تاریخ اعدام میلاد حاتمی مشخص شد +واکنش همسرش

منبع: شبونه

2

1402/8/7

12:50


میلاد حاتمی یکی از گرداننده‌های سایت‌های شرطبندی و قمار که در فضای مجازی چالش‌های غیر اخلاقی زیادی را به راه انداخته بود و باعث اشاعه فحشا در فضای مجازی شد در نهایت بعد از گذشت دو سال دادگاهی مشخص شد که او به اعدام محکوم شده است. وکیل میلاد حاتمی به این خبر واکنش شدید …

میلاد حاتمی یکی از گرداننده‌های سایت‌های شرطبندی و قمار که در فضای مجازی چالش‌های غیر اخلاقی زیادی را به راه انداخته بود و باعث اشاعه فحشا در فضای مجازی شد در نهایت بعد از گذشت دو سال دادگاهی مشخص شد که او به اعدام محکوم شده است.

وکیل میلاد حاتمی به این خبر واکنش شدید نشان داد و گفت حکم اعدام به صورت قطعی ابلاغ نشده است و به فرض اینکه خبر واقعیت داشته باشد اما فرد یا رسانه ای که اقدام به انتشار این خبر کرده مرتکب جرم شده است چرا که تا وقتی رای به صورت قاطع اعلام نشده نباید اعلام عمومی شود مگر اینکه سخنگوی قوه قضاییه آن را اعلام کند.

تاریخ اعدام میلاد حاتمی مشخص شد +واکنش همسرش

حکم اعدام میلاد حاتمی حواشی زیادی را به همراه داشته است و برخی‌ها آن را سنگین عنوان کرده‌اند

میلاد حاتمی به جرم افساد فی الارض پول‌شویی و ضربه به نظام اقتصادی کشور از طریق خروج ارز از ایران به اعدام محکوم شد و تاریخ دقیق اعدام میلاد حاتمی بعد از تایید دیوان عالی کشور خواهد بود این حکمی که برای میلاد حاتمی صادر شده است در صورت تایید از سوی دیوان عالی کشور اجرا خواهد شد.

همچنین ببینید:

وکیل میلاد حاتمی به این رای اعتراض کرده و مجدداً مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باز هم به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد

میلاد حاتمی چگونه دستگیر شد

میلاد حاتمی به دلیل یک وقاحت در خیابان‌های ترکیه توسط پلیس این کشور دستگیر شد میلاد حاتمی بدون اجازه سوار بر خودروی پلیس ترکیه شد و اقدام به آژیر کشیدن در خیابان‌ها کرد که بلافاصله توسط پلیس دستگیر و راهی بازداشتگاه شد و با توجه به اینکه نام او در لیست قرمز اینترپل قرار داشت برای دیپورت به ایران آماده شد .

تاریخ اعدام میلاد حاتمی مشخص شد +واکنش همسرش

میلاد حاتمی در زندان ترکیه تلاش زیادی کرد تا از طریق شبکه‌های اجتماعی درخواست‌های جمع آوری کند تا ترکیه این کار را انجام ندهد میلاد حاتمی در فایل صوتی که از او منتشر شده بود از کاربران فضای مجازی خواست تا از دولت ترکیه درخواست کنند او را به ایران باز نگردانند چرا که حکمش اعدام است.

واکنش همسرش به خبر اعدام

سحر همسر میلاد حاتمی در اینستاگرام از مردم خواست برای او دعا کنند که اعدام نشود.

میلاد حاتمی اما برای رسمیت دادن به سبک زندگی خود در ترکیه با زینب مهدی پور مشهور به سحر وارد رابطه شد و این دو حالا صاحب یک فرزند دختر هستند. البته او برای متفاوت نشان دادن خود بعد از به دنیا آمدن فرزندشان با همسرش ازدواج کرد. حاتمی در ادامه حاشیه هایش در چندین گفتگوی اینترنتی اعلام کرد با همسرش نیز حرف زده و توانایی گرفتن همسر دوم را نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو