شرکت Codemasters چگونگی اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9 را لو داد

منبع: فیگار

2

1402/8/6

19:59


مدیر بازاریابی EA Sports WRCکمپانی محبوب Codemasters، با انتشار پستی غیر منتظره نحوه‌ی اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9 را لو داد. به نظر می‌رسد این بازی…

شرکت Codemasters چگونگی اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9 را لو داد

مدیر بازاریابی EA Sports WRCکمپانی محبوب Codemasters، با انتشار پستی غیر منتظره نحوه‌ی اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9 را لو داد. به نظر می‌رسد این بازی بسته به نوع کنسول مورد استفاده از رزولوشن پویا برای بهینه‌سازی بهتر استفاده می کند.

در یک پست جدید در انجمن Reddit، مدیر بازاریابی EA Sports WRC اطلاعات جدیدی در مورد اجرای بازی در کنسول‌ها منتشر کرده است. طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اجرا شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بازی Forza Horizon 5 بیش از 34 میلیون بازیکن دارد


اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9

بازی EA Sports WRC در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K اجرا می‌شود. اما کنسول ایکس باکس سری اس بیشتر بر اجرای بازی در رزولوشن 1440p تمرکز دارد. در برخی از بخش‌ها، بازی EA Sports WRC از رزولوشن پویا برای بهینه‌سازی بهتر استفاده می‌کند، به این معنی که رزولوشن بازی در این بخش‌ها ممکن است متغیر باشد.

شرکت الکترونیک آرتز برای مقایسه گرافیک نسخه‌های مختلف بازی EA Sports WRC بیان کرده است که نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 دارای گرافیکی معادل تنظیمات گرافیکی High در کامپیوتر خواهند بود. از سوی دیگر، نسخه ایکس باکس سری اس دارای گرافیکی معادل تنظیمات گرافیکی Medium یا Low در کامپیوتر است.

اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9

اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9

در حقیقت، استفاده از موتور بازی Unreal Engine 5 برای توسعه بازی EA Sports WRC توسط شرکت Codemasters اعلام شده است. قبل از تصاحب توسط شرکت Electronic Arts، Codemasters از محدودیت‌های موتور داخلی EGO خود رنج می‌برد و به دلایلی تصمیم به استفاده از Unreal Engine 5 گرفته بود. این انتخاب به جای استفاده از موتور Frostbite که گزینه دیگری برای توسعه بازی بود، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نحوه‌ی اجرای بازی EA Sports WRC در کنسول‌های نسل 9 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو