بهترین نمایندگی ساخت و طراحی جرثقیل در ایران

بهترین نمایندگی ساخت و طراحی جرثقیل در ایران


منبع: ایران ناز

4

1402/7/25

14:14


بهترین نمایندگی ساخت و طراحی جرثقیل در ایران

بهترین نمایندگی ساخت و طراحی جرثقیل در ایران

 

جرثقیل نوعی ماشین یا سازه مرتفع است که برای بالا یا پایین کشیدن اجسامی که حملشان از توانایی طبیعی افراد بیشتر است، به وسیله قرقره هایی که دارد کاربرد دارد.

 

کاربرد عمده جرثقیل ها در صنعت حمل و نقل و ساختمانی است و انواع مختلفی (جرثقیل سقفی، دروازه ای، نیم دروازه ای، آویز، برقی، بکسلی، کارگاهی و بازویی) دارد که شما با توجه به نیاز و کاربرد خود می توانید یکی از انواع آن ها را تهیه کنید.

 

بهترین نمایندگی ساخت و طراحی جرثقیل در ایران

 

بهترین طراح و سازنده جرثقیل در ایران

طراحی و ساخت جرثقیل نیازمند دقت و مهارت بالایی است و اگر به درستی صورت نگیرد نه تنها موجب اختلال در عملکرد می شود و انجام کارها را با مشکل روبه رو می سازد، بلکه ممکن است موجب خسارات مالی و جانی نیز بشود؛ به همین علت باید این ماشین آلات را از مراکزی خریداری کنید که طراحی و ساخت آن ها طبق استاندارد ها و اصول ایمنی باشد و تجربه زیادی در این حوزه داشته باشد.

 

شرکت شاهین سازه با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه ی طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، خدمات پس از فروش و تست و کنترل انواع جرثقیل ها و با به کارگیری مهندسان و نیروهای متخصص، به بهترین نحو ممکن و با کمترین قیمت موجود همواره به به مشتریان عزیز خدمات رسانی کرده است و در صورتی که شما عزیزان قصد خرید و یا اجاره انواع جرثقیل ها و لوازم جانبی جرثقیل با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت موجود در بازار به طو مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه را دارید، می توانید از سراسر ایران به سایت شاهین سازه مراجعه فرمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص به بهترین صورت شما را راهنمایی کنند و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

آدرس سایت: https://bia2safa.net/goto/web/url/3683622

شماره تلفن: ۰۹۱۲۷۷۸۸۴۸۷         ۰۲۱۶۵۹۶۰۰۶۷        ۰۹۱۲۱۴۳۸۷۴۲

 

آدرس شرکت جهت مراجعه حضوری: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه.

 

نمونه تعدادی از شرکت هایی که شرکت جرثقیل سازی شاهین سازه مفتخر به همکاری با آن ها بوده است عبارتند از: ایران خودرو، پاور دیزل آسیا، مالیبل سایپا، یاتاق بوش، پاکمن، صنایع تولیدی اشتاد، لاستیک سازی سهند و بسیاری از شرکت ها و کارفرماهای دیگر که اعتماد همه ی این عزیزان سرمایه شرکت شاهین سازه است.

 

بهترین طراح و سازنده جرثقیل در ایران

 

طراحی جرثقیل

تمام مراحل طراحی جرثقیل در شرکت شاهین سازه مطابق استاندردهای روز دنیا و با تکیه بر دانش مهندسی و با کمک پیشرفته ترین نرم افزار های ریاضی و مهندسی است.

 

طراحی جرثقیل در شرکت شاهین سازه مطابق استاندارد های F.E.M, CMAA, ISO, BS, DIN صورت می گیرد و دارای ویژگی هایی مانند: طول عمر بالا، راندمان و کارایی بالا، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری دائمی، استحکام و مقاومت در شرایط کاری پر فشار، تناسب و هماهنگی با شرایط کاری و فضا است.

 

ساخت جرثقیل

ساخت انواع جرثقیل در شرکت شاهین سازه مطابق استانداردهای بین المللی و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات است و تمام مراحل با نظارت و دخالت مهندسان و نیروهای متخصص صورت می گیرد.

 

تابلوهای جرثقیل های شاهین سازه مطابق استانداردهای IEC144-157-158-255-269-292 ساخته شده و در طراحی آن ها حداكثر جريان اتصال كوتاه محاسبه شده است.

 

طراحي سازه جرثقیل های شاهین سازه مطابق استانداردهای FEM و CMAA70 بوده و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارها صورت گرفته است.

 

تمام مواد مورد استفاده در ساخت قطعات جرثقیل از جنس نو و مرغوب هستند و انجام تست های ضد تخریب طبق استاندارد ها و اصول کیفیتی شرکت شاهین سازه انجام می گیرد.

 

در ساخت اتصالات اصلی به کار رفته در جرثقیل شاهین سازه از پیچ های تحت کشش اولیه استفاده می شود و قبل از عملیات رنگ آمیزی سازه جرثقیل محل نصب مونتاژ اولیه می شود تا از بروز نقص و ایراد جلوگیری شود.

 

خدمات شاهین سازه

 

از دیگر خدمات شاهین سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• مشاوره و طراحی

• ساخت انواع جرثقیل (دروازه ای، سالنی، بازویی، نیم دروازه ای، سقفی، کارگاهی، برقی، بکسلی) و لوازم جانبی جرثقیل در ظرفیت های مختلف)

• نصب و راه اندازی انواع جرثقیل در محل مورد نظر مشتری

• خدمات پس از فروش تضمینی و تامین قطعات یدکی

• تهیه و تامین خطوط برق رسانی (شین، کابل ریلی، بکسلی و کابل جمع کن)

• طراحی و ساخت انواع وینچ های بالابر و کشنده (برقی، دستی، زنجیری و بکسلی)

• بهترین شرکت طراحی و ساخت جرثقیل در کشور

 

به طور کلی طراحی و ساخت جرثقیل موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است که هم در کیفیت کار اثر دارد و هم اگر به درستی انجام نگیرد ممکن است زیان های مالی و جانی داشته باشد و جان کارگران، اپراتورها و افراد حاضر در صحنه را به خطر بیندازد.

 

شرکت شاهین سازه بهترین تولیدکننده و طراح جرثقیل در ایران است و تمام جرثقیل ها و لوازم جانبی های این شرکت طبق اصول و استاندارد های ایمنی بوده و همواره رضایت مشتریان را در الویت کار خود قرار داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو