فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال در اروپا و آمریکا آغاز شد

منبع: تکراتو

3

1402/7/23

09:53


به‌تازگی برای متقاضیان آمریکایی قابلیت فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال فراهم شده و به‌زودی این روش پرداخت در اروپا نیز فعال خواهد شد.

فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال در اروپا و آمریکا آغاز شد

به‌تازگی برای متقاضیان آمریکایی قابلیت فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال فراهم شده و به‌زودی این روش پرداخت در اروپا نیز فعال خواهد شد.

باتوجه به اینکه در چند سال اخیر نوسانات ارز دیجیتال و مصرف زیاد انرژی از سوی آن‌ها، منجر به دوری بسیاری از شرکت‌های خودروسازی از فروش خودرو با ارز دیجیتال شده؛ بااین‌حال مدیر ارشد بازاریابی فراری ضمن اشاره به فراهم‌سازی امکان فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال مدعی تلاش در راستای کاهش ردپای کربن از طریق برنامه‌های جدید و استفاده از منابع تجدیدپذیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: فراری 812 سوپر فست نویتک با 828 اسب بخار قدرت معرفی شد [+تصاویر]

فراهم‌سازی امکان فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال

«انریکو گالیرا»، رئیس بازاریابی شرکت خودروسازی فراری طی مصاحبه‌ای با رویترز خبر فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال را در آمریکا اعلام کرد. بنابه اعلام گالیرا، این روش فروش خودروهای فراری در اروپا نیز امکان‌پذیر خواهد شد. درواقع فراری به پلتفرم پرداخت بیت‌پی (BitPay) روی آورده که توانایی پرداخت ازطریق بیت‌کوین، اتر و تتر را ایجاد می‌کند. احتمالاً این شرکت از پلتفرم‌های پرداخت دیگری نیز در مناطق مختلف بهره‌برداری خواهد کرد.

فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال

پلفترم بیت‌پی، پرداخت‌های ارز دیجیتال را به ارز سنتی تبدیل خواهد کرد و با این روش از نوسانات قیمت جلوگیری به‌عمل می‌آورد. مدیر ارشد بازاریابی فراری در این رابطه اظهار کرد: «اگر از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کنید، قیمت‌ خودرو تغییری نمی‌کند و کارمزد اضافه نمی‌شود.» به‌نظر هدف فراری اجتناب از معامله‌ مستقیم با ارزهای دیجیتال و محافظت از نوسانات گسترده است.

انریکو گالیرا طی مصاحبه خود با رویترز بیان داشت: «هدف ما قطع انتشار کربن تا سال 2030 است.» فراری به‌درخواست فروشنده‌ها امکان خرید خودرو با ارز دیجیتال را ایجاد کرده است و تصمیم دارد تا سه ماهه ابتدای سال 2024 طرح کریپتو را به اروپا و سپس به مناطق دیگر توسعه بدهد.

گفتنی است که بسیاری از نمایندگی‌های آمریکایی پیش‌تر با فروش خودرو با ارز دیجیتال موافقت داشته یا در شرف موافقت هستند. بنابر عقیده انریکو گالیرا در آینده نه‌چندان دور، شرکت‌های خودروسازی بیشتری از پرداخت با ارز دیجیتال استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش خودروهای فراری با ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو