خبرساز شدن دوباره «نسخه زنانه رائفی پور»: این مملکت مال حزب اللهی ها است! + ویدئو

خبرساز شدن دوباره «نسخه زنانه رائفی پور»: این مملکت مال حزب اللهی ها است! + ویدئو


منبع: روزیاتو

5

1402/8/14

23:19


خبرساز شدن دوباره «نسخه زنانه رائفی پور»: این مملکت مال حزب اللهی ها است! + ویدئو

خبرساز شدن دوباره «نسخه زنانه رائفی پور»: این مملکت مال حزب اللهی ها است! + ویدئو

منصوره معصومی اصل، سخنران مذهبی که در میان کاربران شبکه های اجتماعی به «نسخه ی زنانه ی رائفی پور» شهرت یافته و با اظهارنظر های جنجالی اش شناخته می شود، بار دیگر با صحبت های خود خبرساز شده است. معصومی اصل که روز ۸ آبان در برنامه ی تلویزیونی «آرمان» شبکه قرآن حضور یافته بود، از صدا و سیما به خاطر دعوت از محمدجواد آذری جهرمی و محمدعلی ابطحی به تلویزیون انتقاد و تأکید کرد «این مملکت مال حزب اللهی ها است». اشاره ی او به حضور این دو چهره ی سیاسی در برنامه ی تلویزیونی «افق فلسطین» شبکه افق در هفته های گذشته بود.

این صحبت های منصوره معصومی اصل سر و صدای زیادی به پا کرده و واکنش های زیادی را در پی داشته است، از جمله محمدجواد آذری جهرمی و محمدعلی که سوژه ی اصلی انتقادات وی بودند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی در پاسخ به صحبت های منصوره معصومی اصل در توییتر خود نوشت:

«مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده ای خود حزب الهی خوانده می گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده ای سیاست را خالص سازی کردند، اما یقینا ملت به آنها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد.

محمدعلی ابطحی، چهره سیاسی اصلاح طلب هم در این رابطه گفت:

نمیشناسمشون اما مملکت را مال خودشان می‌دانند و بس. از طرفی حضور ایشان هم در تلویزیون کار خوبی است باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند.

اما خدا کند که مسئولان کشور باور نکنند. بدانند ایران مال ایرانی‌هاست!

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب هم در کانال تلگرامی خود با استقبال از اظهارات منصوره معصومی اصل نوشت:

واقعیت را همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!»من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»

مدیرعامل خبرگزاری میزان، رسانه ی رسمی قوه قضاییه، هم در توییتر خود به صحبت های منصوره معصومی اصل واکنش نشان داد و نوشت:

تقصیر آن خانم نیست، کسی که با علم به سابقه فرد مورد اشاره او را روی آنتن زنده می‌برد باید پاسخگو باشد. آنتن زنده شوخی‌بردار نیست.»

منصوره معصومی اصل کیست

منصوره معصومی اصل کیست؟

شاید دختر نوجوانی که چند سال پیش از فائزه هاشمی برای مناظره دعوت کرده بود اما پس از موافقت فائزه هاشمی با پیشنهادش، دیگر خبری از او نشد را به یاد داشته باشید. آن دختر نوجوان، فرزند منصوره معصومی اصل بود. منصوره معصومی اصل نخستین بار مرداد امسال به دنبال انتشار ویدیویی از صحبت هایش به عنوان سخنران در همایش ریحانه های حسینی در هیئت دخترانه بنات الحیدر نامش بر سر زبان ها افتاد.

منصوره معصومی اصل کیست

معصومی اصل در آن ویدیو با تشکر از قوه قضائیه برای صدور حکم روان پریشی برخی سلبریتی ها گفته بود: «بالاخره قوه‌قضائیه به این نتیجه رسید که اینها مشکل روحی و روانی دارند. یکی از احکام صادره سلبریتی ها این بود که ممنوع الخروج شدند. ما اعتراض داریم. ما میگوییم چرا ممنوع الخروج میکنید؟ سیب گندیده بمونه کنار سیب‌های سالم، سیب های سالم را هم خراب میکنه. ما میگیم اخراج شون کنید و ممنوع الوروود شون کنید. ایران ظرف ۸ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد و سلبریتی‌های خودتحقیر جایی در این بهشت ندارند و باید به جهنمی که دوست دارند اخراج شوند.»

تنها چند روز بعد از انتشار این ویدئوی جنجالی، ویدئویی خبرساز دیگری از صحبت های منصوره معصومی اصل در سخنرانی ای دیگر منتشر شد که در آن ادعا کرده بود: «تئوریسین های آمریکایی گفته اند برای ۲۰۳۰، قدرت به ۷ کشور دیگهپر خواهد رسید که در راس اینها، ایران است. آنها قبول دارند، آنها سال می دهند، خود ما قبول نداریم. من از بعضی نیروهای خودی تعجب می کنم که در این موضوع شک دارند.»

منصوره معصومی اصل کیست

منصوره معصومی‌ اصل در اینستاگرامش خود را دارای دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل ازدواج و مدیر موسسه بیت‌النور معرفی کرده است. در سوابق معصومی اصل که حامیانش او را «استاد» می نامند آمده است: مدیر دارالقران اوقاف کرج، مشاور سابق فرماندار کرج و مسئول کمیته امور بانوان، مدیریت موسسه قرآنی بیت‌النور، مدیر دبستان اسلامی حسینیه۲، عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، عضو اسبق ستاد ساماندهی امور جوانان کرج، مشاور امور خانواده و تربیت فرزند، رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده کرج در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، مسئول کمیته بصیرت افزایی بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای ۹۲ و مسئول اسبق کارگروه حجاب و عفاف شهرستان کرج.

وی رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان البرز و عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات وتشکل های قرآن و عترت کشور هم هست. منصوره معصومی اصل همچنین نامزد انتخابات مجلس دهم نیز بوده که البته موفق به جلب نظر آرای مردمی نشد و در انتخابات شکست خورد.

منصوره معصومی اصل کیست

در سایت این خطیب نزدیک به جبهه پایداری آمده است: «منصوره معصومی اصل درشهرستان کرج ودر خانه ای مذهبی دیده به جهان گشود.خانه پدری ایشان محلی برای تبلیغ وترویج معارف اسلام وفرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) بود.پدر ایشان شغل خیاطی داشته واز طریق کسب حلال ،هموراه تلاش می نمود تا رزق خانواده خود را با رعایت دستورات مذهبی پاک وطیب نگه دارد.»

در یکی از سخنرانی های معصومی اصل که چند سال پیش منتشر شد، او درباره ی حوادث آبان ۹۸ و افزایش قیمت بنزین می گوید: «در فتنه بنزینی نباید دخالت کنیم.» در ویدیوی دیگر خانم معصومی درباره ی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی می گوید: «حسن روحانی آتیش بیار معرکه است» او از رئیس جمهور سابق انتقاد می کند که چرا خواهان برخورد با کسانی شده که به هواپیما شلیک کرده اند.

او همچنین یک بار مدعی شده بود: «در دو سال اخیر ۲۵۰۰ نفر از دانشمندان به ایران مهاجرت معکوس داشته اند.» معصومی اصل این ادعا را نیز مطرح کرده بود که: «در آمریکا ۴۰ درصد مردم، ولی در ایران ۱۶ درصد زیر خط فقر هستند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو