رده بندی بازی در استرالیا اعلام کرد که رده‌ بندی سنی GTA 6 جعلی است

منبع: پلازا

3

1402/8/4

10:37


رده بندی بازی در استرالیا اعلام کرد که رده‌ بندی سنی GTA 6 جعلی است

چندی پیش در خبری به رده بندی سنی GTA 6 در استرالیا مشخص شد اشاره داشتیم که حال از سوی هیئت رده بندی سنی بازی های استرالیا خبری منتشر شده که این موضوع جعلی بوده است.

فهرست مطالب

بی تردید یکی از بحث برانگیز ترین خبر هایی که در دنیا دست به دست میشود اطلاعات مربوط به Grand Theft Auto 6 بوده است که این بازی امروزه به یک موضوع کاملا جذاب برای سود جویی تبدیل شده و اشخاص بسیاری از این طریق به بازدید های بسیاری دست پیدا میکنند. چندی پیش خبر مهمی در خصوص مشخص شده رده بندی سنی بازی Grand Theft Auto 6 در کشور استرالیا منتشر شد که توجهات جهانی را به سمت خود جذب نمود.

دیروز یعنی 3 آبان 1402 هیئت رده بندی سنی بازی در استرالیا اعلام کرد که صفحه ساخته شده از Grand Theft Auto 6 کاملا جعلی بوده و این موضوع صحت نداشته است. با این اوصاف امروز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که نشان میدهد صفحه متاکریتیک بازی ساخته شده که برای خواندن این خبر میتوانید به مقاله : صفحه GTA 6 در متاکریتیک ساخته شد; انتشار نزدیک است ؟ رجوع کنید. نظر شما عزیزان نسبت به این موضوعات چیست ؟ ایا بالاخره شاهد واکنش راک استار در این زمینه خواهیم بود یا خیر. شما میتوانید نظرات خود را نسبت به این موضوع باما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو