عکس و بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال مرداب


منبع: آرگا

3

1402/8/14

23:17


در بیوگرافی بازیگران سریال مرداب که در قالب این مطلب به شما عزیزان ارائه می گردد، گذری کوتاه بر داستان سریال داشته و سپس نگاهی کوتاه بر زندگینامه نقش آفرینان این سریال به همراه عکس خواهیم داشت.

«مرداب» نام یک سریال ایرانی درام- معمایی می باشد که در ۱۴۰۲ تولید گردید، کارگردان این اثر برزو نیک نژاد و تهیه کننده آن نیز محمد شایسته است. اولین بخش این سریال از دوازدهم ماه مهر سال ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم نت پخش گردید. در این سریال هنرپیشگان موفقی ایفای نقش می کنند که این مطلب را به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال مرداب اختصاص داده ایم.

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی مرداب

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

داستان این سریال به این صورت است که در یک شهر کوچک بر روی تپه ها، یک مکان که رموز بسیاری در پس روابط و ارتباطات مخفی گردیده است. نقش اصلی مرداب راوی جوانی مشفق و زرنگ می باشد که به شهر بازگشته و در تلاش است از اسرار متعلق به مرگ شگفت انگیز پدر خود پرده بردارد و ماجرای پشت پرده شهر را کشف نماید. وی در این راه با افراد گوناگونی مانند خبرنگاری بومی که زنی جذاب، نیرومند و پر رمز و راز و نیز کاراگاهی کنجکاو آشنا و همراه می گردد. یسنا میرطهماسب، شهرام حقیقت دوست، پانته پناهی آ، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده ، صفر محمدی و … از جمله بازیگران این سریال محسوب می شوند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

 

شهرام حقیقت دوست

حقیقت دوست در بیست و هفتم ماه اسفند سال ۵۱ در رشت متولد شده و تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته کارگردانی و در رشته تئاتر آغاز نمود که اتفاقا فعالیتش را نیز با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در ۱۳۷۴ بود که با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان تجربه بازی تصویری خود را کسب کرد و در سال ۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «خط قرمز» مشهور گردید. آقای هنوز مجرد بوده و به جرگه متاهلین نپیوسته است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها در نهم ماه آذر سال ۵۶ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی و در رشته کارگردانی سینما به پایان رسانده است. و اما فعالیتش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود. در سال ۷۹ با بازی در فیلم سینمایی آن مرد را نکشید اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در سال ۹۴ با بازی در سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد دیده شد. او در این اثر نقش شربت را ایفا می نمود.

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی مرداب

حامد کمیلی

کمیلی زاده در چهاردهم ماه تیر در سال ۶۱ در اصفهان تحصیلکرده رشته دیپلم در مقطع کاردانی و نیز رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است. وی در سال ۷۵ با بازی در فیلم سینمایی خط مقابل دوربین است. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «اغما» با نقش شیطان در سال ۸۶ مشهور گردید.

زندگینامه بازیگران سریال مرداب همراه عکس

امیر جعفری

امیر جعفری در دهم ماه شهریور سال ۵۳ در تهران، تحصیلکرده رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. در سال ۸۰ با بازی در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و با بازی در مجموعه تلویزیونی زیر ۸  در سال ۸۹ مشهور گردید. آقای جعفری مدتی است با ریما رامین فر ازدواج کرده که نتیجه این ازدواج یک فرزند پسر می باشد.

بیوگرافی هنرپیشه های سریال مرداب

مجتبی پیرزاده

پیرزاده در یازدهم ماه دی سال ۶۴ در تهران، تحصیلکرده رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است که فعالیتش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. در سال ۹۳ به واسطه ی حضور در فیلم سینمایی پل خواب تجربه تصویری خود را به دست آورد و در سینما حضور یافت. در سال ۹۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی سایه بان با شخصیت سهراب مشهور شد که مدتی است پس از ازدواج با فرزانه تفرشی به جرگه متاهلین پیوست.

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی مرداب

الهام اخوان

آقای اخوان در نهم ماه شهریور سال ۶۷ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع کارشناسی و رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است که فعالیت حرفه ای اش را در سال ۹۸ با بازی در فیلم سینمایی دوزیست کسب نمود. وی در ۱۴۰۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی دودکش ۲ مطرح گردید. خانم الهام اخوان که غیر از بازیگری تجربه فعالیت به عنوان دستیار را نیز داشته است تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی مرداب

زندگینامه بازیگران سریال مرداب همراه عکس

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در شانزدهم ماه آذر سال ۱۳۲۵ در لنگرود استان گیلان، تحصیلکرده رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی است که پیش از انقلاب با رفتن به روی صحنه فعالیتش را آغاز نمود. و اما تجربه سینمایی خود را در سال ۵۸ با بازی در فیلم سینمایی «زنده باد» کسب نمود و در سال ۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «سلطان شبان» مشهور گردید. در سال ۱۳۵۹ با گلاب آدینه ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج فرزند دختری به اسم نورا می باشد.

ستاره پسیانی

خانم پسیانی در هفدهم ماه شهریور سال ۶۴ در تهران، دارای مدرک دیپلم گرافیک و نیز تحصیلات دانشگاهی این رشته است که او نیز فعالیتش را با حضور در عرصه تئاتر آغاز نمود. در سال ۷۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی همه بچه های من نخستین تجربه بازیگری خود در مقابل دوربین را به دست آورد. در ۱۴۰۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «زیر خاکی ۲» مطرح گردید. او مجرد است.

بیوگرافی بازیگران سریال مرداب و خلاصه داستان

الیکا ناصری (صبا)

خانم ناصری در سال ۸۱ در تهران به دنیا آمده و پس از کسب تجربه بازیگری با رفتن به روی صحنه نمایش، در سال ۸۸ با بازی در فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن در سن هفت سالگی به سینما پیوست. وی با بازی در سریال تلویزیونی یاغی در ۱۴۰۱ به خوبی شناخته گردید.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

مجید پتکی

آقای پتکی یکی از بازیگران سریال مرداب است که در بیست و پنجم ماه شهریور سال ۵۳ در رشت به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد که پس از حضور در عرصه تئاتر با بازی در مجموعه تلویزیونی «هر شب تنهایی» در سال ۸۸ مقابل دوربین حاضر شد و با بازی در مجموعه تلویزیونی «کوبار» در ۱۳۹۷ مشهور شد. وی مدتهاست که متاهل و صاحب فرزند است.

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی مرداب

محمود نظرعلیان

نظرعلیان در هفتم ماه مهر سال ۱۳۲۹ نخستین تجربه بازیگری خود را در سال ۶۰ با بازی در فیلم سینمایی کندگان به دست آورد. در سال ۸۱ نیز با بازی در فیلم سینمایی «رویای سبز» نیز مقابل دوربین رفت.

مرور زندگینامه بازیگران سریال مرداب

آرش ظلی پور

این بازیگر ایرانی که در کارنامه هنری خود سابقه حضور در سریال دلنوازان را دارد، دلنوازان که اولین تجربه او در عرصه بازیگری البته پس از بازی در تئاتر محسوب می شود. در سریال مرداب نیز ایفای نقش نموده است. آرش ظلی پور تحصیلکرده رشته مکانیک سیالات در مقطع کارشناسی است که برای چند سال نیز به عنوان خبرنگار فعالیت می کرده است. در سال ۹۰ ازدواج و به جرگه متاهلین پیوست.

مرور زندگینامه بازیگران سریال مرداب

در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی بازیگران سریال مرداب آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو