نگاهی به استخر شیطان جاذبه تماشایی آفریقا

نگاهی به استخر شیطان جاذبه تماشایی آفریقا


منبع: آرگا

5

1402/8/15

10:13


اگر از علاقه مندان به جاذبه های دیدنی آفریقا هستید، می توانید در این بخش با دیدنی های استخر شیطان و شگفتی های آن آشنا شوید.

استخر شیطان کجاست؟ چرا باید به این استخر برویم؟ این استخر با وجود شگفتی های خود یکی از مکان های تفریحی ویژه ای بوده که توجه شما را جلب می کند. شما می توانید در این بخش با دیدنی های این ناحیه آشنا شوید.

رودخانه شیطان

درباره استخر شیطان چه می دانید؟

خیلی از گردشگران می گویند که این استخر یک موقعیت ویژه و خطرناک دارد. شنا کردن در این استخر خطر زیادی داشته و به همین دلیل نیز با این نام شناخته می شود. این منطقه یکی از بزرگ ترین و پر حجم ترین آبشارهای دنیا را داشته که تا کنون جان افراد زیادی را گرفته است.

زیبایی های حوضچه شیطان

ایستادن در لبه این آبشار نیز می تواند برای شما خطرات احتمالی زیادی داشته باشد. در زمان سفر به این منطقه و بازدید از چنین دیدنی هایی باید امکانات و تجهیزات لازم را داشته باشید. در صورتی که اطلاعات کافی از این نواحی ندارید، می توانید به همراه تورهای گردشگری به این نواحی سفر کنید.

دیدنی آب های شیطان

این استخر امروزه یکی از دیدنی ترین جاهای آفریقا بوده و توریستان زیادی دارد. طبیعت زیبا و چشم نواز این منطقه از یک سو و از سوی دیگر نیز دیدنی های متنوع آن علاقه مندان زیادی دارند. شما می توانید عکس ها و تصاویری را از این نواحی مشاهده کنید.

آبشار مهیج شیطان

مسیر دسترسی به آبشار:

برای اینکه به این مسیر استخری و این آبشار سری بزنید باید به ناحیه آفریقا بروید. رودخانه زامبزی یکی از این نواحی بوده و محل قرارگیری این رودخانه است. ارتفاع آبشار این ناحیه ۱۰۸ متر بوده و ویژگی های تفریحی و توریستی زیادی نیز دارد. به طور طبیعی با سرازیر شدن آبشار با چنین ارتفاعی فشار زیادی بر بدن تحمل می شود.

در فصل های مختلفی از سال امکان بازدید از این آبشار را دارید و با توجه به اینکه در فصل های پر بارش حجم آب ها بیشتر می شود باید در زمان سفر خود احتیاط بیشتری داشته باشید. صخره ای در لبه این آبشار واقع شده است که مانع پرش شما می شود. شما با نزدیک تر شدن به این آبشار می توانید به مناظر خارق العاده ای رو به رو شوید.

استخر شیطان را بشناسید

در قسمت هایی از لبه استخر نیز شاهد رویش سبزه زارها و مراتع می باشید. این دامنه ها و استخر آن زیبایی زیادی را به ارمغان می آورند. میزان گرمای این آب نیز در فصل های گرم سال مناسب بوده و به راحتی امکان شنا کردن در آن را خواهید داشت. استخر شیطان یکی از دیدنی های مهم این ناحیه بوده و چشم اندازهای فوق العاده ای برای علاقه مندان دارد. ارتفاع صخره ها در این ناحیه نیز بسیار بلند بوده و شما شاهد چنین زیبایی هایی هستید.

در برخی از مواقع با بارش باران شاهد رنگین کمان های زیبایی خواهید بود که توجه شما را جلب می کند. این رنیگن کمان ها بسیار ویژه و دیدنی هستند. هر یک از این جاذبه ها توجه شما را جلب می کند. این آبشار امروزه از دیدنی های آفریقا به شمار می آید.

نظرات


تصویری


ویدئو