نقد و بررسی بازی EA SPORTS WRC

نقد و بررسی بازی EA SPORTS WRC


منبع: پلازا

3

1402/8/7

12:21


نقد و بررسی بازی EA SPORTS WRC

جدیدترین نسخه از سری بازی های WRC در روز های آینده منتشر خواهد شد که تصمیم به پیش بررسی بازی EA SPORTS WRC گرفتیم. این بازی مورد انتظار از سوی الکترونیک آرتز قرار است عرضه شود که بی تردید از بهترین های مسابقه ای خواهد بود.

EA SPORTS WRC به نسبت نسخه های قبلی میزبان ویژگی های بیشتری بوده که توسعه دهنده با بکارگیری المان های برجسته در ساختار کلی بازی قصد دارد این محصول را به یکی از اصلی ترین رقبای بازی های مشابه یعنی The Crew Motorfest و Forza Motorsport و RIDE 5 و F1 Manager 2023 و… تبدیل کند. امروزه تمامی سبک های بازی با نمونه های قدرتمندی همراه بوده که پیشنهاد میشود نقد و بررسی بازی EA SPORTS WRC را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بازی EA SPORTS WRC

بازی EA SPORTS WRC

اینبار فرصت تازه ای برای ساخت ماشین های رویایی خود بوجود آمده است که میتوانید در بزرگترین بازی رالی یعنی WRC حضور پیدا کنید. این بازی ویدیویی جدید به صورت رسمی از مسابقات رالی جهانی FIA الگو برداری شده که توانسته از اولین سری خود به جوایز بسیاری دست پیدا کند. حال در سال 2023 شاهد نسل جدیدی از سری بازی های WRC هستیم که برچسب کمپانی الکترونیک آرتز روی آنها خورده است.

در حال حضار بازی برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده است که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است. باما در ادامه توضیحات همراه باشید.

گیم پلی

در رابطه با سطوحی که برایتان در طول گیم پلی بازی درنظر گرفته شده باید بدانید که کمپانی ناشر با ایده پردازی های نوین قصد داشت که این نسخه را به واقعیت نزدیک کند. همین موضوع سبب شد تا سیستم دشواری مراحل به شکل ویژه ای به بازی ملحق شود. این مورد در طول چالش های بسیار ثبات خوبی داشته که میتواند ساختارهای گرافیکی و زیبای EA SPORTS™ WRC را به خوبی در معرض دید قرار دهد. حالت بیلدر بازی میتواند فرصت تازه ای برای کسب تجربیات جدید را به شما بدهد که در این زمینه باید حواستان به دیگر بخش های ماشین و بازی نظیر هلدینگ و قطعات خود باشد.

سیستم نمایش سلامت ماشین میتواند در طول رانندگی به شما اطلاعات خوبی بدهد که وضعیت فعلی ماشین در چه سطحی قرار دارد. سرعت بالا بی تردید بخش های بسیاری را از شما دور خواهد نمود که یکی از مهم ترین آنها که بیشتر براثر برخوردهای فیزیکی رخ میدهد وضعیت ماشین بوده است.

EA SPORTS WRC به شما یک شماتیک کلی از وضعیت ماشین را در گوشه ای کوچک میدهد که میتوانید در لحظه ای بخش هایی از ماشین که دچار مشکل شده است را مشاهده کنید تا در ادامه مسیر از بخش مربوط محافظت کنید و یا زیادی روی آن فشار وارد نکنید. این موضوع عملکرد کلی شما در حین رانندگی را بهبود خواهد بخشید و میتواند محیطی بهتر برای تمرکز بر رانندگی را ایفا کند. همچنین باید بدانید که EA SPORTS™ WRC امکان طراحی و بیلدینگ سازی خود رو به شما خواهد داد که در این زمینه بسته به سیلقه خود میتوانید از بازی لذت ببرید.

حالت شغلی جدید

بازی EA SPORTS WRC

پشت فرمان نشستن و مشاهده برجستگی های دنیای واقعی بازی و بازگشت های نوستالژیک در حالت لحظه ها بر رویدادهای اخیر غلبه خواهد نمود اما تمامی این موارد برای کسب شهرت و ثروت بوده است. هر علاقه مندی روزی به ثروت نیاز خواهد داشت که در بخش حالت شغلی میتوانید به اطلاعات مهم و مفیدی از آینده کاری خود دسترسی داشته باشید. امکان بستن قرار داد با شرکت های مختلف و یا سفارشی سازی خودرو با کمک شرکت های مختلف که در زمینه ساخت قطعات فعالیت دارند را خواهید داشت.

تکامل بعدی در بازی‌ های رالی را میتوان مدیون WRC دانست که این بازی توسط تیم سازنده بازی DiRT Rally 2.0 یعنی Codemasters توسعه یافته است. براساس این رویدادها میتوانید به بخش های مختلفی که در حالت فرعی بازی قرار داشته دسترسی داشته باشید.

میراث قدیمی و چالش جدید

باید بدانید که این بازی براساس میراث 25 ساله ای که در سبک بازی های رالی داشته ساخته شده است. ماشین های WRC، WRC2 و Junior WRC که با رانندگان مطرح و شناخته شده ای از سراسر جهان همراه است اینبار در فصل جدید 2023 قرار است به شکل نوینی عرضه شود. با نشتن پشت فرمان ماشین میتوانید چالش های حماسی بسیاری را راه اندازی کنید که در طول این چالش ها میتوانید به 70 وسیله نقلیه تاریخی که به طور کاملا واقعی بازسازی شده اند دسترسی داشته باشید.

تاریخ مسابقات رالی از مونت کارلو و پرتغال گرفته تا کنیا و ژاپن را شامل میشود که با 17 مکان فعلی و سابق WRC با بیش از 200 مرحله در هنگام راه اندازی میتوانید به گیم پلی بسیار خوب و وسیعی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید که بی تردید نمونه آن در سبک بازی های مسابقه ای کمتر دیده شده است. WRC فارغ از موارد ذکر شده اینبار آمده است تا با میراث قدیمی خود که تجربه بوده فصل جدیدی را برای سرگرمی ارائه دهد که برهمین اساس میتوانید به المان های ظاهری و داستانی خوبی دسترسی داشته باشید.

طراحی و سیستم های اجرایی

بازی EA SPORTS WRC

شواهد نشان دهنده آن بوده که بخش طراحی WRC با همکاری یک موتور گرافیکی قدرتمند انجام گرفته است زیرا بازخورد های گرافیکی بسیار خوبی را در سرتاسر بازی شاهد هستیم. پاشش گرد و خاک در مسیرهایی که در طبیعت جریان دارد به خوبی سطح بالای بازی را بازگو میکند که در این راستا میتوانید شاهد جزئیات بسیار خوبی نیز باشید که از سوی Codemasters به بهترین نحو ممکن توسعه یافته است. برای اجرای بازی باید نیاز به یک سیستم خوب داشته باشید که حداقل سیستم مورد نیاز بازی عبارت است از :

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen 5 2600X Intel i5 9600K
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 Radeon RX Vega 56
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 95 GB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible
  • Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی بازی :

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X intel i5 10600K
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Nvidia RTX 2070 Radeon RX 5700 XT
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 95 GB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible
  • Additional Notes: SSD recommended

همانطور که شاهد بودید برای اجرای محصول جدید استودیو Codemasters یعنی بازی WRC نیاز به یک پردازنده گرافیکی خوب خواهید داشت تا بازی به طور کاملا اصولی اجرا شود.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی EA SPORTS WRC به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید این بازی با بکارگیری ویژگی های بسیار درصدد تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های رالی بوده است. شما عزیزان در ادامه میتوانید نظر خود نسبت به ویژگی ها و معایب بازی را بیان کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن بررسی از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو