ترافیک های بارانی تهران چه علتی دارد!؟

4

1402/7/25

18:49


ترافیک های بارانی تهران چه علتی دارد!؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

چمران با بیان اینکه اتلاف وقت یکی از تبعات ترافیک و راه بندان است، یادآور شد: هرچه به ماه‌های پایانی پاییز برسیم ترافیک بیشتر می شود چرا که طول روز کمتر خواهد شد و تردد به تبع این موضوع به ساعات پایانی موکول می‌شود.

وی افزود: امیدواریم بارندگی خوبی را شاهد باشیم چرا که با مشکل آب نیز روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر در مورد حریم شهر تهران جلسه برگزار کردیم، گفت: قرار شد جلسه مشترکی برگزار کنیم که موضوع حریم عادلانه برطرف شود و نباید اقدامات در این بخش غیرمنطقی باشد.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتند قیام‌دشت را جدا کنند و ما اصراری نداریم همه بخش‌ها به تهران بچسبند؛ تکه‌پاره‌ کردن از لحاظ شهرسازی نتیجه خوبی ندارد اما اینکه حریم را تا میدان بسیج بکشند با تصمیمات شهرسازی مناطق مغایرت دارد.

چمران گفت: افرادی در حریم ساخت و ساز خلاف انجام می‌دهند و شهرداری جلوی آن را می‌گیرند؛ حکم می‌دهند که شهردار منطقه دستگیر شود تا جلوی ساخت و ساز خلاف را نگیرد.

وی با بیان اینکه ما ناعادلانگی را پذیرفتیم و به گلدسته خدمات می‌دهیم، اظهار کرد: خودشان چنین توانی ندارند و انسانیت حکم می‌کند که ما به آنها خدمات ارائه دهیم. اگر روند چنین باشد برای مردم مشکل ساز خواهد بود.‌ بارها گفتیم آمادگی همکاری داریم اما گویا دوستان ما در تقسیمات کشوری علاقه‌ای به این کار ندارند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو