Disney Dreamlight Valley از حالت ارلی اکسس خارج شود دیگر رایگان نیست

منبع: پلازا

2

1402/8/7

10:02


Disney Dreamlight Valley از حالت ارلی اکسس خارج شود دیگر رایگان نیست

یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2022 یعنی Disney Dreamlight Valley مدتی است که به صورت دسترسی زود هنگام قرار گرفته است که این موضوع رایگان بوده و شرکت سازنده اعلام کرده که با خارج شدن بازی از این حالت دیگر امکان اجرای آنلاین و رایگان بازی مقدور نخواهد بود.

فهرست مطالب

Disney Dreamlight Valley قرار است در 5 دسامبر 2023 از حالت دسترسی زودهنگام خارج شود که در اینباره گیم لافت که سازنده و ناشر بازی بوده اعلام کرده دیگر بازی به صورت رایگان در دسترس نخواهد بود.

این موضوع در حالی به واقعیت تبدیل شده که در حال نزدیک شدن به زمان انتشار رسمی بازی هستیم که با آموخته های جدید ، گیم لافت قصد دارد تغییرات ساده ولی مهمی را روی بازی اعمال کند و سپس به سراغ انتشار رسمی بازی با قیمت 29.99 دلار برود.

بازی Disney Dreamlight Valley برای پلتفرم های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و سرویس ابری ایکس باکس ، مایکروسافت ویندوز ، ایکس باکس سری ایکس و اس ، مکینتاش و مک او اس درنظر گرفته شده است که سبک ماجراجویی و اکشن بازی میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. پیشنهاد میشود این محصول گیم لافت را ساده از دست ندهید که برای مدتی رایگان بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو