کلیپ قدیمی آرون افشار خواندن آهنگ تیغ مجید خراطها در عروسی

منبع: شبونه

3

1402/7/22

22:10


کلیپ قدیمی از آرون افشار و تعدادی از خواننده های پاپ از جمله بهنام بانی ، محمد علیزاده ، سامان جلیلی و محسن ابراهیم زاده در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به دوران قبل از شهرت او می‌باشد که مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفته است. آرون افشار که گویا در یک مراسم …

کلیپ قدیمی از آرون افشار و تعدادی از خواننده های پاپ از جمله بهنام بانی ، محمد علیزاده ، سامان جلیلی و محسن ابراهیم زاده در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به دوران قبل از شهرت او می‌باشد که مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفته است.

آرون افشار که گویا در یک مراسم عروسی است اقدام به اجرای اهنگ تیغ از مجید خراطها می‌کند و یک نفر بر روی او اسکناس می‌ریزد.

کلیپ قدیمی آرون افشار و برخی از خواننده ها

نحوه خواندن آرون افشار با آهنگ تیغ مجید خراطها به گونه‌ای بوده که گویا در حال یک اجرای طنز است.

آرون افشار مشخص است که از طرفداران مجید خراطها بوده است ولی حالا خودش به یکی از خواننده‌های پاپ سرشناس و محبوب کشور تبدیل شده است که هواداران زیادی کسب کرده است.

آرون افشار خیلی زود مسیر موفقیت را طی کرد و با اینکه بسیاری از خواننده‌های با سابقه مثل مجید خراطها در تلویزیون جایی پیدا نکردند اما آرون افشار موفق شد به برنامه دورهمی نیز ورود کند و با مهران مدیری به گپ و گفت پردازد.

کلیپ قدیمی آرون افشار خواندن آهنگ تیغ مجید خراطها در عروسی

لازم به ذکر است که آرون افشار متولد ۱۳۷۷ در تهران بوده و ۲۵ سال سن دارد.

آرون افشار از زمانی که کودک بود، موسیقی را دوست داشت و گیتار بعنوان ساز تخصصی او می باشد. وقتی که به سن ۷ سالگی رسید یعنی از سال ۱۳۸۴ با تشویق پدرش حبیب افشار (خواننده و نوازنده پیانو)، موسیقی را با گیتار شروع کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو