قیمت نفت در سرازیری نمودار قیمتی قرار گرفت!!!

2

1402/8/3

22:04


قیمت نفت در سرازیری نمودار قیمتی قرار گرفت!!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت نفت تغییر چندانی در روز چهارشنبه نداشته، نشانه‌های کاهش عرضه نفت آمریکا در تضاد با اطلاعات اقتصادی این‌کشور مبنی بر دورنمای کاهش تقاضا در آینده بوده است.

 قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۴ سنت معادل ۰.۰۵ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۳ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۱۲ سنت معادل ۰.۱۴ درصد کاهش ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله می‌شود.

موسسه نفت آمریکا در روز گذشته اعلام کرد طبق اطلاعات صنعتی، عرضه نفت خام آمریکا حدود ۲.۷ میلیون بشکه در هفته منتهی به بیستم اکتبر کاهش یافته است. این اطلاعات برخلاف نظر تحلیلگرانی است که تخمین زده بودند ذخایر نفت خام آمریکا حدود ۲۰۰ هزار بشکه در روز در آن هفته افزایش می‌یابد.

در این بین، فعالیت تجاری در منطقه یورو در ماه جاری میلادی کاهش یافته که احتمال رکود در این منطقه را افزایش می‌دهد و دورنمای تقاضا برای نفت را پایین می‌آورد.

اطلاعات اقتصادی آلمان حاکی از احتمال رکود در این کشور است. انگلیس هم یک ماه دیگر کاهش فعالیت‌های تجاری را گزارش داده است.

توجه سرمایه‌گذاران هنوز هم به درگیری‌های خاورمیانه معطوف است. شرکت کنندگان بازار نگرانند گسترش این درگیری بر بازارهای نفت تاثیر گذاشته و عرضه را مختل کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو