۱۰ تا از گرانترین خانه های دبی که در خواب هم نمی‌بینید!

۱۰ تا از گرانترین خانه های دبی که در خواب هم نمی‌بینید!


منبع: ماگرتا

3

1402/8/1

19:35


جذابیت برج‌های سر به فلک کشیده و گرانترین خانه های دبی ، ایرانیان ثروتمند را هم به این شهر لاکچری کشانده است. در میان حداقل 500 هزار ایرانی که در امارات زندگی می‌کنند، افراد ثروتمندی هستند که حاضرند برای سرمایه گذاری در دبی میلیون‌ها دلار خرج کنند!

با وجود اینکه هر سال حدود 10 تا 15 درصد به قیمت ملک در دبی اضافه می‌شود، اما باز هم شاهد تمایل مهاجران برای سرمایه گذاری در این شهر هستیم! قیمت گرانترین خانه های دبی از 100 میلیون درهم شروع می‌شود و خدا می‌داند که قیمت پنت هاوس بعدی که ساخته می‌شود 200 میلیون درهم باشد یا بیشتر!

حالا چرا سرمایه‌گذاران تا این حد به خرید ملک در دبی راغب هستند؟ علاوه بر تجربه زندگی لاکچری و زندگی در یک شهر با امکانات فوق‌العاده، امارات به سرمایه‌گذاران بخش املاک ویزای طلایی می‌دهد تا اقامتی بلندمدت داشته و از مزایای انحصاری آن بهره ببرند.

دریافت فوری پاسپورت دومینیکا 2024

دریافت فوری پاسپورت دومینیکا 2024

لوکس‌ترین و گرانترین خانه های دبی

پس از یک جستجوی هیجان‌انگیز در بازار املاک و مستغلات لوکس دبی، 10 مورد از املاکی که به قیمت بیش از 100 میلیون درهم فروخته شده یا قرار است که به فروش برسند را به شما معرفی میکنیم. آشنایی با این خانه ها تا چند دقیقه شما را به حال و هوای لاکچری دبی می‌برد و شما را با سرمایه گذاری در امارات بیشتر اشنا می‌کند.

سرمایه گذاری در امارات با خرید ملک در دبی

سرمایه گذاری در امارات با خرید ملک در دبی

1. پنت هاوس تریبلکس One&Only با قیمت 200 میلیون درهم

این پنت هاوس با قیمت 200 میلیون درهم، گران‌ترین ملک دبی در بازار حال حاضر است. این پنت هاوس تنها یکی از 9 پنت هاوس موجود در حال ساخت است و مساحت 40144 فوت مربع دارد. پنت هاوس تریبلکس One&Only، هفت تخته است.

مالک این ملک نه تنها از خدمات 5 ستاره در آن لذت خواهد برد، بلکه به عضویت خدمات سرایداری جهانی One&Only نیز در خواهد آمد. درست است که هزینه زندگی در دبی بالاست، اما قیمت این ملک با قیمت چند ملک معمولی در این شهر برابری می‌کند!

2. ویلای امارات هیلز با قیمت 190 میلیون درهم

این ویلای حیرت‌انگیز در امارات هیلز قرار دارد و مساحتی بالغ بر 30000 فوت مربع را در بر می‌گیرد. ورودی این ویلا بسیار چشمگیر است و با یک لوستر آبشاری پرسیوسا و 500 گوی شیشه‌ای دست‌ساز آویزان شده طراحی شده است.

این ویلا که توسط معماران ساکن میامی طراحی شده، زبان طراحی کلاسیک قوی از نظر معماری دارد و فضای داخلی آن بسیار لوکس طراحی شده است.

درهای چوبی دست‌ساز، کف‌پوش چوبی سوئیسی، فرش‌های سفارشی، کاغذدیواری‌های نمادین، پرده شکارچی داگلاس و سنگ مرمر یونانی کالاکاتا به همراه یک سیستم اتوماسیون پیشرفته از امکانات جذاب این ویلا هستند.

قوانین و شرایط اقامت در دبی 2024

قوانین و شرایط اقامت در دبی 2024

3. پنت هاوس Volante با قیمت 183 میلیون درهم

پنت ‌هاوس Volante که در سال 2022 و 2023 جزو محبوب‌ترین و گرانترین خانه های دبی بوده است، با چشم‌اندازهای عالی از برج خلیفه و مرکز شهر دبی، سقف‌های بلند، دیوارهای مرمر تراورتن ناوونا، کف‌پوش مرمری‌اش شناخته می‌شود.

درهای شیشه‌ای تک پانلی به ارتفاع یک متر، یک راه‌پله بزرگ و سیستم اتوماسیون خانه هوشمند یکپارچه از مهم‌ترین بخش‌های این پنت هاوس رویایی به شمار می‌روند. آشپزخانه و مطبخ این مجموعه دارای واحدهای Bulthaup و لوازم خانگی Miele هستند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این پنت هاوس می‌توان به سینمای 10 نفره، آسانسور خصوصی به هر سه طبقه، پارکینگ زیرزمینی، اتاق خدمتکار اختصاصی، اتاق کار خصوصی و اتاق خواب مستر بزرگ و مجلل با حمام بزرگ اشاره کرد.

هزینه ها و شرایط ثبت شرکت در دبی 2023

هزینه ها و شرایط ثبت شرکت در دبی 2023

4. پنت هاوس Raffles The Palm با قیمت 160 میلیون درهم

این پنت‌هاوس که بخشی از پروژه Raffles The Palm Dubai را تشکیل می‌دهد، از معماری کلاسیک دور شده و ظاهری کاملاً امروزی به خود گرفته است. این پنت هاوس توسط معماران YODEZEEN طراحی شده است. با وجود بالا بودن هزینه زندگی در امارات ، باز هم قیمت این ملک برای خیلی‌ها بالاست.

این خانه لوکس با مبلمان جدید از مشهورترین برندهای مبلمان ایتالیایی لوکس جهان مانند: Minotti، B&B Italia، Giorgetti، Catelan Italia، Turri، Poltrona چیدمان می‌شود. این مبلمان با پالت‌های رنگی خنثی، ترکیبی از تزیینات جذاب و لوکس از سنگ مرمر گرفته تا پارکت و نورپردازی عالی طراحی شده است.

جالب است بدانید که این پنت هاوس توسط برترین معماران از جمله فردریک مولنشوت، CTO، Preciosa، Markus Haase Studio، Roll and Hill، Gabriel Scoot، Christopher تکمیل شده است.

5. ویلای Signature با قیمت 140 میلیون درهم

ویلای کاخ سیگنچر در پالم جمیرا واقع شده و دارای 10 اتاق خواب است و طراحی باز دارد. این خانه لاکچری مملو از تزئینات هنری خیره‌کننده، امکانات پیشرفت و مبلمان و یراق آلات طراحی شده از برندهایی مانند: هرمس، فندی، بنتلی و ورساچه است.

در داخل خانه، امکانات سفارشی زیادی مانند آسانسور سرپوشیده خصوصی، سینمای 9 نفره، سالن بدنسازی مجهز به Technogym، دفتر و اتاق کنفرانس و اتاق‌های مجزا وجود دارند. در فضای باز، شما یک استخر شنا به طول 17 متر دارید.

این ویلا همچنین دارای یک بخش جداگانه برای تفریح سرگرمی با جکوزی است. شما می‌توانید اقامتگاه‌های رویال آتلانتیس، برج العرب و برج خلیفه را از این ویلا ببینید.

آزمون پرومتریک در دبی

آزمون پرومتریک در دبی

6. ویلای ام سقیم با قیمت 130 میلیون درهم

این ویلای کاملاً مبله در جمیرا دبی دارای اثاثیه لوکس از برندهای برتر Minotti، Baxter، Flexform، Ligne Roset، Poliform و Molteni است. این عمارت همچنین دارای سیستم اتوماسیون خانگی هوشمند و سینمای خانگی است و در حال حاضر یکی از گرانترین خانه های دبی محسوب می‌شود.

این عمارت با مساحت 18000 فوت مربع، سه آشپزخانه، شش اتاق خواب اختصاصی، پارکینگ زیرزمین برای هفت خودرو، اسپا و سالن ورزشی خصوصی و یک سالن استراحت روی پشت بام با چشم‌اندازهای را زیبا ارائه می‌دهد. محوطه بیرونی هم شامل یک باغ بزرگ با استخر خصوصی است.

شرایط اقامت کادر درمان در دبی

شرایط اقامت کادر درمان در دبی

7. پنت هاوس Za’abeel One&Onlyبا قیمت 120 میلیون درهم

یکی دیگر از پنت‌هاوس‌های تازه ساخت در One&Only Zaabeel، این آپارتمان پنت‌هاوس دوبلکس پنج خوابه مجلل است که در دو طبقه ساخته شده و مناظر خیره‌کننده‌ای از دبی فریم، خلیج فارس و مرکز شهر دبی را از تراس‌های خصوصی در فضای باز و در سراسر پنت‌هاوس ارائه می‌کند. اتاق نشیمن، ناهارخوری و اتاق خواب مستر هم از امکانات دیگر این پنت هاوس هستند.

8. پنت هاوس One&Only با قیمت 110 میلیون درهم

به یکی دیگر از پنت‌هاوس‌های One&Only می‌رسیم که قیمت آن نسبت به بقیه مواردی که معرفی کردیم، ارزان‌تر است؛ اما باز هم جزو گران‌ترین آپارتمان‌های دبی محسوب می‌شود. این آپارتمان دارای اتاق نشیمن، ناهارخوری و اتاق خواب مستر است.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در دبی 2024

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در دبی 2024

9. ویلای Signature در دِ پالم با قیمت 100 میلیون درهم

این ویلای سیگنیچر در پالم دارای سقف‌های 10.5 متری، درهای ورودی بزرگ، رنگ‌بندی شیک و پوشش شیشه‌ای است. نشیمن آن با پلان باز طراحی شده و دارای یک فضای ناهارخوری و یک آشپزخانه نمایشی و مطبخ، آسانسور و انباری در هر طبقه است.

این ویلا دارای 9 اتاق خواب و حمام های مجلل اسپا با دوش بارانی، نورپردازی عالی و لوازم Geberit است. همچنین فضای کافی برای سینما و سالن بدنسازی، پارکینگ سرپوشیده، آسانسور خصوصی برای دسترسی به تمام طبقات و تراس بزرگ روی پشت بام که برای سرگرمی مناسب است، در این ویلا وجود دارد.

این ویلا همچنین دارای یک باغ کاملاً محوطه‌سازی شده است که شامل یک استخر خصوصی است و مناظر خیره‌کننده‌ای از آتلانتیس را ارائه می‌دهد.

شرایط اقامت امارات برای ایرانی ها

شرایط اقامت امارات برای ایرانی ها

10. ویلای Signature با قیمت 95 میلیون درهم

این ویلای زیبا که 15000 فوت مربع وسعت دارد، به طوری تقسیم شده تا فضای نشیمن وسیعی را برای تمام قسمت های خانه فراهم کند. از طریق یک سرسرا با سقف با ارتفاع بزرگ که به اتاق‌های غذاخوری و خانواده در طبقه همکف منتهی می‌شود، می‌توان به منطقه نشیمن رسمی دسترسی داشت.

اتاق‌های خواب که همگی دارای سوئیت هستند، در هر 2 طبقه قرار دارند و منظره زیبایی از اقیانوس و دبی را ارائه می‌دهند. با عبور از اتاق نشیمن اصلی، یک حیاط خلوت سرسبز با یک استخر خصوصی جذاب خواهید دید که مناظر مستقیم ساحل را ارائه می دهند.

ویزای طلایی امارات مختص ایرانی ها

ویزای طلایی امارات مختص ایرانی ها

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید روزبه‌روز شاهد توسعه کارتان باشید، طراحی سایت یکی از بهترین روش‌ها برای هر نوع کسب‌وکاری است؛ زیرا با طراحی حرفه‌ای وب‌سایت ، کسب‌وکار خود را با دنیایی جدید از مخاطبان و مشتریان آشنا خواهید کرد!

گران‌ترین مناطق دبی برای خرید خانه

شاید بعد از آشنایی با این خانه‌های لاکچری و دیدنی، به خرید خانه در دبی ترغیب شده باشید. اگر بودجه لازم را برای این کار دارید، درنگ نکنید! پس از شناخت مناطق گران قیمت دبی برای خرید ملک می‌توانید یک خانه رویایی برای خود بخرید.

خرید خانه در دبی به دلایل زیادی می‌تواند یک تصمیم عالی برای شما باشد. چه خریدار تازه‌کار باشید یا یک سرمایه‌گذار باتجربه، متوجه خواهید شد که گزینه‌های متنوع و مختلفی برای خرید ملک در دسترس شما قرار دارند. اگر به دنبال خانه‌های مقرون به صرفه هستید، ممکن است املاک منطقه البراری را در نظر بگیرید؛ اما اگر خانه‌های لاکچری را می‌پسندید، مناطق دیگر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برج‌های دریاچه جمیرا یک گزینه محبوب برای کسانی هستند که می‌خواهند از مناظر زیبای شهر لذت ببرند. این برج‌ها، امکانات رفاهی زیادی از جمله مرکز تناسب اندام و استخر را ارائه می‌دهند. با این حال، ما فهرستی از مناطق برتر برای خرید خانه در دبی در سال 2023 را تهیه کرده‌ایم.

جزیره پالم جمیرا؛ مرواریدی در قلب دبی

تصور کنید در کنار اسطوره‌هایی مانند شاهرخ خان یا دیوید بکهام زندگی می‌کنید. هر چقدر هم که غیرواقعی به نظر برسد، این واقعیت داشتن یک ملک در پالم جمیرا است! جالب است بدانید که این دو اسطوره به دبی علاقه زیادی دارند و در جزیره پالم جمیرا، خانه‌های لوکسی ساخته‌اند.

جزیره پالم جمیرا علاوه بر اینکه هشتمین عجایب جهان است، به سرعت به گران‌ترین مناطق دبی تبدیل شد. این منطقه انحصاری دارای هتل‌های بزرگ، ویلاهای ممتاز و آپارتمان‌های خارج از ایالت است که برای هر سلیقه و بودجه‌ای چیزی اعطا می‌کند. شما می‌توانید برخی از گرانترین خانه های دبی را در این جزیره لاکچری پیدا کنید.

در مورد سرگرمی‌های این منطقه شما می‌توانید همه چیز را داشته باشید؛ از پیاده‌روی در Palm Jumeirah Boardwalk گرفته تا غوطه‌ور شدن در آفتاب سواحل آن از بهترین تفریحات این جزیره محسوب می‌شوند. ساختار منحصر به فرد املاک در پالم جمیرا که در امتداد خلیج فارس واقع شده‌اند، مفهوم سورئال را به شما ارائه می‌دهند.

دیتا فلو برای اقامت کادر درمان

دیتا فلو برای اقامت کادر درمان

امارات هیلز؛ تجربه لاکچری بودن در دبی

امارات هیلز که به نام بورلی هیلز هم شناخته می‌شود، برخی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین مناطق دبی است. این منطقه، سرمایه‌گذاران و ثروتمندان زیادی را به دبی کشانده تا رویایی‌ترین و گران‌ترین خانه‌ها را در این منطقه بسازند.

آیا می‌دانید بهترین بخش امارات هیلز چیست؟ ویلاها و عمارت‌های مرمری آن که در سراسر زمین گلف سرسبز قرار دارند و بهترین ساختمان‌های دبی را تشکیل می‌دهند. همچنین اگر می‌خواهید پول اضافی برای آرامش و لذت خود خرج کنید، باید از امکاناتی مانند: سالن‌های ورزشی، استخرهای شنا و سونا بهره‌مند شوید.

علاوه بر این مناظر خیره‌کننده، بازار Meadows Souk و The Springs ارزشمندترین جاذبه‌های گردشگری هستند که تنها چند دقیقه با املاک امارات هیلز فاصله دارند.

کاریابی در امارات- استخدام در امارات

کاریابی در امارات- استخدام در امارات

دبی مارینا؛ جذاب‌ترین منطقه برای زندگی ثروتمندان در دبی

هیچ چیز بهتر از بیدار شدن با صدای رقص امواج دریا در دبی مارینا نیست! خانه‌های لوکس و چشم‌انداز بی‌نظیر دریا، این منطقه را به یکی از گران‌ترین مناطق دبی تبدیل کرده‌اند. همچنین یک اسکله تفریحی زیبا با قایق‌های تفریحی و خانه‌های لوکس در مارینا دبی قرار دارند که هر کسی را برای خرید خانه وسوسه می‌کنند.

در حالی که شهر دبی بیشتر بر زندگی آپارتمانی متمرکز است، ویلاهای پیشرفته در دبی مارینا برای سرمایه‌گذاران جهانی جذابیت خاصی دارند. با این حال، آپارتمان‌ها و ویلاهای این منطقه با اتاق‌های نشیمن بزرگ، آشپزخانه‌های با فناوری پیشرفته و مبلمان به سبک خارجی ساخته می‌شوند.

هزینه زندگی در امارات- هزینه زندگی در دبی

هزینه زندگی در امارات- هزینه زندگی در دبی

ام سقیم؛ جذاب‌ترین خانه‌ها در سواحل دبی

ام سقیم که در نزدیکی برج العرب قرار دارد و به شکل بادبان طراحی شده، یک منطقه باکلاس است که معمولاً خانواده‌ها در تعطیلات ترجیح می‌دهند به آنجا بروند. این ویژگی، ام قسیم را به مکانی درجه یک برای داشتن ملک در دبی تبدیل می‌کند؛ زیرا خانه‌های گران‌قیمت آن وعده بازده اجاره پرسود را به شما می‌دهند.

ام سقیم عمدتاً به دلیل امکانات ساحلی آن در کنار دریا مشهور است. مطمئناً اگر به تفریحات ساحلی علاقه داشته باشید، ام قسیم بهترین گزینه برای استفاده از این امکانات در چند قدمی خانه شما خواهد بود.

این منطقه علاوه بر داشتن امکانات ساحلی فوق‌العاده، فعالیت‌های هیجان‌انگیز کنار ساحل را برای گردشگران و ساکنان به طور یکسان ارائه می‌دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به پارک آبی وایلد وادی، کافه‌های مختلف، غذاخوری‌ها و زمین‌های والیبال آن اشاره کرد.

با وجود امکانات بسیار زیاد در چند قدمی منزل شما، آیا دلیل قابل قبولی برای اجتناب از خرید ملک در منطقه ام سقیم دارید؟

جزیره خلیج جمیرا؛ جزیره لاکچری و پیشرفته دبی

جزیره خلیج جمیرا که به شکل یک اسب دریایی عظیم در دریا طراحی شده است، به عنوان یکی از مناطق گران‌قیمت دبی شناخته می‌شود. این جزیره، زندگی در امارات به سبک لاکچری را به نمایش می‌گذارد و ثروتمندان زیادی را به خود جذب می‌کند.

این منطقه به عنوان اولویت اول مستأجران و خریداران به سرعت در حال رشد است. با ساحلی چند متر دورتر از این جزیره قرار دارد، زندگی جزیره‌ای برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک سبک زندگی مجلل در میان طبقه بالا است، ایده‌آل است.

علاوه بر این، استراحتگاه‌های زیبا، کلوپ‌های قایق‌رانی شیک و غذاهای بین‌المللی در این منطقه وجود دارند که املاک جزیره خلیج جمیرا را احاطه کرده‌اند.

املاک گلف جمیرا؛ طبیعتی تکرارنشدنی در دل دبی

یکی دیگر از محله‌های تحسین برانگیز در دبی، جمیرا گلف استیت است که در 1119 هکتار با چشم‌انداز باز قرار دارد. آیا می‌دانید این منطقه بیش از 15 گزینه مختلف برای اقامت در دبی را ارائه می‌دهد؟ هر یک از این اقامتگاه‌ها دارای امکانات منحصر به فرد و ویژگی‌های با تکنولوژی بالا هستند.

با این حال، تنها عاملی که در خانه‌های شهری و آپارتمان‌های جمیرا گلف استیت مشابه است، مناظر شگفت‌انگیز زمین‌های گلف است. هر زمین گلف یک محیط با جنبه‌های طبیعی و شیک را به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین هر ملکی را که با توجه به بودجه خود انتخاب کنید، منطقه نوید یک اقامت ارزشمند را به شما می‌دهد.

املاک گلف جمیرا به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی طبیعی مناظر و هوای تازه را در آغوش بگیرید. ساکنان اینجا اغلب از مرکز خرید و کافه‌های عصرانه بازدید می‌کنند تا با دوستان خود آشنا شوند. زندگی در اینجا همچنین شما را به تحسین‌برانگیزترین مناطق نزدیک می‌کند.

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

مرکز شهر دبی؛ در میان برج‌های محبوب دبی

وقتی صحبت از گران‌ترین مناطق دبی به میان می‌آید، باید به مرکز شهر دبی نیز اشاره کنیم. این منطقه که در سراسر جاده شیخ زاید واقع شده است، هرگز شما را ناامید نمی‌کند. همان طور که از برج خلیفه معروف عبور می‌کنید، منظره بی‌نظیر 360 درجه‌ای از دبی را نظاره‌گر خواهید بود.

بدون شک داشتن یک آپارتمان یا عمارت در چنین منطقه مرفهی بسیار عالی است. بوتیک‌های کنار ساحل به فروشگاه‌های خرده‌فروشی برای عابرین پیاده تبدیل شده‌اند. اگر به دنبال منطقه‌ای متمایز جامعه هستید و می‌خواهید سوغاتی امارات را به خانه ببرید، مرکز شهر دبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بدون شک، املاک در مرکز شهر دبی همیشه پر تقاضا هستند و می‌توان در بین آن‌ها گرانترین خانه های دبی را پیدا کرد.

جزیره مروارید جمیرا؛ با امکاناتی بی‌نظیر و لاکچری

کسانی که به زندگی در آپارتمان علاقه‌مند هستند، می‌توانند به منطقه زیبای مروارید جمیرا در نزدیکی خط ساحلی جمیرا نقل مکان کنند. با 7 مجموعه مسکونی در اختیار شما، گزینه‌های زیادی برای بررسی املاک در پرل جمیرا دارید.

از سوی دیگر، دردسترس‌بودن کلوپ‌های ساحلی، هتل‌های سر به فلک کشیده و گردشگاهی به طول 2 کیلومتر از نقاط دیدنی مختلف این منطقه مشهور هستند.

در مورد آپارتمان‌های این منطقه لوکس باید گفت که آنها فوق مدرن و مبله هستند و چشم‌انداز امواج دریا را به شما ارائه می‌دهند. اگر اینها امکاناتی هستند که مناطق گران‌قیمت در دبی باید داشته باشند، شما نمی‌توانید از این منطقه بگذرید!

البراری؛ لاکچری اما مقرون به صرفه

پیش‌تر به شما توضیح دادیم که منطقه البراری یکی از محله‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر دبی است. پس اگر بودجه متوسطی دارید و در عین حال می‌خواهید یک خانه مدرن در دبی داشته باشید، البراری را برای اقامت در امارات انتخاب کنید؛ در این صورت با یک تیر، دو نشان می‌زنید!

البراری یکی دیگر از مناطق مسکونی برای کسانی است که خواهان زندگی پایدار بدون کاهش تجملات هستند. همچنین، در صورت انتخاب یکی از املاک در البراری می‌توانید در باشگاه‌های ورزشی، سالن‌ها، استخرهای شنا و مناطق بازی برای کودکان ثبت‌نام کنید.

تنوع قابل توجهی از آپارتمان‌ها و ویلاها در منطقه البراری دبی وجود دارد. در واقع این منطقه یکی از معدود مناطق مسکونی با استخرهای خصوصی است.

در مورد فضای داخلی نیز باید گفت که کمد دیواری، آشپزخانه‌های جادار و لوازم پیشرفته را خواهید داشت. البراری با این ویژگی‌ها با افتخار وارد لیست مناطق گران قیمت دبی می‌شود؛ بنابراین سازماندهی امور مالی خود قبل از خرید یک ملک در اینجا بسیار مهم است.

نکته قابل توجه درباره این منطقه دبی این است که برای کاریابی در امارات هم با مشکل مواجه نمی‌شوید؛ زیرا برخی از شرکت‌ها به اجاره دفتر کار در این منطقه علاقه دارند و می‌توانید برای کم شدن مسافت خانه تا محل کارتان روی این منطقه حساب کنید.

جزیره بلوواترز؛ یک جزیره مصنوعی جذاب و لاکچری

جزیره بلوواترز، محله بزرگ ساحلی شهر در دبی برای زندگی آپارتمانی است. این شبه جزیره مصنوعی یک خانه ایده‌آل برای شکارچیانی است که آرزوی انحصار و راحتی دارند. با این حال، برج‌های این محله، ساکنان را به جذاب‌ترین گزینه‌های خرید شهر نزدیک‌تر می‌کنند.

جزیره Bluewaters همچنین دارای Caesar’s Palace است که یک کلوپ ساحلی با ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و برانچ‌ها را شامل می‌شود. با سواحل خیره کننده و غذاهای لذیذ، شما یک دروازه عالی به سوی میامی دارید. جای تعجب نیست که چرا این منطقه به مناطق گران قیمت در دبی پیوسته است.

خرید خانه در دبی با افدل گروپ

اگر برای خرید خانه در دبی مشتاق هستید، موسسه مهاجرتی افدل می‌تواند بهترین راهنما برای دریافت ویزای دبی از طریق سرمایه گذاری باشد. با این حال اطلاع از جدیدترین شرایط و اخبار در این زمینه بسیار مهم است.

ایرانیان زیادی با روش خرید ملک و ثبت شرکت در دبی به این شهر مهاجرت می‌کنند. تفاوت این دو روش در میزان هزینه‌ای است که پرداخت می‌کنید؛ ثبت شرکت هزینه کمتری نسبت به خرید ملک دارد، اما شما با خرید ملک می‌توانید ویزای طلایی امارات را بگیرید.

حتی اگر بخواهید به شیوه‌های دیگر هم به امارات مهاجرت کنید، باز هم افدل از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهد بود. برای مثال، اقامت کادر درمان در دبی شرایطی دارد که شما به عنوان پزشک یا پرستار باید آن‌ها را رعایت کنید.

دیتا فلو ، آزمون پرومتریک و گود استندینگ از شرایط مهمی هستند که کادر درمان برای دریافت اقامت خود باید داشته باشند. نکته قابل توجه این است که پزشکان با داشتن همه شرایط تعریف شده می‌توانند ویزای طلایی دریافت کنند و به صورت بلندمدت در امارات بمانند.

در پایان، اگر این شرایط و ویزاها شما را راضی نمی‌کنند، پاسپورت دومینیکا گزینه ایده‌آلی برای شما است. با این پاسپورت می‌توانید بدون ویزا به بیش از 144 کشور دنیا سفر کنید و با رعایت شرایط لازم برای مهاجرت به هر کشور، اقامت کشور موردعلاقه‌تان را هم بگیرید؛ چه چیزی بهتر از این!

گود استندینگ

گود استندینگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو