طرح های زیبای دکوراسیون پذیرایی در سال ۲۰۲۴

طرح های زیبای دکوراسیون پذیرایی در سال ۲۰۲۴


منبع: دکوراسیون

4

1402/8/2

17:03


دیزاین منزل متشکل از دیزاین بخش های مختلف منزل است که برای دستیابی به دکوراسیون داخلی کل منزل باید جداگانه هر یک از قسمت های خانه مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و پذیرایی و … را دیزاین نمود. و اما در این میان دکوراسیون پذیرایی یکی از قسمت هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پذیرایی هر منزل نشانگر طرز فکر، فرهنگ و به طور کلی سلیقه اشخاص دارد، پذیرایی به بیانی همان مهمان خانه سابق است که به همین دلیل هم خیلی در طراحی و چیدمان آن چه در گذشته و چه هم اکنون توجه می گردد. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴ ایده های شیک و زیبایی از دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۴ را به نمایش می کشیم.

ایده های دکوراسیون جدید 2024 برای پذیرایی های کوچک و بزرگ

دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۴ با استفاده از ترندهای شیک و زیبا

هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و نو شدن آن، رنگ سال معرفی می گردد و همچنین ایده های به روز و شیکی از دیزاین آن سال نیز ارائه می شود، سال گذشته با انتشار مطلبی به دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ پرداختیم. همچنین یکسری از ایده ها برای دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۴ و ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۴ ارائه شده و به کار برده می شود. یک نکته مرتبط اینکه در صورت وجود دید کامل به آشپزخانه از قسمت پذیرایی؛ خوب است سبک طراحی کابینت ها با دیزاین پذیرایی هارمونی داشته و در صورت مدرن بودن سبک دکوراسیون پذیرایی خانه تان، بهتر است از مدل کابینت مدرن و یا نیمه مدرن بهره ببرید.

ایده های زیبا و جذاب از دکوراسیون پذیرایی 2024

دکوراسیون پذیرایی به شکلی با ترندهای 2024

دکوراسیون پذیرایی لاکچری و زیبا

اجرای گچ بری

ایده های دوست داشتنی دکوراسیون پذیرایی 2024

رنگ، طرح هر نوع دیوارپوش

اگر می خواهید دیوارهای قسمت پذیرایی را با دیوارپوش ها و یا هر روش دیگری (رنگ آمیزی) تزیین کنید، لازم است به طرح و رنگ آن توجه کنید زیرا چنانچه با یکدیگر هارمونی نداشته باشند شکل ظاهری نشیمن زیبا نمی شود.

و اما در مورد تزیین دیوار پشت تلویزیون چه از دکوراسیون مدرن برای تزیین آن بهره برده باشید و یا چه از دکوراسیون کلاسیک، نتیجه بهتری خواهید گرفت اگر از طراحی متفاوتی برای دیزاین این قسمت نسبت به سایر دیوارها بهره ببرید. مثلا سایر دیوارها به طور ساده و بی طرح دیزاین شده باشند اما برای دیزاین پشت تلویزیون طرحدار دیزاین گردد.

مبل و میز

دکوراسیون پذیرایی جدید و ترند

طراحی های شیک و خاص سال 2024

طراحی و دیزاین پذیرایی شیک 2024

مستر چوبی

رنگ کفپوش

البته که دیوارها از اهمیت بالایی در دکوراسیون منزل و پذیرایی برخوردارند، اما پس از آن سقف و کف منزل نیز حائز اهمیت است چرا که علاوه بر موثر بودن در زیبایی و شیک بودن سهم بسزایی در امنیت و کارایی آن دارد. کفپوش ها نیز متنوع اند و در انواع طرحف رنگ و متریال وجود دارند که شما بسته به سلیقه و نیز هارمونی داشتن با سایر اجزای اتاق و نیز کاربردی بودن می توانید انتخاب کرده و به کار ببرید. توجه داشته باشید کفپوش ها لازم است با مبلمان، فرش و سایر المان های پذیرایی چه از نظر رنگ چه طرح و چه متریال و نیز سبک دارای هارمونی باشد.

استفاده از فرش های دارای طراحی شلوغ انتخاب خوبی برای پذیرایی با فضای بزرگ بوده و اگر پذیرایی منزلتان کوچک است، پیشنهاد می کنیم از فرش های مدرن و ساده و نیز رنگ های روشن بهره ببرید.

طراحی و چیدمان پذیرایی زیبای 2024

استفاده از تابلوهای مدرن با طراحی های ساده

در حال حاضر به منظور اجرای یک یک دکوراسیون لوکس و زیبا می توانید از تابلوهای مدرن و ساده بهره ببرید، چنانچه تمایل دارید فضای نشیمن شما به بهترین شکل چیدمان شود، خوب است از تابلوهایی با طراحی های ساده و مدرن بهره ببرید.

طراحی و دیزاین پذیرایی 2024

استفاده از کوسن های متلون

چنانچه تمایل دارید پذیرایی تان به شکلی زیبا و نشاط برانگیز دیزاین گردد، پیشنهاد می کنیم از کوسن ها و پاف های متلون بهره ببرید. نارنجی، قرمز و زرد از رنگهای مناسب جهت ایجاد حس شاد و سرزندگی در فضای موجود می باشد.

طراحی های خاص سال 2024

دیزاین پذیرایی کوچک با استفاده از چند ایده و نکته کاربردی

در منازل امروهز که از نظر متراژ و ابعاد روز به روز کوچک و کوچکتر می شوند، پذیرایی نیز کوچکتر خواهند شد که بهتر است یکسری ایده و نکات را برای این منظور بدانید تا نتیجه ای دلچسب تر به دست بیاورید:

دکوراسیون پذیرایی به شکلی شیک و ترند با ایده های 2024

انتخاب رنگهای روشن برای تزیین دیوار

اگر پذیرایی خانه شما کوچک و فضای کمی دارد، خوب است رنگ های روشن را برای تزیین آن انتخاب و به کار ببرید، در واقع روشن بودن رنگ ها تاثیر مستقیمی در بزرگتر و دلبازتر دیده شدن پذیرایی می گردد. همچنین برای قرنیزها برخلاف گذشته برای بزرگتر جلوه دادن فضا، می توانید از قرنیزهای دارای رنگ هماهنگ بهره ببرید.

دکوراسیون پذیرایی به شکلی لوکس و ترند با ایده های 2024

استفاده از آینه

آینه را می توان وسیله ای پرکاربرد در طراحی داخلی دانست که برای مکان های کوچک و نیز کم نور و تاریک فوق العاده خواهد بود. مثلا برای دیزاین پذیرایی کوچک منزل خود می توانید از یک آینه تخت و بزرگ و نصب آن بر روی دیواری از پذیرایی و یا آینه هایی در اندازه های مختلف بهره ببرید.

ایده های شیک دکوراسیون پذیرایی 2024

استفاده نکردن از میز تلویزیون

در پذیراهایی که فضای کمی دارند و کوچک هستند، خوب است میز تلویزیون به کار نبرید و تلویزیون را بر روی دیوارتان نصب نمایید. البته که نصب تلویزیون بر روی دیوار یکی از طراحی های جدید و مدرن است.

طراحی های شیک و خاص سال 2024

استفاده از مدل پرده کرکره ای

در حال حاضر بهره بردن از سبک مدرن برای دیزاین خانه ها بسیار متداول شده و دیگر مانند سابق خبری از پرده های بلند و کلاسیک نیست. پرده های کرکره ای به خصوص دارای رنگ های روشن موجب دلبازتر شدن فضا می شوند که باید با سایر وسایل منزل دارای هارمونی باشد.

ایده های دکوراسیون جدید 2024 برای پذیرایی های کوچک و بزرگ

انتخاب مبلمان تخت شو و پاف های رنگی

با توجه به اینکه فضای کمی در اتاق خواب ها برای استراحت مهمانان وجود دارد، در طراحی جدید ۲۰۲۴ ایده استفاده از مبلمان تخت شو مطرح می شود که می تواند این مشکل را برطرف نماید. و اما با انتخاب پاف های رنگی می توانید به فضای پذیرایی جان دوباره ای ببخشید.

و اما شلف ها قفسه هایی هستند که می توانید وسایل خود را اعم از کاربردی و یا تزییناتی در آن قرار داده و نگهداری نمایید. با توجه به اینکه فضای پذیرایی کوچک کم است و نمی توان در آن ویترین و یا بوفه قرار داد، می توانید از شلف های شیک که درون آن اکسسوری های زیبا و متنوعی جای گرفته، بهره ببرید. اما به هیچ وجه گزینه خلوت و خالی بودن دیوار ها و فضا را انتخاب نکنید.

طراحی و دیزاین پذیرایی به روز 2024

ایده هایی شیک و به روز از دکوراسیون پذیرایی 2024

دکوراسیون پذیرایی جذاب و لاکچری

ایده های دکوراسیون جدید 2024 برای پذیرایی های کوچک و بزرگ

دکوراسیون پذیرایی منحصر به فرد

طراحی و دیزاین پذیرایی 2024

طراحی و چیدمان پذیرایی 2024

دکوراسیون پذیرایی ترند و آرامش بخش

طراحی دکوراسیون پذیرایی 2024

طراحی های شیک سال 2024

دکوراسیون پذیرایی جدید و زیبا

اینکه تعدادی از وسایل مورد نیاز خود را تهیه و تنها در گوشه و کناری از منزل قرار دهید را که نمی توان اسمش را گذاشت طراحی، و قطعا در این حالت اصلا فضای زیبا، شیک و حتی آرامش بخش و راحتی را نخواهید داشت. اگر تصمیم دارید فضای منزلتان علاوه بر اینکه کاربردی باشد، زیبا و شیک نیز باشد، بهتر است با ایده ها و ترندهای جدید هر زمان آشنایی داشته و با رعایت آنها ضمن به کارگیری نکات پیش بروید.

نظرات


تصویری


ویدئو