علم الهدی: ما پُشت جبهه جنگ فلسطین هستیم؛ این جنگ ماست

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/14

23:32


ساعدنیوز: علم الهدی در جمع دانشگاهیان مشهدی: جنگ فلسطین، جنگ ما نیز محسوب می‌شود فقط با این تفاوت که ما پشت جبهه هستیم

علم الهدی: ما پُشت جبهه جنگ فلسطین هستیم؛ این جنگ ماست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اصلاحات نیوز، احمد علم‌الهدی در اجتماع ضداسرائیلی دانشجویان مشهدی در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اینکه 75 سال یک ملت به جرم مسلمان بودن در معرض کشتار و غارت و جنایت باشد، موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. نکته اصلی هم آن است که مبدأ همه این جنایت‌ها مطامع جهان‎خواری عده‌ای مستکبر است که حتی به قیمت قتل‌عام مالکان اصلی و ساکنان واقعی فلسطین، دوست دارند زمین خاص را از آن خود کنند.

نماینده ولی فقیه افزود: تاریخ ثابت کرده که برخی اوقات، مطامع دنیوی جهان‌خواران باعث شده تا چند نسل از یک ملت، گرفتار نسل‌کشی و جنایت این زیاده‌خواهی‌ها باشد، اما کار فلسطین به جایی رسیده که نسل جدید آن‌ها، پرچم انتقام و آزادی‎خواهی را به دست گرفته و در راه آزادی از این ظلم تلاش می‌کند. به‌موازات این، در همه جنایات تاریخ از ستمگران قرون وسطایی که انواع جنایت‌ها را انجام دادند تا قتل‌عام‌های مغول و تیمور گورکانی، حقیقت این است که تاریخ از بچه‎کشی خبر نمی‌دهد، اما رژیم صهیونیستی در قالب یک جریان هدفمند، به سراغ کودک‎کشی رفته تا نسل فلسطینیان را براندازی کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی در تشریح ضرورت حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند جریان فلسطین به ما چه ارتباطی دارد؟ اینکه یک قوم به دلایل سیاسی گرفتار یک بلای 75 ساله بشود، فقط در همین حد به ما ارتباط پیدا می‌کند که بر مبنای عواطف انسانی با آن‌ها ابراز همدردی کنیم، اما اینکه با ابزار دیپلماسی و حمایت‌های دیگر، از ملتی پشتیبانی کنیم که حتی مرز مشترک با آن‌ها نداریم، شاید در ذهن برخی افراد غیرمعقول باشد. در این شرایط، شما جوانان دانشجوی روشن‌اندیش که به گفته رهبر معظم انقلاب، افسران جوان جنگ نرم هستید و با اندیشه خود به موقعیت‌های بالای بینشی و علمی دست پیدا می‌کنید، مسئولیت تبیین دارید و باید مطالعه کنید تا برای خودتان روشن شود و جامعه خود را هم آگاه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو