بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024


منبع: پلازا

2

1402/8/4

23:35


بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

سبک نقش آفرینی به دلیل جذابیت بالای خود همیشه مورد استقبال گیمرهای بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024 را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

ترکیب این سبک با موارد مشابه نظیر اکشن و ماجراجویی میتواند گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی تداعی کند. در راستای توسعه بازی های نقش آفرینی، شرکت های بسیاری قصد دارند محصولات خود را در سال کاری آینده یعنی 2024 منتشر کنند. به همین دلیل نیم نگاهی به بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024 خواهیم داشت که بتوانیم نمونه های مناسب و کاربردی را برایتان معرفی کنیم تا در زمان مقرر به بازی های نامبرده دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب

بازی های نقش آفرینی 2024

در این زمینه شاهد بازی های جدید بسیاری خواهیم بود اما مهمتر از بازی های جدید عرضه نسخه های جدید از فرنچایز های محبوب نظیر فاینال فانتزی در این سال بوده است. تاحد ممکن سعی نمودیم که در لیست بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024 به بازی هایی اشاره داشته باشیم که مورد انتظار گیمرها بوده باشد. شما عزیزان در پایان میتوانید نظر خود نسبت به لیست و بازی های نامبرده را بیان کنید پس باما تا انتها همراه باشید.

1. بازی Metaphor: ReFantazio

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: SEGA of America
  • توسعه دهنده: Studio Zero
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

با اینکه سری بازی های Persona ، Atlus مورد تحسین بسیاری قرار گرفته اند باید بدانید که توسعه دهنده این بازی اطمینان کامل از محبوبیت آن داشته و اطلاعات جدیدی را از بازی پرده برداری کرده است. این محصول در طی های طولانی با اسم رمز Project ReFantasy شناخته میشود که در نهایت از سوی Studio Zero معرفی گردید. داستان بازی در یک مهمانی فانتزی جریان داشته جایی که پادشاهی آن به دلیل توطئه های اساسی در خطر است. اطلاعات بیشتری از خط داستانی بازی Metaphor: ReFantazio منتشر نشده است اما میتوان انتظار یک گیم پلی هیجان انگیز و جذاب را داشت که براساس آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی بود. این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی با فانتزی های بالا قرار گرفته که در سال 2024 برای پلتفرم های PS4، PS5، XSX|S و PC منتشر خواهد شد.

2. بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: 505 Games
  • توسعه دهنده: Rabbit and Bear Studios، Rabbit&Bear Studios Inc.
  • پلتفرم ها: نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

معمولا بازی هایی که برچسب 505 گیمز برروی آنها میخورد بد از آب در نمی آید که این مورد در خصوص بازی JPRG جدید Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes صدق خواهد نمود. این بازی به نظر میرسد که عنوان دار بهترین بازی و جایگزین برای سبک کلاسیک باشد که خالق PS1 ذکر نموده این محصول میتواند جا پای بهترین بازی های قدیمی بگذارد.

داستان و گیم پلی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes در دنیای فانتزی جریان خواهد داشت که امپراطوری متخاصم به دنبال مصنوعی سازی سلسله خود بوده که این موضوع سبب ویرانی و کشتارهای بسیاری خواهد شد. سبک 2.5 بعدی بازی که به صورت بسیار زیبا طراحی شده میتواند مبارزات مبتنی برکلاسیک در کنار فهرست عظیمی از شخصیت های محبوب را در اختیارتان قرار دهد که با این اوصاف میتوانید به گیم پلی وسیع و طولانی دسترسی داشته باشید. بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes قرار است در آوریل 2023 برای پلتفرم های PS4، PS5، XBO، XSX|S، Nintendo Switch و PC منتشر شود.

3. بازی Granblue Fantasy: Relink

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: سایگیمز، XSEED Games
  • توسعه دهنده: سایگیمز، PlatinumGames Inc
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز

تاریخ دقیقی تا به امروز برای انتشار بازی Granblue Fantasy: Relink مشخص نشده اما توسعه دهنده ذکر نموده که انتشار آن قطعا در سال 2024 ناجام خواهد گرفت. داستان بازی Granblue Fantasy: Relink در مورد یک خدمه آسمانی بوده که گیمر را در دنیای فانتزی قرار میدهد. تلاش های بسیاری را باید انجام دهید تا بتوانید به راز های بزرگ دسترسی پیدا کنید. این محصول اولین سه گانه در سبک نقش آفرینی بوده که از پلتفرم IOS و اندروید سرچشمه گرفته شده است.

دنیای بازی Granblue Fantasy: Relink پرجنب و جوش بوده که توسط یک سیستم رزمی هیجان انگیز در زمان واقعی جریان خواهد داشت. این بازی فهرست عظیمی از شخصیت های محبوب را فراهم نموده است که از این طریق میتوانید تیم های 4 نفره ای را تشکیل دهید و در نبردهایی که برایتان درنظر گرفته شده است حضور پیدا کنید. این بازی نقش آفرینی برای فوریه 2024 زمانبندی شده که قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و 5 و رایانه های شخصی منتشر شود.

4. بازی Dragon Age: Dreadwol

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: EA
  • توسعه دهنده: BioWare
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

توسعه دهنده بازی یعنی BioWare هنوزهم در تلاش است تا تکه هایی از شهرت خود را در قالب این بازی نقش آفرینی پیاده سازی کند. بدون شک گیمرهای بسیاری در انتظار بازی Dragon Age: Dreadwol هستند که این محصول دنباله ای جدید برای نسخه Inquisition بوده که در کشوری خیالی بنام Tevinter Imperium جریان خواهد داشت. در این نسخه از بازی شاهد بازگشت برخی شخصیت های محبوب هستیم که در مورد داستان اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده است اما به نظر میرسد که بازی نسخه ای تکامل یافته از سری بازی هایی با همین نام باشد. این بازی برای تابستان 2024 زمانبندی شده که در نهایت قرار است برای پلتفرم های مختلف به ویژه رایانه های شخصی منتشر شود.

5. بازی Like A Dragon: Infinite Wealth

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: SEGA
  • توسعه دهنده: Ryu Ga Gotoku Studio
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

در حال حاضر استقبال شدیدی از محصول ژاپنی جدید Like A Dragon: Infinite Wealth میشود که داستان بازی در ارتباط با قهرمان اصلی داستان یعنی ایچیبان کاسوگا بوده که قصد دارد به Infinite Wealth بازگردد. شخصیت شرور دوست داشتنی اینبار در جستجوی مادر گم شده خود به هاوایی سفر میکند اما در طول سفر در کمین جناح های مختلفی قرار میگیرد که در جرم و جنایت شناخته شده هستند.

علاوه بر بازگشت Kiryu Kazuma به خط داستانی شاهد برگشتن برخی مزایای گیم پلی نیز هستیم که نبردهای نوبتی یکی از مهم ترین آنها بوده است و این موضوع میتواند گیم پلی بازی را تحت تاثیر ویژگی های جدید قرار دهد و در نتیجه سرعت بازی را به طرز چشمگیری افزایش دهد. تریلرهای منتشر شده از این بازی نشان دهنده سبک JRPG بوده است که توسعه دهنده روی این موضوع تمرکز بالایی داشته و قصد دارد در ژانویه 2024 بازی را برای پلتفرم های PS4، PS5، XSX|S و PC منتشر کند.

6. بازی Final Fantasy VII Rebirth

بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024

  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • توسعه دهنده: اسکوئر انیکس، Creative Business Unit
  • پلتفرم ها: پلی استیشن 5

هرساله یکی از مورد انتظار ترین بازی های ویدیویی در سبک های مختلف را فرنچایز فاینال فانتزی دربر میگیرد که قرار است در سال 2024 شاهد انتشار یک بازی عالی از اسکوئر انیکس تحت عنوان Final Fantasy VII Rebirth باشیم. این بازی براساس توسعه دهنده ، خوش نوشته ترین داستان در میان بازی های JRPG بوده که پس از رویدادهای انفجاری نسخه کلود و ریمیک جریان داشته است. اینبار همراهان شخصیت اصلی بازی فراتر از Midgard میروند تا Sephiroth را شکست دهند و سیاره خودشان را از سوء استفادهای محیطی Shinra Crops نجات دهند. نسخه ریمیک بازی به دلیل داستان سرایی و مبارزات واقعی هیجحان اگیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت و حال نسخه جدید بازی تحت عنوان Final Fantasy VII Rebirth قرار است در فوریه 2024 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود که باید منتشر ماند و بازخورد های بازی را مشاهده نمود.

سخن پایانی

همانطور که میدانید ژانر نقش آفرینی با الهام گیری از سبک های مختلف، امروزه به یک ژانر کلیدی برای سرگرمی تبدیل شده است که در این مقاله لیستی از بهترین بازی های نقش آفرینی در سال 2024 را برایتان فراهم نمودیم تا بتوانیم به شما در زمینه اشنا شدن با بازی های این سبک کمکی کرده باشیم. اگر احساس میکنید بازی خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده است لطفا نام آنرا در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو