سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth مشخص شد

منبع: گیمفا

3

1402/8/3

15:41


از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Infinite Wealth رونمایی شد و این‌طور که مشخص است، برای تجربه آن سیستم قوی نیاز نخواهید داشت.

سیستم مورد نیاز بازی Like a Dragon: Infinite Wealth مشخص شد

از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Infinite Wealth رونمایی شد و این‌طور که مشخص است، برای تجربه آن سیستم قوی نیاز نخواهید داشت.

عنوان Like a Dragon: Infinite Wealth در بهمن سال پیشِ رو (ژانویه ۲۰۲۴)، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد و همین الان پیش خرید این بازی در دسترس قرار دارد. این اثر که یک بازی اصلی در فرنچایز Like a Dragon محسوب می‌شود، توسط استودیو ریو گا گوتوکو (Ryu Ga Gotoku) و در موتور بازی‌سازیِ Dragon Engine درحال ساخت می‌باشد و بلاخره جزئیات مربوط به سیستم مورد نیاز این عنوان در رایانه‌های شخصی منتشر شد.

حداقل سیستم مورد نیازسیستم پیشنهادی
سیستم‌عاملویندوز ۱۰ – ۶۴ بیتویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
پردازندهIntel Core i5-3470, 3.2 GHz یا AMD Ryzen 3 1200, 3.1 GHzIntel Core i7-4790, 3.6 GHz یا AMD Ryzen 5 1600, 3.2 GHz
حافظه رم۸ گیگابایت۸ گیگابایت
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 960, 2 GB یا AMD Radeon RX 460, 2 GB یا Intel Arc A380, 6 GBNVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB یا AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB یا Intel Arc A750, 8 GB
DirectXنسخه ۱۲نسخه ۱۲
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

این اطلاعات، مقدار نرخ فریم و وضوح تصویری که با هرکدام از این سیستم‌ها می‌توان به دست آورد مشخص نکرده‌اند اما اگر می‌خواهید این اثر را با کیفیت بالایی تجربه کنید باید کارت گرافیکی مثل RTX 2060 با رم ۶ گیگابایتی و پردازنده AMD Ryzen 5 1600 داشته باشید.

به دلیل میان نسلی بودن این بازی اگر به کم کردن کیفیت آن راضی باشید، می‌توانید آن را با GTX 960 نیز اجرا کنید. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به زمان انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth از جزئیات بیشتری مربوط به نرخ فریم و وضوح تصویر در هرکدام از این سیستم‌ها رونمایی شود.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۶ بهمن سال جاری (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴)، روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: WhatIfGaming

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو