یونیسف خواستار توقف جنگ در سرزمین های اشغالی شد

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/22

10:48


ساعدنیوز: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل "یونیسف" در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: 420 هزار شهروند فلسطینی در اثر حملات اسرائیل از خانه های خود آواره شده اند و دسترسی به نیازمندان دشوارتر شده است.

یونیسف خواستار توقف جنگ در سرزمین های اشغالی شد

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، صندوق یونیسف" در بیانیه خود تصریح کرد: 420 هزار شهروند فلسطینی در اثر حملات اسرائیل از خانه های خود آواره شده اند و دسترسی به نیازمندان دشوارتر شده است

این بیانیه افزود: وضعیت در غزه در سایه حملات گسترده و افزایش شمار زیاد زنان و کودکان آواره شده فاجعه بار است و مکان های امنی وجود ندارد.

یونیسف تاکید کرد: باید آتش بس فوری برقرار شود و اولویت اول، رساندن کمک های انسانی به مردم غزه است.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در شنبه گذشته (15 مهرماه) تاکنون در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی یکهزار و 900 غیرنظامی فلسطینی از جمله 614 کودک و 370 زن به شهادت رسیده اند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو