تیزر فصل دوم سریال Reacher

منبع: گیمفا

2

1402/8/16

10:08


به تازگی تیزری برای فصل دوم سریال Reacher منتشر شده و این در حالی است که تریلر کامل آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

تیزر فصل دوم سریال Reacher

به تازگی تیزری برای فصل دوم سریال Reacher منتشر شده و این در حالی است که تریلر کامل آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به تازگی تیزری را برای فصل دوم سریال «ریچر» منتشر کرده که بازگشت شخصیت جک ریچر را نوید می‌دهد. همانند فصل اول، این فصل تازه نیز قرار است داستان شخصیت اصلی و عضو سابق ارتش آمریکا را دنبال کند که به تحقیق درباره جنایتی تازه می‌پردازد.

سریال «ریچر» بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته لی چایلد ساخته شده و مأموریت‌ها و ماجراهای اکشن محور شخصیت جک ریچر را دنبال می‌کند. در ادامه می‌توانید تیزر کوتاه منتشر شده برای فصل دوم سریال «ریچر» را مشاهده یا دانلود کنید.

این تیزر تازه منتشر شده برای فصل دوم سریال «ریچر» اکشن‌های متعددی را نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها همراه با انفجارهای بزرگ هستند و این در حالی است که جک ریچر قرار است با شرورهای متعددی روبه‌رو شود. این تیزر همچنین آشکار کرده که تریلر کامل فصل دوم این سریال به زودی منتشر خواهد شد.

فصل دوم سریال «ریچر» بر اساس کتاب Bad Luck and Trouble نوشته لی چایلد است که یازدهمین کتاب در این مجموعه به شمار می‌رود. همانند فصل اول، آلن ریچسون نقش اصلی را در فصل دوم بازی می‌کند اما با توجه به تفاوت داستان این فصل، احتمالا تعدادی از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور نخواهند داشت.

فصل دوم سریال «ریچر» در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو منتشر خواهد شد.

منبع: screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو