بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن


منبع: دکوراسیون

2

1402/8/4

11:36


بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن

شما هم جزو آن دسته از افارد هستید که به جای رفتن به استخر عمومی ترجیح می دهید طراحی و مدل استخر خانگی مدرن را در خانه خود داشته باشید؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم تا طراحی و مدل استخر خانگی مدرن خود را انجام دهید. طراحی و مدل استخر خانگی مدرن ارزان انقدر ها هم که فکر می کنید دور از تصور نیست و می توانید در آپارتمان و یا منزل خود آن را داشته باشید.

خیلی از افراد تصور می کنند که ساختن یک استخر خانگی مدرن نیازمند هزینه بسیار و جایی بزرگ است اما کافی است حیاط منزل خود را به سایت چوبست بسپارید تا طراحی و مدل استخر خانگی مدرن شما را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت بهترین متریال ممکن برای استخر به روی قیمت چوب پلاست دور استخر کلیک نمایید.

احتمالا شده است برای خرید خانه به یک املاکی رجوع کرده باشید و یکی از آپشن‌های ساختمان استخر در آپارتمان باشد. امروزه بسیاری از معمارها با توجه به ابعاد استاندارد استخر خانگی در پایین ترین طبقه آپارتمان مسکونی استخر طراحی می‌کنند. داشتن یک استخر خانگی لاکچری و شیک با رعایت ضوابط طراحی استخر خانگی و استفاده از لوازم و تجهیزات استخر خیلی دور از تصور نیست.

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

استخر خانگی مدرن چیست؟

همه چیز از معنای استخر خانگی شروع می شود. در واقع ساتخر خانگی به معنای ساخت استخر در فضای باز و حیاط شماست، اما این استخر بسیار مدرن تر و مجهز تر از دیگر استخر ها می باشد. شما ممکن است به فکر ساخت استخر خانگی مدرن در حیاط ویلای خود باشید زیرا نمی خواهید مهمان های خود را درون ویلا دعوت کنید. علاوه بر داشتن یک استخر خانگی مدرن، شما فضایی متنوع برای سرگرمی و تفریح خود نیز فراهم می کنید.

طراحی و مدل استخر خانگی مدرن چگونه انجام می شود؟

نیاز نیست که استخر طراحی شده باری خانه شما همیشه بزرگ باشد، کافی است به مقدار فضایی که دارید توجه کنید.

شاید اغلب افراد با شنیدن نام طراحی و مدل استخر خانگی  مدرن ، ساخت استخر در ویلاهای بسیار بزرگ را تصور کنند، اما چنین نیست. استخر خانگی در فضاهای کوچک نیز قابلیت ساخت دارد. اجرای این استخرها در طرح‌ های متفاوت باعث‌شده در خانه های کوچک هم طراحی شود و صاحب ویلا برای شنا به استخرهای بیرون نرود.

ساخت ویلا در دکوراسیون داخلی ویلا و نمای خارجی، سبب استقبال صاحبان ویلا از ساخت استخر خانگی شده است. جدیدترین مدل های استخر خانگی را در ادامه این مطلب برای شما همراهان شرح می دهیم.

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

استخر خانگی مدرن:

طراحی استخر روباز از نظر هندسی نامنظم است، یعنی شکل هندسی استخر، مربع و مستطیل یا تصویر هندسی نیست اما زیبایی خیره کننده ای دارد. استفاده از جای نشستن در اطراف ویلا نوع طراحی را متمایز ساخته‌است. از شیشه‌ تمام قد در جداسازی دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود و شیشه های سقف تا کف در سه طرف سبب تابش نور مستقیم خورشید شده‌است. از طرفی دید به منظره بیرون را برای افراد امکان پذیر کرده است. عاملی که در روشن بودن محیط تاثیر دارد، استفاده از کفپوش‌ از جنس چوب افرا است که به تابش آفتاب، کمک می کند.

طراحی و مدل استخر خانگی مدرن با زیباسازی حیاط :

طراحی و مدل استخر خانگی مدرن  باید با فضای درون حیاط برابر باشد. رسالت این نوع استخرها پر کردن فضای خالی نیست. رفع نیاز ما مانند استراحت پس از ساعت ها شنا در استخر، مهمترین ایده جهت ساخت انواع استخر خانگی است. همچنین پذیرایی از مهمان ها در این نوع استخرها بی نقص تر برگزار شود. این نوع استخرها برای رفع نیازهای و با توجه به آن ها ساخته‌می‌شود. البته نیازهای تفریحی و معماری هر خانواده متفاوت است.

ممکن است طراحی ساده، انتخاب یک خانواده باشد اما استفاده از وسایل لوکس اولویت فردی دیگر باشد. ارگونومی استخر خانگی و زیبایی اش سبب می شود با دیدن استخرهای خانگی یاد کارت پستال شیک بیفتید.

استفاده از سقف یوتیک، متریالی مانند چوب و سنگ، دیزاین های کلاسیک، وسایل دکوراتیو، ساخت استخر خانگی بی همتا است. اگه دوست دارید یک استخر با خصوصیات عالی داشته باشید، استفاده از مبلمان حصیری و وسایل دکوراتیو به جای نمونه های مدرن، خروجی کار شما را منحصر به فرد می کند.

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

انتخاب چوب برای صندلی کنار استخر از دیگر دیزاین های هنرمندانه است که از مدرن بودن فاصله دارد اما یک زیبایی منحصر به فردی دارد. استفاده از سایبان با رنگ مشابه صندلی و سقف شیروانی قهوه ای، سبب‌شده انتخاب رنگ برای محیط خارجی استخر چشم نواز باشد.

استفاده از سقف های یوتیک، متریالی همچون چوب و سنگ، دیزاین‌های کلاسیکی، وسایل دکوراتیو مدرن، ساخت استخرهای خانگی رو بی مثل و بی همتا می کند. اگه دوست دارید یک نمونه منحصر به فرد از استخر خانگی داشته باشید، فراموش نکنید استفاده از مبلمان حصیری و برخی وسایل دکوراتیو به جای نمونه‌های مدرن، خروجی را شاخص تر میکند.

قوانین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

همانطور که ساخت خانه نیازمند بررسی کارشناسان و افراد حرفه ای می باشد، ساخت استخر مدرن در فضای باز خانه شما نیازمند، بررسی دقیق می باشد . شما باید در هنگام طراحی و مدل استخر خانگی مدرن خود به فکر رعایت کرن قوانین نیز باشید. از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم تا با یک معمار مقید و خبره از سایت چوبست در تماس باشید تا ساخت استخر روباز خانگی شما با تمامی قوانین باشد.

برنامه ریزی فضای داخلی و بیرونی:

استخر شما نباید به گونه یا بنا شود که انگار جای اشتباهی ساخته شده است . استخر باید نسبت به ویلا و خانه شما هماهنگ باشد. شما باید در کنار استخر به فکر فضایی در کنار آن باشید تا مهمان های خود را کنار آن دعوت نمایید. شما حتی می توانید به فکر ساخت آلاچیق هایی باشید تا در صورت نامساعد بودن هوا، مهمان های خود را درون آلاچیق دعوت نمایید.

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

حریم خصوصی استخر:

قطعا هیچ فکری مایل نیست که در زمان استراحت و شنا کردن، دیده شود. شما باید طراحی و مدل استخر خانگی مدرن خود را به گونه ای لحاظ کنید که مهمانان قابل دیده شدن از درون خانه نباشند. بنابراین طراحی استخر خانگی را به نوعی انجام دهید که با وجود شیشه مات، پرده های مناسب، دیوارهای محافظ یا صفحه نمایش‌های درست، مانع از مخدوش شدن حریم خصوصی فرد شود.

علاوه بر این، با افزودن متریال و وسایل مناسب به استخر خانگی مانع از خلوت به نظر رسیدن آن باشید. اگر برای آوردن نوشیدنی سرد یا یه حوله ابریشمی گرم، مجبورید از یک نقطه ویلا بارها به این ور و آن ور بروید این یعنی در طراحی استخر خانگی، آن طور که باید موفق نبوده اید، چنین پراکندگی دکوراسیون استخر خانگی رو تهدید می کند و یک نقطه ضعف اساسی برای طراحی و مدل استخر خانگی مدرن شماست.

استخرهای خانگی را با یه یخچال کوچک، مقداری تنقلات، حوله‌های اضافی، ظرف و ظروف و موارد مشابه همراه سازید تا در برآورده سازی نیازهای شما، بی همتا باشند. بهتر است در کنار استخر، یه حمام کوچک دارای توالت، سینک و دوش در نظر بگیرید تا مهمانان بتوانند به محض اتمام شنا و خارج شدن از استخر، دوش مختصر بگیرند.

وسایل صوتی در طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

گنجاندن وسایل صوتی و تجهیزات الکترونیکی را در کنار استخر خود بگنجانید. تمامی مهمانان و حتی خود شما ممکن است بخواهید در فضای کنار استخر، موسیقی گوش دهید. بهتر است در کنرا استخر خود حتما یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشید، تا در زمان دیدن فوتبال و یا غیره نیاز نباشد به درون ویلا بروید.

بهترین طراحی و مدل استخر خانگی مدرن:

تبدیل گاراژ فرسوده به استخر مدرن:

قسمتی از حیاط شما تبدیل به یک گاراژ فرسوده شده است؟ شما می توانید گاراژ را از بین برده و تبدیل به استخر مدرن کنید. ساخت استخر خانگی میتواند باغ کوچک شما، ویلای قدیمی یا خانه رنگ و رو رفته شما را جان تازه ببخشد دقیقا همان اتفاقی که در تصویر بالا شاهدش هستیم، صاحب ویلای استخردار کنونی که این چنین زیبا و بی مثله، در ابتدا گاراژی بزرگ و بلا استفاده داشته که اون رو به ساخت استخر خانگی مزین کرده است و در نتیجه خروجی زیر را رقم زده است.

اگرچه در ابتدا استخر خانگی به عنوان استخری همراه با حمام، غذاخوری و سینک معرفی میشد اما دائما رو به اصلاح است و نمونه های جدیدتر همراه با آپشن های بیشتری ارائه میشوند اما کماکان در طراحی استخر خانگی، تمرکز بر ساخت یک فضای نشیمن حوالی استخر با متراژی بسیار کوچک است به گونه ای که از نظر معماری و دکوراسیون بتوان آن را با ویلا یکپارچه دانست.

 

نظرات


تصویری


ویدئو