اتصال PS5 به اینترنت چگونه است؟

منبع: پلازا

3

1402/8/2

20:59


اتصال PS5 به اینترنت چگونه است؟

اتصال PS5 به اینترنت اگر برایتان کار دشواری بوده میتوانید از طریق این مقاله به طور کامل با نحوه اتصال پلی استیشن 5 به اینترنت آشنا شوید. در این زمینه به نکات خوبی اشاره نموده ایم که با رعایت آنها میتوانید در مدت زمان کوتاهی به آنچه که دنبالش هستید دست پیدا کنید.

در خصوص وصل کردن پی اس فایو به اینترنت نیازی به انجام کار پیچیده ای نیست و با رعایت یکسری موارد ساده میتوانید نحوه صحیح متصل نمودن کنسول پلی استیشن 5 به کامپیوتر را انجام دهید. در این زمینه به تمامی مواردی که میتواند برای شما مشکل ساز شود نیز اشاره خواهیم داشت. دقت داشته باشید که اگر کنسول شما به نوعی هکی بوده است هرگز نباید اینکار را انجام دهید زیرا با بن شدن اکانت مواجه خواهید شد و دیگر قادر به استفاده از پلی استیشن نخواهید بود. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

اتصال PS5 به اینترنت

بسیاری از بخش های مهم پلی استیشن 5 نیازمند اینترنت هستند که اگر برای اولین بار قصد دارید آن را راه اندازی کنید میتوانید از این مقاله که به طور اختصاصی و کامل به نحوه اتصال پلی استیشن 5 به اینترنت اشاره داشته کمک بگیرید. ناگفته نماند با وصل کردن پی اس فایو به اینترنت میتوانید از بسیاری سرویس های کنسول نظیر نتفلیکس و بازی های بتل آنلاین نظیر فورتنایت لذت ببرید و در آنها حضور پیدا کنید.

اتصال PS5 به اینترنت به روش LAN

اتصال PS5 به اینترنت به روش LAN

یکی از روش های رایج برای متصل نمودن کنسول به شبکه وب استفاده از کابل لن بوده که اغلب برای جلوگیری از افزایش هزینه از آن استفاده میکنند. به هرترتیب اگر قصد دارید کنسول خود را از این طریق به اینترنت وصل کنید به یک مودم یا خط تلفنی که به اینترنت متصل است نیاز خواهید داشت.

با اتصال کابل به مودم و طرف دیگر به کنسول میتوانید اقدامات اولیه برای اینکار را پشت سر بگذارید. سوکت کابل لن کنسول های پلی استیشن 5 اغلب در پشت آنها بوده که با کمی بررسی میتوانید جایگاه آن را پیدا کنید. در ادامه یک پیغام تایید از سوی کنسول برای شما ارسال میشود که با تایید نمودن آن میتوانید اتصال کنسول به اینترنت را برقرار کنید.

اگر تصمیم دارید از روش دیگری نظیر اینترنت موبایل در این زمینه استفاده کنید پیشنهاد می شود با ما در ادامه همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو