با کلینیک زیبایی الیزه لانژه از شر غبغب خلاص شوید

منبع: آرگا

2

1402/8/16

10:06


از بین بردن غبغب این روزها حسابی بورس شده است. داشتن چهره‌ای زیبا و متناسب برای همه ما بسیار مهم است و همواره به دنبال بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران می‌گردیم. غبغب باعث می‌شود تا چهره ناموزون به نظر برسد و فرم صورت و فک مشخص نباشد. اگرچه به نظر می‌رسد این مشکل در افراد دارای اضافه وزن بیشتر رخ می‌دهد؛ اما افراد لاغر و با وزن طبیعی نیز اغلب با این مشکل مواجه هستند. اما علت ایجاد غبغب چیست؟ سریع‌ترین راه برای از بین بردن غبغب چیست؟ در این مقاله می‌توانید با کمک متخصصان کلینیک زیبایی الیزه لانژه بهترین راه‌های از بین بردن غبغب را مطالعه کنید.

غبغب در واقع مشکلی است که به دلیل تجمع چربی در بین چانه و گردن ایجاد می‌شود. بسیاری از افراد بر این باورند که چین و چروک فقط برای افراد دارای اضافه وزن و چاق اتفاق می‌افتد؛ اما باید بدانید که این مشکل می‌تواند ناشی از مشکلات ژنتیکی و افتادگی پوست صورت باشد؛ بنابراین افراد لاغر نیز دچار می‌شوند. وجود غبغب می‌تواند چهره افراد را پیر جلوه دهد و زیبایی چهره او را پنهان کند.

با کلینیک زیبایی الیزه لانژه از شر غبغب خلاص شوید

علت غبغب

– چاقی و اضافه وزن

– داشتن سابقه ی خانوادگی

– شل شدن پوست بر اثر افزایش سن

– ضعف عضلات گردن

– کوچک بودن چانه

با کلینیک زیبایی الیزه لانژه از شر غبغب خلاص شوید

چطور غبغب را از بین ببریم؟

راه‌های مختلفی برای خلاص شدن از شر غبغب وجود دارد. می‌توانید هم در خانه و هم از طریق ورزش و با کمک روش‌های لیزر و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه به چند روش از بین بردن غبغب اشاره می‌شود.

۱- عقب جلو کردن فک پایین: ورزش می‌تواند چربی اضافی را از بین ببرد و در نتیجه برای خلاص شدن از شر غبغب بسیار مؤثر و مفید است. برای انجام این تمرین باید سر خود را صاف و کمی بالاتر خم کنید. اکنون، در حالی که مستقیم به جلو نگاه می‌کنید، فک پایین خود را تا جایی که می‌توانید به بیرون فشار دهید. ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید و سپس به حالت عادی برگردید. این حرکت را حداقل ۱۵ بار در روز تکرار کنید.

۲- تمرین صورت ماهی: مثل زمان کودکی، گونه‌هایت را در دهان جمع کن و لب‌هایت را شبیه ماهی کن. سعی کنید در این موقعیت بخندید. هر بار ۵ ثانیه نگه دارید و سپس تمرین را ۱۰ بار تکرار کنید.

۳- مصرف میوه و سبزی

۴- جویدن آدامس

۵- از بین بردن غبغب با لیزر: روش لیپولیز برای از بین بردن چربی بسیار مؤثر است. در این روش، چربی ناحیه غبغب با استفاده از حرارت لیزر ذوب می‌شود. در حین لیپولیز، پزشک معمولاً از بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می‌کند و فقط چربی اضافی برداشته می‌شود.

۶- هایفو: هایفوتراپی غبغب را بدون جراحی از بین می‌برد. با استفاده از این روش پوست سفت می‌شود و چربی اضافی و پوست شل درمان می‌شود. در هایفوتراپی پرتوهای با شدت بالا از پوست عبور می‌کنند و لایه‌های چربی را از بین می‌برند. این کار باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود و در نتیجه به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.

بسیاری از روش‌های دیگر برای از بین بردن غبغب است که می‌توانید با مشورت پزشک خود انجام دهید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک زیبایی الیزه لانژه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو