نقدها و نمرات EA Sports UFC 5 منتشر شدند

منبع: گیمفا

3

1402/8/9

01:12


نقدها و نمرات بازی EA Sports UFC 5 از سوی نشریه‌های معتبر منتشر شدند. با ما همراه باشید.

نقدها و نمرات EA Sports UFC 5 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی EA Sports UFC 5 از سوی نشریه‌های معتبر منتشر شدند. با ما همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

IGN 9/10

EA Sports UFC 5 بهترین بازی MMA تا به امروز است. خروجی نسل بعدی و مکانیک‌های تازۀ آن بهبودی قابل توجه نسبت به بازی‌های قبلی این فرنچایز محسوب می‌شوند که اجازه می‌دهند تا بازیابی و عروج زنده و هیجان‌انگیزی از این ورزش را شاهد باشیم. سیستم جدید آسیب‌رسانی باعث می‌شود استراتژی‌های میان‌مبارزه‌ای شما بیش از همیشه روی تصمیمات و نتیجۀ مسابقه تاثیر بگذارند و در نهایت تمامی مودهای آنلاین و آفلاین تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرند. حالت کریر (Career Mode) نیز اصلاحات خوبی را به خود دیده و شامل بهبودهای سبک زندگی ورزشکار می‌شود. UFC 4 شاید برای مدتی به دلیل عدم وجود رقیبی قدرتمند بهترین بازی MMA بود، اما حالا UFC 5 یک سر و گردن بالاتر از آن قرار می‌گیرد و به طور همزمان یک بازی ورزشی و مبارزه‌ای فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد.

GamingTrend 8.5/10

انتقال به موتورگرافیکی فراست‌بایت باعث شده است UFC 5 بهتر از همیشه به نظر برسد. سیستم جدید Ground Game نیز قابلیت جدید خوبی است، اما برخی باگ‌های عجیب و مشکلاتی در زمینۀ خروجی بصری باعث می‌شود UFC 5 یک برد بی‌نقص نداشته باشد.

Gameinformer 8/10

حتی با تمامی کم و کاستی‌ها، EA Sports UFC 5 همچنان در سرتاسر حالت‌های بازی خود، یک تجربۀ MMA فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. مبارزه کردن با ستارۀ مورد علاقۀ خود در UFC هیچگاه خسته‌کننده نمی‎شود و آدرنالینی که به دنبال ناک‌اوت کردن رقبای خود در رگ‌هایتان جریان پیدا می‌کند، باعث خواهد شد تا مدام به این زمین چند‌ضلعی بازگردید.

VideoGamer 7/10

یک بازی مبارزه‌ای خشن و سرسخت که به طور همزمان سرگرم‌کننده و پاداش‌دهنده محسوب می‌‎شود. UFC 5 مدام باز می‌گردد تا شما قهرمان مسابقه باشید.

Wccftech 6.5/10

EA Sports UFC 5 به لطف موتورگرافیکی Frostbite شامل جلوه‌های بصری بسیار زیبا و خشنی با درجۀ سنی M می‌شود، اما نگذارید زیبایی‌ها شما را گمراه کنند. اگرچه اکشن بازی راضی‌کننده باقی می‌ماند، اما در هیچ‌زمینه‌ای تکامل پیدا نکرده و عدم وجود محتوای درگیرکننده همچنان یک مشکل برای این سری است. UFC 5 شاید زرق و برق زیادی داشته باشد، اما نیاز دارد تا در پایه و اساس بهتر شود.

The Outerhaven Productions 6/10

UFC 5 بازی خوبی است، اما انتقال به یک موتورگرافیکی جدید آنقدری که انتظار می‌رود و در قیاس با سایر فرنچایزهای EA، انقلابی نیست. بله، بازی بهتر به نظر می‌رسد و شنیده می‌شود، اما نمی‌توانستم از این فکر فرار کنم که با UFC 4 با گرافیک بصری بهتر روبه‌رو هستم. اگر شما بازی قبلی را خریداری کرده‌اید، نیاز به این بازی ندارید.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو