منبع داخلی راکستار از تاریخ انتشار GTA 6 می‌گوید

منبع: پلازا

2

1402/8/14

23:29


منبع داخلی راکستار از تاریخ انتشار GTA 6 می‌گوید

شخصی بنام Tez2 که یکی از اعضای داخلی راک استار بوده اعلام کرده که قرار است بازی در 2025 عرضه شود که این خبر در فروم جی تی ای منتشر شده است و میتوان از آن به عنوان یک خبر نسبتا مهم نام برد.

فهرست مطالب

یکی از شناخته شده ترین منبع های داخلی شرکت راکستار که Tez2 نام داشته اخیرا پست جدیدی را در فروم جی تی ای منتشر کرده که نشان میدعد برخی سازندگان بازی جی تی ای 6 براین باور هستند بازی باید در سال 2025 عرضه شود. حتی آنها به 3 ماهه اول سال 2025 نیز پرداخته اند که این موضوع میتواند به تمامی اخبار مربوط به انتشار بازی در سال 2024 پایان دهد. چندین توسعه دهنده از راکستار به دنبال این هستند تا بازی GTA 6 بالاخره باید منتشر شود و 3 ماهه اول 2025 زمان خوبی برای عرضه بازی است. این موضوع در حالی منتشر شده که دیگر بازی های راکستار یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 برای بهار درنظر گرفته شده بودند ولی به دلایل فنی هردو بازی به پاییز منتقل شدند که به نظر میرسد زمان تقریبی انتشار بازی مانند دو بازی دیگر برای پاییز درنظر گرفته شود نه بهار.

همچنین در گذشته شاهد این بودیم Tez2 اعلام کرده بود بازی قرار است اواخر 2024 منتشر شود و حال خبر منتشر شده از خودش را تکذیب نموده است. اگر به دنبال این هستید که بدانید چه چیزی باعث تاخیر در انتشار GTA 6 می‌شود؟ باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو