تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان

منبع: همگردی

2

1402/8/8

16:41


ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان صورت پذیرفت.

علی حداد، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان اظهار کرد: طرح مطالعاتی توسعه زیرساختهای گردشگری مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری پلاژ سد مارون، توسعه امکانات تفریحی پارک خارستان که در کنار رودخانه مارون قرار دارد و همچنین طرح شناسایی و توسعه زیرساختها در روستاهای هدف گردشگری شهرستان بهبهان طراحی و ابلاغ شده است.

وی گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان برای ایجاد زیرساختها در روستاهای هدف گردشگری شرح خدمات و نقشه طرح گردشگری مورد نیاز را تهیه کرده تا براساس نقشه طراحی شده زیرساختهای مورد نیاز در روستاهای هدف گردشگری تامین شود.

او با بیان اینکه شهرستان بهبهان به عنوان یکی از مناطق مذهبی، تاریخی، گردشگری و طبیعی مطرح است، خاطرنشان کرد: بهبهان همواره مقصد گردشگران بسیاری از تمام نقاط کشور است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان افزود: کار مطالعات در روستاهای هدف گردشگری و رونق گردشگری روستایی منبع با ارزش اشتغالزایی و ایجاد درآمد برای مردم منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقشه طرح توسعه زیرساختها در سه روستای هدف گردشگری ابلاغ شده، تاکید کرد: برنامه ریزی در روستاهای هدف گردشگری با برنامه و الگوی مشخصی صورت می گیرد و امکانات و خدمات در روستاها با برنامه ریزی توزیع و ساماندهی می شوند.

حداد گفت: روستاهای متعددی از جمله روستای گرمه، روستای آهنگران، روستای سرجوشر، روستای تنگ تکاب، روستای تنگ بن و روستای آباد که در بخش زیدون، دهستان سردشت واقع است، قابلیت و ظرفیت تبدیل شدن به روستاهای هدف گردشگری را دارند.

تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری بهبهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو