نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

منبع: ترنجی

2

1402/7/29

17:02


حدود سه ماه از رونمایی گوشی تاشو گلکسی Z Flip 5 سامسونگ می گذرد. دستگاهی که سامسونگ امید فروش بیشتر آن را دارد و همین راستا نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ به زودی معرفی می‌شود.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

حدود سه ماه از رونمایی گوشی تاشو گلکسی Z Flip 5 سامسونگ می گذرد. دستگاهی که سامسونگ امید فروش بیشتر آن را دارد و همین راستا نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ به زودی معرفی می‌شود. این مدل Galaxy Z Flip 5 Retro Edition نامیده خواهد شد.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ - Galaxy Z Flip 5 Retro Edition

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۵ – Galaxy Z Flip 5 Retro Edition

گوشی تاشو کوچک و ارزان‌قیمت‌تر سامسونگ با یک مدل جدید که کمی در طراحی متفاوت است، به روز خواهد شد. سامسونگ تصمیم دارد تا Galaxy Z Flip 5 Retro Edition را با فریم آلومینیومی مات عرضه کند. در حال حاضر گلکسی زد فلیپ ۵ یک فریم آلومینیومی براق دارد که برخی کاربران آن را دوست دارند و برخی نه.

همچنین رنگ خاص آبی تیره روی قاب پشتی و بخش لولا دیده می‌شود. طبیعتا نیمه دوم قاب پشتی که مربوط به نمایشگر بیرونی می‌شود، تفاوتی در طراحی ندارد. درباره این‌که این مدل در رنگ‌بندی دیگری هم در دسترس خواهد بود اطلاعات مشخصی عرضه نشده است.

هنوز مشخص نیست که آیا در بخش نرم‌افزاری این دستگاه نیز به قالب گرافیکی خاصی فکر شده یا نه یا مثلا در بسته‌بندی آن لوازم جانبی ویژه ای قرار خواهند داد یا خیر. همچنین درباره قیمت این مدل خاص صحبت نشده است.

اینکه Galaxy Z Flip 5 Retro Edition با چه قیمت و در چه بازارهایی موجود خواهد بود، به زودی و با عرضه رسمی آن مشخص می‌شود.

نظر شما چیست؟ این نسخه خاص از گلکسی زد فلیپ ۵ شما را به خرید وسوسه می‌کند؟ هر چند در دسترس بودن آن در بازار ایران مبهم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو