بازی The Elder Scrolls 6 از سیستم پیشرفت و دشواری مشابه با Skyrim برخوردار است

منبع: پلازا

4

1402/8/4

11:08


بازی The Elder Scrolls 6 از سیستم پیشرفت و دشواری مشابه با Skyrim برخوردار است

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی The Elder Scrolls 6 مشخص شده که نشان میدهد سیستم پیشرفت بازی در کنار سیستم دشواری مراحل مشابه با Skyrim است.

فهرست مطالب

بسیاری از منتقدین براین باور بودند که بتسدا بعد از انتشار استارفیلد باید زمان زیادی استراحت کند زیرا این بازی نیازمند بروزرسانی های بسیاری خواهد بود. حال اخبار جدیدی از محصول دیگر بتسدا یعنی The Elder Scrolls 6 منتشر شده که نشان میدهد این شرکت قصد دارد از یک سیستم محبوب و شناخته شده بازی دیگر خود استفاده کند. برای پیشرفت در بازی نیازمند دارا بودن یکسری شرایط خواهید بود و از طرف دیگر سیستم دشواری مراحل میتواند بسته به مهارت های انفرادی شما رشد قابل توجهی داشته باشد که بی تردید سبب سختی مراحل خواهد شد.

این اطلاعات از سوی یک منبع داخلی بتسدا منتشر شده که نشان میدهد بازی The Elder Scrolls 6 با اینکه محصول جدیدی بوده ولی قصد دارد از سیستم دیگری برای برخی بخش ها بهرهمند باشد. همچنین مشخص شده که این موارد با بروزرسانی های جدیدی همراه است تا گیمرها با جزئیات بهتری سروکار داشته باشند.

الدر اسکورولز ۶ بازی جدیدی از مجموعه الدر اسکورولز بوده که توسعه دهنده و ناشر آن شرکت بتسدا میباشد. پلتفرم های هدف بازی هنوز مشخص نشده اند و تاریخ انتشار بازی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو