۵ کالای ضروری و مهم که آقایان نیاز دارند

منبع: آرگا

3

1402/7/30

20:02


هنگام خرید برای خانم‌ها روی بسیاری از کالا‌ها می‌توان حساب باز کرد اما کالا‌های موردنیاز آقایان بسیار محدود می‌باشند. در وهله‌ی اول، خرید یک کالای مناسب برای آقایان، کاری سخت به نظر می‌رسد اما آقایان به بسیاری از کالا‌ها نیاز ضروری دارند. در ادامه به ۵ کالای ضروری و مهم که آقایان نیاز دارند، اشاره می‌نماییم.

5 کالای ضروری و مهم که آقایان نیاز دارند

چه کالا‌هایی مناسب و ضروری آقایان است؟

چالش خرید عیدی و کادو‌ی تولد برای آقایان، برای بیش‌تر همسران و فرزندان از چالش‌های  همیشگی این افراد است. به طوری که معمولاً با خریدن یک جفت جوراب ، قضیه‌ی خرید هدیه، ختم به خیر می‌شود. اما چه کالا‌هایی مناسب و ضروری آقایان است؟ در پاسخ می‌توان به چند مورد از کالا‌های مورد نیاز آقایان با قیمت مناسب، اشاره نمود.

تیغ اصلاح و ماشین ریش تراش

از بین بردن مو‌های زائد بدن به روش صحیح، یکی از نیاز‌های ضروری آقایان است. اما انجام این کارفقط با در دست داشتن ابزار و امکانات مناسب امکان پذیر خواهد بود. اگر چنین ابزاری در دست نباشد، آقایان نمی‌توانند پوستی شفاف، نرم و لطیف داشته باشند.

انتخاب تیغ اصلاح با کیفیت و ماشین ریش تراش مناسب می‌تواند تا حد بسیار زیادی مشکل را حل کند. عده‌ای از آقایان با ماشین ریش تراش اقدام به اصلاح صورت خود می‌نمایند اما بسیاری از آن‌ها هم ترجیح می‌دهند با یک تیغ دستی این کار را انجام دهند البته به شرطی که تیغ، مناسب باشد و در صورتشان زخم و خراش ایجاد نکند. به این ترتیب یکی از  کالا‌های مورد نیاز آقایان، تیغ اصلاح و ماشین ریش تراش است.

در گذشته‌های نه چندان دور اصلاح با تیغ یکی از کار‌های دشوار بود. اما این روز‌ها تیغ‌های اصلاح مناسبی به بازار عرضه شده است. اصلاح با این تیغ‌ها، کار تراشیدن ریش را برای آقایان آسان کرده است.

 تیغ اصلاح پاتریکس

برند پر افتخار پاتریکس، در زمینه‌ی تولید تیغ اصلاح یکی از برند‌های شناخته شده است. تیغ‌های اصلاح پاتریکس دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را به کالا‌های مورد نیاز آقایان مبدل کرده است. در ادامه، این ویژگی‌ها را بررسی می‌نماییم:

  • این تیغ‌های اصلاح تیز هستند و از ماندگاری بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی برخوردار می‌باشند.
  • این تیغ‌ها مجهز به دسته‌ی ارگونومیک ضد لغزش بوده و برای اصلاح نرم، دقیق و بدون ایجاد خراشیدگی، طراحی شده‌اند. دسته‌ی ارگونومیک در دست سر نمی‌خورد و سبب ناراحتی دست هنگام اصلاح نمی‌شود.
  • تیغ‌های اصلاح پاتریکس جهت سهولت در اصلاح، به سر متحرک و نوار صابونی مجهز هستند.
  • دارای ویتامین E برای نرمی و لطافت پوست آقایان و مناسب برای اصلاح کوتاه‌ترین موها می‌باشند.
  • هر تیغ استیل ضد زنگ دارای محافظ می‌باشد.
  • این تیغ‌های اصلاح در انواع یک لبه، دولبه، سه لبه و چهار لبه به بازار عرضه می‌شوند. تیغ یک لبه برای مرتب کردن و صاف کردن خط ریش، تیغ دولبه جهت اصلاح موهای ضخیم، کلفت و زائد بدن و تیغ‌های سه لبه و چهار لبه جهت داشتن سرعت در عمل اصلاح موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از کالا‌‌های مورد نیاز آقایان می‌توان به تیغ وکیوم ۲ لبه و ۳ لبه مردانه پاتریکس و تیغ  ۲ لبه و ۳ لبه کارتی مردانه پاتریکس اشاره نمود.

شانه و برس ریش

شانه و برس ریش از کالا‌های مورد نیاز آقایان دارای ریش و سبیل است. همان‌طور که شانه و برس برای آراستگی موها لازم است، از این وسایل می‌توان برای آراستگی ظاهر آقایان استفاده نمود. شانه زنی دوره‌ای ریش‌ها علاوه بر آراستگی ظاهری سبب تحریک و ترشح روغن‌های طبیعی در موهای ریش و صورت می‌شود. همچنین شانه و برس زدن به ریش و سبیل سبب می‌شود که فولیکول‌های مو محکم‌تر و سالم‌تر شوند.

مام و ادکلن

مام و ادکلن از کالا‌های مورد نیاز آقایان است. با این که تعریق برای بدن امری ضروری است اما بوی عرق بدن بسیار نامطلوب خواهد بود. افرادی که از مام یا ادکلن برای خوشبو شدن بدن خود استفاده نمی‌کنند در ارتباطات روزانه‌ی خود دچار مشکل می‌شوند زیرا بوی نامطبوع بدن از آراستگی آنان می‌کاهد.

عرق به تنهایی فاقد بوی نامطبوع است اما در اثر فعل و انفعالات باکتری‌ها با عرق بدن در محیط مرطوب و گرم زیر بغل، بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود. با استفاده از مام و ادکلن می‌توان از بوی نامطبوع جلوگیری نمود.

مام رول مردانه

بهترین مام رول مردانه مام رولی است که:

  • بدون به جای گذاشتن لکه بر لباس، بوی نامطبوع حاصل از تعریق را از بین ببرد.
  • سفیدک روی پوست و لباس ایجاد نکند.

مام رول را باید روی پوست تمیز و خشک، مورد استفاده قرار داد. مام رول‌ها یکی دیگر از کالا‌های ضروری مورد نیاز آقایان به شمار می‌آیند.

ادکلن مردانه

5 کالای ضروری و مهم که آقایان نیاز دارند

یکی از بهترین کالا‌های مورد نیاز آقایان، ادکلن است. آقایان می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه‌‌ی مورد نظر خود از سه گروه ادکلن استفاده نمایند.

  • گروه اول ادکلن مردانه، پر طرفدارترین و پرفروش‌ترین گروه است. ادکلن‌های این گروه دارای اسانس روغنی ۳ الی ۸ درصد و ماندگاری قابل قبول می‌باشند.
  • در گروه دوم، ادوتویلت‌های مردانه‌ی دارای اسانس روغنی ۱۰ تا ۱۵ درصد و ماندگاری بیش از ۴ ساعت، قرار می‌گیرند. قیمت مناسب‌تر این گروه نسبت به گروه سوم سبب شده است تا طرفداران زیادی از ادوتویلت‌های مردانه استفاده نمایند.
  • گروه سوم ادکلن‌ها، ادپرفیوم مردانه است. این گروه در بالاترین گروه طبقه‌بندی عطر‌ها قرار دارند. اسانس روغنی در این ادکلن‌ها به میزان ۱۵ تا ۲۰ درصد و ماندگاری آن‌ها، ۷ ساعت است.

البته آقایان می‌توانند در بسیاری از موارد از بادی اسپلش مردانه با اسانس روغنی ۱ الی ۳ درصد و بدون رایحه‌ی تند و غلیظ استفاده نمایند. ادکلن‌های مردانه دارای چهار رایحه‌ی گل، رایحه‌ی شرقی، رایحه‌ی خنک و رایحه‌ی چوب به بازار عرضه می‌شوند.

شامپو حمام مخصوص آقایان

از دیگر کالا‌های مورد نیاز آقایان می‌توان به شامپو حمام مخصوص آقایان اشاره نمود. احساس طراوت و تازگی پس از شستشوی بدن و مو‌ها، فوق‌العاده دوست داشتنی است. شامپو بدن محصولی بهداشتی است که بر خلاف صابون‌ها، بدون تغییر PH بدن پوست را خنک می‌کند، پوست را آبرسانی نموده و به بدن بوی ماندگار دلنشین می‌بخشد.

مایع  مخصوص شستشوی صورت

گرچه شستشو و رسیدگی به پوست و مو برای آقایان بسیار دشوار است اما ضرورت آن به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود. شستن صورت با یک فوم یا ژل شستشو، اولین قدم برای داشتن پوست سالم است. آقایان معمولاً به دلیل حضور بیش‌تر در خارج از خانه، در طول روز بیش‌تر در معرض آلودگی قرار دارند.

از این رو با شستشوی مداوم صورت با ژل یا کرم شستشو می‌توان علاوه بر پاک کردن آلودگی‌ها و چربی‌ها، رطوبت از دست رفته را مجدداً به پوست باز گرداند. غالباً برای شستن صورت آقایان، استفاده از شوینده‌های ژلی و کرمی، به جای صابون توصیه می‌شود.

جمع بندی

شرکت طنین بهداشت پارس «برند پاتریکس»، سال‌هاست که به تولید محصولات مراقبت شخصی اقدام نموده است. از محصولات این برند می‌توان به مسواک بزرگسال، مسواک کودک، انواع خمیر دندان، نخ دندان، گوش پاک کن، تیغ  و دهانشویه اشاره نمود. این شرکت با بیش از ۲۸ سال فعالیت یکی از پر افتخارترین شرکت‌های ایرانی در زمینه‌ی تولید کالا‌های مورد نیاز آقایان، خانم‌ها و کودکان می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو