بر این آموزش آپدیت بازی به نکاتی در مورد این کار و یک خطای رایج هنگام آپدیت نیز اشاره کردیم. دقت داشته باشید که امروزه این بازی در سرویس گوگل تغییر نام یافته که با سرچ همان پابجی میتوانید به اسم جدید بازی دسترسی پیدا کنید. در صورتی که تجربه‌ای در زمینه آپدیت بازی پابجی دارید یا نکته خاصی را مد نظر دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو