5 بیماری شایع که با این آب میوه ها درمان می شوند

منبع: ناز وب

3

1402/8/7

11:15


می دانید برای هر بیماری یک آب میوه وجود دارد؟   گیاه و میوه های طبیعی بهترین منبع تغذیه سالم و رفع بیماری های جسمی و حتی روانی هستند.   خواهشمندیم فقط 10 دقیقه زمان بگذارید و این بخش را مطالعه کنید.   بسیاری از بیماری هایی که ما انسان ها به آن مبتلا می […]

5 بیماری شایع که با این آب میوه ها درمان می شوند

می دانید برای هر بیماری یک آب میوه وجود دارد؟

 

گیاه و میوه های طبیعی بهترین منبع تغذیه سالم و رفع بیماری های جسمی و حتی روانی هستند.

 

خواهشمندیم فقط 10 دقیقه زمان بگذارید و این بخش را مطالعه کنید.

 

بسیاری از بیماری هایی که ما انسان ها به آن مبتلا می شویم ریشه ی اصلی آن ذهنیت خودمان و سپس سبک تغذیه اشتباه و غلط است.

پس اولین راهکار برای درمان و رفع بیماری ها تغییر نگرش و ذهنیت ما است. یک مثال این موضوع را کامل برای شما روشن می کند.

به طور مثال من در ذهنم، لحظه ی خوردن یک ترشی فوق العاده خوشمزه را تصور کنم؛ خواه یا ناخواه بزاق دهان ترشح می شود و در همان لحظه طعم ترشی را حس می کنم! یکبار امتحان کنید!

این مثال، ساده و تاثیرگذارترین راه جذب و خاصیت غذا است که به بدن می بخشید! به همین سادگی بدون داشتن و خوردن ترشی هم طعم آن را حس کردید هم خاصیت آن بزاق دهان شما را زیاد کرد و به اصطلاح دهانتان آب انداخت!

 

مثلا شنیده ایم که مصرف غذای چرب عامل چاقی و کلسترول خون می شود. اما اگر شما هنگام غذا خوردن ابتدا شاکر داشتن این همه نعمت و غذا باشید و سپس تنها به خوشمزگی و خاصیت های فراوان آن توجه کنید و با غذا و خوراکی هایتان حرف بزنید بی شک بدون هیچ مضرتی از تمام خاصیت های لذت بخش غذا و خوراکی استفاده کرده اید.

مثلا این گونه بگویید:

ای خدای مهربان که به من نعمت های فراوان داده ای از تو تشکر می کنم و به امر خودت و جهان هستی، از این غذای خوشمزه می خواهم، تمام خواص و فواید بی پایانش را به بدن من هدیه بدهد و مضرات و ناخالصی های آن را به سرعت از بدنم دفع کنی.

جمله ای بسیار موثر و تاثیر گذار. همین روند را همیشه برای خوراکی ها و غذاها داشته باشید باور کنید بدون هیچ هزینه ای همیشه شاد، سلامت و سرزنده هستید.

چرا که با تمام وجود خوراکیهایی که اصلی ترین عامل جهانی، آب، خاک، آتش و باد است را در بدنتان رشد می دهید پس جایی برای انرژی های منفی و مضرات آن نیست.

 

معرفی آب میوه هایی که مصرف آن باعث رفع این بیماری ها می شوند

 

خاصیت های فراوان این میوه ها، در کنار نگرش و فکر خوب شما، که این نعمت ها را به تک تک سلول هایتان هدیه می دهید بیماری های ذهن و جسم شما را از بین می برد در واقع دفع می کند. (کمی بیشتر به خودتان توجه کنید!)

 

رفع سرماخوردگی و آنفولانزا

 

هویج، زنجبیل، لیمو و زردچوبه . مصرف آب هویج با این چاشنی ها برای بهبود هر چه سریعتر آنفولانزا و سرماخوردگی تاثیر بسزایی دارد.

 

 رفع یبوست

 

مصرف سیب، تربچه، گریپ فروت، خیار و زنجبیل به هر روشی که میلتان می کشد می توانید استفاده کنید.

 

رفع تیروئید

 

مصرف لبو، آناناس، سیب و هویج باعث رفع تیروئید کم کار و پر کار می شود. تقسیم بندی این میوه ها با توجه به خواص آنها و کمبود برخی از عناصیر در بدن ما معرفی شده است. پس به آن اهمیت بدهید و با حس خوب شدن مصرف کنید.

 

التهاب معده و رفع این بیماری شایع

 

سیب یکی از بهترین معجون های التهاب معده است. سپس سیب زمینی، کرفس، زنجبیل و زردچوبه که این 4 ماده را می توانید در ترکیب سالاد استفاده کنید.

نفخ و التهاب معده را به طور کامل از بین می برد.

 

 

درمان برونشیت با این دستور غذایی

 

مصرف گل کلم، کلم بروکلی، فلفل سبز، سیر و رنجبیل باعث درمان برونشیت می شود. بیماری برونشیت که باعث تورم و التهاب ریه ها می شود و در افراد دودی و سیگاری نیز زیاد است. مصرف این سبزیجات باعث درمان این بیماری می شود.

 

 

مصرف بیشتر میوه، علاوه بر تناسب اندام شما تمامی ویتامین های لازم را به بدن شما می رساند. همیشه شاد و سلامت باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو