فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 7 آبان ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: د ا د

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده. از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز یکشنبه 7 آبان 1402 


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ا ج ا

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی، البته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه یکشنبه 7 آبان 1402


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ا ا د

تعبیر: روز های خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو، افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. ان شاالله.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ا

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.


حتما بخوانید: فال هفتگی 6 تا 12 آبان ماه برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: د ب ب 

تعبیر: نیت خوبی کردی، قصد انجام هر کاری را داری، در آن به توفیق می رسی، به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو این است که راز دلت را به همه می گویی، از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آبان ماهی خاص


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ا ا ج

تعبیر: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌ رسی و خداوند تو را از غم و رنج می رهاند، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌ شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد؛ نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.


حتما بخوانید: سنگ ماه آبان چیست


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ا د ج

تعبیر: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو، تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس، عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد. با تو رو راست نیست، البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.


حتما بخوانید: فال ماهانه آبان 1402 برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د ب

تعبیر:  از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو. نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری ، به آن عمل کن، مراقب باش تا گناه نکنی، برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه یکشنبه 7 آبان ماه 1402 متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز یکشنبه 7 آبان 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.