آقای علیرضا منادی! برای حفظ شان مجلس حداقل رسماً عذرخواهی کنید

منبع: ساعد نیوز

4

1402/8/8

09:10


این روزها فیلمی از رفتارهای عجیب و زننده علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز و رئیس کمیسیون آموزش مجلس در دیدار با مردم منتشر شده که اعتراضاتی را در پی داشته است.

آقای علیرضا منادی! برای حفظ شان مجلس حداقل رسماً عذرخواهی کنید

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، اخیراً فیلمی در فضای مجازی با عنوان رفتار عجیب و زننده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم منتشر شده که با واکنش‌های منفی همراه بود.

در این فیلم، علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به جای گوش دادن به توضیحات و درد و دل‌های معلمانی که از استان‌های دیگر به دفتر وی آمدند، با رفتار‌هایی که در ‌شان یک نماینده، به ویژه رئیس کمیسیون نیست با این افراد برخورد می‌کند.

در این فیلم، فردی به نمایندگی از معلمانی که از استان خوزستان آمده بودند، مشکلات صنفی خود را به رئیس کمیسیون آموزش منتقل می‌کند اما آقای منادی رفتارهای عجیبی همچون باد زدن خود با چند ورقه کاغذ، بازی دادن صندلی و حتی مشغول شدن به خوردن تنقلات از خود بروز می‌دهد.

توئیت عبدالرضا داوری

اینگونه حرکات ناشایست که نه در‌ شأن مجلس است و نه کرسی نمایندگی، آن هم در حالی که مجلس انقلابی در دوره یازدهم با حضور بسیاری از نماینده‌های مردمی و دلسوز توانسته گام‌های بزرگی در جهت مصالح و منافع کشور بردارد، ضربه مهمی را به اعتبار نمایندگی وارد می‌کند.

این اتفاق تلخ آن هم در سال انتخابات و در ارتباط با مردمی که ولی نعمت همین نمایندگان هستند، نشان می‌دهد که اولاً مردم باید در انتخاب یک شخص برای جایگاه نمایندگی باید تمام نکات لازم را بسنجند و فرد اصلح را انتخاب کنند و ثانیاً زنگ هشداری برای نهاد‌های نظارتی همچون شورای نگهبان است که اشخاص تأیید صلاحیت شده، توانایی حفظ شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی ایران را بویژه در ارتباط با مردم داشته باشند.

این انتظار هست که هیئت رئیسه مجلس و همچنین هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع ورود پیدا کرده و با رفتارهای زننده این نماینده برخورد داشته باشند؛ همچنین آقای منادی که فیلم وی با معلمان دستمایه کانال‌های ضد انقلاب شده، اگر واقعا دلسوز نظام است باید دست کم از این رفتار خود رسماً و بدون معطلی عذرخواهی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو