خبر فوری شورای رقابت درباره تغییر دوباره قیمت خودرو

منبع: سیمرغ

3

1402/8/14

23:45


خبر فوری شورای رقابت درباره تغییر دوباره قیمت خودرو

شورای رقابت هرگونه افزایش قیمت خودروها خارج از مصوبات شورای رقابت را تکذیب می کند

سپهر دادجوی توکلی در رابطه با انتشار برخی از اخبار مبنی بر افزایش مجدد قیمت تعدادی از خودروهای مونتاژی، اظهار کرد: شورای رقابت هرگونه افزایش قیمت خودروها خارج از مصوبات شورای رقابت را تکذیب می کند.

وی با بیان اینکه برخی با فعالیت های غیررسمی درصدد تزریق تحرک افزایش قیمت به بازار هستند، افزود: شورای رقابت هرگونه تغییر و تحولی در حوزه قیمت ها را شفاف به اطلاع عموم می رساند و اگر قیمتی خارج از این فرایند اعلام شود، ما به کل این اطلاعات را مردود اعلام می کنیم.

سخنگوی شورای رقابت با اشاره به سایت شورای رقابت، گفت: این سایت کاملاً به روز بوده و هرگونه مصوبه مطروحه در صحن شورا را بلافاصله در دسترس ذی نفعان قرار می دهد.

توکلی تصریح کرد: تنها مصوبات ۵۵۷، ۵۶۶، ۵۷۳، ۵۷۴، ۵۸۴، ۶۰۲، ۶۰۷، ۶۱۰، ۶۱۱، ۶۱۴ در مورد قیمت خودروها از ۱۵ فروردین تا ۲ آبان ۱۴۰۲ در شورای رقابت به تصویب رسیده و اطلاعات لازم در مورد تغییرات قیمتی محصولات ایران خودرو، سایپا و خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت اطلاع رسانی شده و مردم می توانند اطلاعات این تغییرات قیمتی را در سایت مشاهده کنند. اما اگر خارج از این فرایند قیمتی در سطح فضای مجازی منتشر شده است مورد تایید ما نبوده و آن را تکذیب می کنیم.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو